Въпрос за циркулационна помпа?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Пичове, а някой може ли да ми каже къде се намира тая помпа, #2 на схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
не може да я няма , аз примерно нямам печка пак като натисна бутона REST , помпата си върти топлата вода .... Колега според мене помпата е под клапите на парното които са с номер 1 .. Самата помпа май няма номер на картинката
Едит : то всъщност си го пише там - Water valve with additional water pump - No:1
Едит : то всъщност си го пише там - Water valve with additional water pump - No:1
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
badsharki написа:Пичове, а някой може ли да ми каже къде се намира тая помпа, #2 на схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
Това е допълнителна помпа, която започва да работи когато изгасиш двигателя, за да предпази електроника и дюзи.Ако си нагласиш борд компютъра да ти показва температурата на антифриза, ще видиш, че като изгасиш двигателя, температурата бързо се покачва до 110-115*С.
С тази помпа се предотвратява този температурен пик при изгасяне и казват, че по този начин се предпазва електрониката по двигателя и дюзите.
По-странното е, че тази помпа я има само при големите мотори, а едно просто Ауди Б4 2.0 си я има по дифолт
P.S В превод ADDITIONAL WATER PUMP FOR LATENT HEAT
ACCUMULATOR означава ДОПЪЛНИТЕЛНА ВОДНА ПОМПА ЗА ОСТАТЪЧНА АКУМУЛИРАНА ТОПЛИНА.
- xela
- младши ентусиаст
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
[quote="mad_presley...при големите мотори, а едно просто Ауди Б4 2.0 си я има по дифолт
P.S В превод ADDITIONAL WATER PUMP FOR LATENT HEAT
ACCUMULATOR означава ДОПЪЛНИТЕЛНА ВОДНА ПОМПА ЗА ОСТАТЪЧНА АКУМУЛИРАНА ТОПЛИНА.[/quote]
Здравей,
При климаатроника има едно копче "РЕСТ", не работи ли тояно с такава помпа, т.е. със същата.
Сашо.
P.S В превод ADDITIONAL WATER PUMP FOR LATENT HEAT
ACCUMULATOR означава ДОПЪЛНИТЕЛНА ВОДНА ПОМПА ЗА ОСТАТЪЧНА АКУМУЛИРАНА ТОПЛИНА.[/quote]
Здравей,
При климаатроника има едно копче "РЕСТ", не работи ли тояно с такава помпа, т.е. със същата.
Сашо.
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
xela написа:Здравей,
При климаатроника има едно копче "РЕСТ", не работи ли тояно с такава помпа, т.е. със същата.
Сашо.
Когато натиснеш копчето REST, започва да работи помпа номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
Тази, за която пита @badsharki е номер 2 от схемата и се води допълнителна, която не е свързана с панела на климатроника и докато работи, не ти се включва вентилатора в купето.
- xela
- младши ентусиаст
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Сега като разгледах пак схемата се замислих, да не би това да е всъщност помпата към #1, само че без клапаните, като отделна част и когато са ти наред клапаните да смениш само нея.
Това "02 Additional water pump f water valve" , да не би да са имали предвид ".... for water valve".
И ако греша и пак не съм го разбрал правилно, остава въпроса къде се намира #2.
Това "02 Additional water pump f water valve" , да не би да са имали предвид ".... for water valve".
И ако греша и пак не съм го разбрал правилно, остава въпроса къде се намира #2.
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Въпрос за циркулационна помпа?
Ще вдигна темата от пепелта, за да не отварям нова и да разберем през изминалите години дали се е намерило решение за тази помпа.
Четох за опциите с рециклаж-четки, мотори, почистване и т.н. но нямам такива познания и възможности. Предпочитам да си купя нова, но не и от Дару Има ли каква алтернатива да се закупи и да се пасне по грамотен начин?
Четох за опциите с рециклаж-четки, мотори, почистване и т.н. но нямам такива познания и възможности. Предпочитам да си купя нова, но не и от Дару Има ли каква алтернатива да се закупи и да се пасне по грамотен начин?
- Dimitar_VN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 17.09.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525д
Re: Въпрос за циркулационна помпа?
Здравей колега, в алито има такава помпа с клапани.Ама не бих си поръчал от там.По добре втора употреба ,но работеща.
Re: Въпрос за циркулационна помпа?
И с помпа втора употреба не е решение,защото взех една такава,избрах си едно място и я поставих.Само че ,като я взех и я пробвах като и подадох ток я видях че работи,обаче вече монтирана на колата така гадно бръмчи и има едни вибрации ,та се не трае.И в крайна сметка пак я махнах,а на нейно място свързах една крушка 5w за да лъже печката.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани