Тромава под 3000 r.pm.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Здравейте колеги,
От скоро карам е39 525 192 коня бензин фейс. Аз имам подобен на вашия проблем, но с напълно противоположни оплаквания- колата върви добре до към 3-4к оборот, и след това няма никаква разлика. Демек във високите оборотни не се усеща повече тяга, според мен този двигател трябва да се развърта след 4к оборот а той не го прави. Понякога няма смисъл да сменям скорости при изпреварване. Освен това като цяло ми се струва тромава. Колата е ръчка, с оригинален размер джанти и гуми 225 15ки.
Освен това пробвах да я засека от 0до100 и така и не успях да направя 8.1сек цитирани от БМВ..
Някакви идеи какво може да е това?
Ако някой има същата и иска да я кара или да го пробваме съм ок за град София, Казанлък или Стз.
Поздрави и благодаря
От скоро карам е39 525 192 коня бензин фейс. Аз имам подобен на вашия проблем, но с напълно противоположни оплаквания- колата върви добре до към 3-4к оборот, и след това няма никаква разлика. Демек във високите оборотни не се усеща повече тяга, според мен този двигател трябва да се развърта след 4к оборот а той не го прави. Понякога няма смисъл да сменям скорости при изпреварване. Освен това като цяло ми се струва тромава. Колата е ръчка, с оригинален размер джанти и гуми 225 15ки.
Освен това пробвах да я засека от 0до100 и така и не успях да направя 8.1сек цитирани от БМВ..
Някакви идеи какво може да е това?
Ако някой има същата и иска да я кара или да го пробваме съм ок за град София, Казанлък или Стз.
Поздрави и благодаря
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Здравейте,
Някой да коментира или да изкаже мнение. Ще съм много благодарен.
Поздрави,
Някой да коментира или да изкаже мнение. Ще съм много благодарен.
Поздрави,
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3327
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Има ли навитаци за една групова поръчка за рингове на ваноса. В момента комплекта за единичен ванос е $30 (х 1,86 = 55,80лв) + транспорт до България. Уплътненията за двойния са съответно на двойна цена - $60 (х 1,86 = 111,60лв)
Вариантите за доставка са два - евтин 1 до 2 седмици и цена $30 (х 1,86 = 55,80лв) и скъп 2-7 работни дни и цена $55 (х 1,86 = 102,03лв)
Аз така или иначе ще купувам, ще изчакам 3-4- дена и ако не се появи никой навитак си поръчвам един комплект.
ПС:
До момента сме трима, което значи, че транспорта пада по $10 на човек.
Вариантите за доставка са два - евтин 1 до 2 седмици и цена $30 (х 1,86 = 55,80лв) и скъп 2-7 работни дни и цена $55 (х 1,86 = 102,03лв)
Аз така или иначе ще купувам, ще изчакам 3-4- дена и ако не се появи никой навитак си поръчвам един комплект.
ПС:
До момента сме трима, което значи, че транспорта пада по $10 на човек.
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Тромава под 3000 r.pm.
Аз имам следния проблем съвсем пресен : (Мотора е м54б22 модела е39.)
Колата след първото палене за деня попретриса 1-2 пъти за секунди. В единия случай оборотите не мръднаха, а в другия леко паднаха на доло. Подадох малко гас и всичко се оправи.
Някои дни няма проблем
Тази сутрин светна чека. Загасих запалих, огасна и заработи както трябва.
Иначе колата си върви на пушка, особено във високите обороти. В ниските пак е добре. Малко тромава беше когато я купих, но на всички обороти или поне така ми се стори на мен, тогава се возих и бяхме 4 човека мъже, но тя не беше карана доста време. Като я разкърших взе да хвърчи. Прави ми добро впечатление, че потегля от място без да и давам газ
Шумове от ваноса не чувам. За мен работи нормално. Обаче се чува една малко груба работа на мотора, която започва горе долу 30-40 секунди след като запаля, като паднат оборотите. След като позагрее (като отиде в края на синия сектор) се оправя. Като е загряла работи като часовниче.
Това според вас проблем с Ваноса ли е Дюза ли е, свещ, бобина
След празниците ще я закарам да я закачат на компютър, кажете какво точно да гледам свързано с проблема?
Ако излезне ваноса къде да ходя, от София съм.
Колата след първото палене за деня попретриса 1-2 пъти за секунди. В единия случай оборотите не мръднаха, а в другия леко паднаха на доло. Подадох малко гас и всичко се оправи.
Някои дни няма проблем
Тази сутрин светна чека. Загасих запалих, огасна и заработи както трябва.
Иначе колата си върви на пушка, особено във високите обороти. В ниските пак е добре. Малко тромава беше когато я купих, но на всички обороти или поне така ми се стори на мен, тогава се возих и бяхме 4 човека мъже, но тя не беше карана доста време. Като я разкърших взе да хвърчи. Прави ми добро впечатление, че потегля от място без да и давам газ
Шумове от ваноса не чувам. За мен работи нормално. Обаче се чува една малко груба работа на мотора, която започва горе долу 30-40 секунди след като запаля, като паднат оборотите. След като позагрее (като отиде в края на синия сектор) се оправя. Като е загряла работи като часовниче.
Това според вас проблем с Ваноса ли е Дюза ли е, свещ, бобина
След празниците ще я закарам да я закачат на компютър, кажете какво точно да гледам свързано с проблема?
Ако излезне ваноса къде да ходя, от София съм.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани