Тромава под 3000 r.pm.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2118
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от nikolae » 06 Юни 2012, 22:54

Резюме /поправете ако греша/

mad_presley - доволен, но малко го съмнява дали си струва инвестицията
spacepl - доволен
zack - нищо не каза по въпроса
badsharki - първоначално не, в последствие да
bmw_n00b - много доволен
sesko - доволен
twake - доволен

При някой имаше ли някакви явни симптоми за въпросните ваноси - нещо на диагностика/тракане/шумове, защото аз нямам
нищо? Проблема не е в цената на комплекта, а кой ще направи смяната. Чудя се да пипам или не...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от Sesko » 07 Юни 2012, 7:40

Шумове тракания няма , просто е мудничка и после се посъбужда малко тва е ...
П.С. видях ти темата в силовия тунинг слагай едно м52 б28 или м54 б30 , че да мирясаш иначе файда нема :yes:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от TheFreeRider » 07 Юни 2012, 13:11

При мен постоянно излизаше грешка Vanos jammed, след смяна на уплътнението се оправи. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2118
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от nikolae » 07 Юни 2012, 14:56

Питам, защото при мене никога нищо не е излизало на диагностика. Дори през дис-а съм си пускал по спомен тестове на ваносите и след ~15на минути каза,
че всичко по тях е ок.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от K_Ilkov » 03 Юли 2012, 15:52

Някой да има комлект за м54 за продаване или да има намерение да си поръчва да си разделим шипинга?
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 15.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от ico83 » 27 Апр 2014, 11:08

и аз съм с грешка ванус джамед да считам ли,че ако се смени този Опръстен ще спре да записва тази досадна грешка и да допълня,че има едно като свистене от към двъгателя.Това свистене го чувам само когато и стъпвам по рязко на газта,иначе не се чува
и дали си внушавам или като изтрия грешката ми се струва по пъргава колата(не я записва веднага след запалване)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от mad_presley » 23 Май 2014, 16:07

Някой сменял ли е на М62Б44 ТУ кита на Бейсан за ваносите? Интересува ме, дали изчезва дразнещото хлопане от ваносите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 3.04.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от gavrone » 25 Май 2014, 13:32

Колеги,изчетох цялата тема,защото има същия горе-долу проблем.След смяна гарнитура на главата на М52 се появи това заглъхване на мотора до 3000 оборота.Доколкото разбирам или не е зацепена колата както трябва или нещо друго се е случило.Въпроса ми е,сега като го закача на диагностика за какво точно да гледам за да не правя нещата по два пъти?Мисълта ми е ако покаже ванус...еди какво си,какво да правя и ако не го покаже?Лощото е,че ако не е добре зацепена моя майстор надали ще може да я дооправи.Факт е обаче -след сглобяването колата"умря".Благодаря предварително!
BMW POWER

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Бавно....
Детайли за колата: 40-ска с газ ;)

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от Morridin » 26 Май 2014, 13:47

mad_presley написа:Някой сменял ли е на М62Б44 ТУ кита на Бейсан за ваносите? Интересува ме, дали изчезва дразнещото хлопане от ваносите.


И мен живо ме интересува.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от mad_presley » 28 Май 2014, 10:47

Morridin написа:
mad_presley написа:Някой сменял ли е на М62Б44 ТУ кита на Бейсан за ваносите? Интересува ме, дали изчезва дразнещото хлопане от ваносите.


И мен живо ме интересува.....

Изчакай да купя пресата от бейсан, защото без нея нищо не става за нашите мАтори :D

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3927
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от zAcK » 12 Авг 2014, 17:05

Някой с M62TUB44 правил ли я тая процедура освен колегата от Е38 форума :bchug:


http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=123&t=337935
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3927
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от zAcK » 04 Апр 2015, 21:40

mad_presley написа:Някой сменял ли е на М62Б44 ТУ кита на Бейсан за ваносите? Интересува ме, дали изчезва дразнещото хлопане от ваносите.


zAcK написа:Някой с M62TUB44 правил ли я тая процедура освен колегата от Е38 форума :bchug:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=123&t=337935



Май никой не го е правил това :mhihi: Ще взема да се пробвам. На двайската като ги смених,
не усетих да става самолет, ама съм длъжен да пробвам и на 540-ката :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от mad_presley » 19 Юли 2015, 21:45

zAcK написа:Май никой не го е правил това :mhihi: Ще взема да се пробвам. На двайската като ги смених,
не усетих да става самолет, ама съм длъжен да пробвам и на 540-ката :mhihi:

Ааа, правихме го, ама не съм се разписал тук :D Има една мааалка подробност, само със смяна на гумичките НЕ става. Трябва да се вземе и пресата от бейсан, за да изчезне тракането ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от Denmark » 20 Юли 2015, 12:56

то най-добре като ще се прави, да се вземат и двата kit-а от beisan и да не се мисли повече :)

по интернет има доста информация, клипчета в youtube, а също и в сайта на beisan я има описана процедурата.

за 6цил., един колега беше пуснал тема в Е46 раздела с подробни снимки.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Тромава под 3000 r.pm.

Мнение от mad_presley » 21 Юли 2015, 14:27

За 6-цилиндровите няма нищо общо с V8-ка. А ако някой си купи пресата, може да я преотстъпва на други, вместо да се дават допълнителни 40$. Аз я купих, но я оставих в сервиза, защото сам няма да се хвана да я правя тази прцедура :D

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook