Въпрос за циркулационна помпа?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 28 Мар 2009, 9:51

Имаше един колега който опрявяше печките... той трябва да е запознат с тази помпа. badsharki свържи се с NikiNikolov. Аз си мисля, че той ще ти каже какво може да се направи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 31 Мар 2009, 10:11

Пичове, а някой може ли да ми каже къде се намира тая помпа, #2 на схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 15.09.2008

Мнение от Smokie » 31 Мар 2009, 11:44

колега в превод номер 2 е:

За превозни средства с
Латентна топлина акумулатор = NO
S538A = NO
02 Допълнителни помпа вода е вода клапа
> размяна
което аз си го обяснявам, че е за коли със печка. Ако нямаш печка значи я нямаш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 31 Мар 2009, 12:48

не може да я няма , аз примерно нямам печка пак като натисна бутона REST , помпата си върти топлата вода .... Колега според мене помпата е под клапите на парното които са с номер 1 .. Самата помпа май няма номер на картинката :roll:
Едит : то всъщност си го пише там - Water valve with additional water pump - No:1
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 31 Мар 2009, 13:03

badsharki написа:Пичове, а някой може ли да ми каже къде се намира тая помпа, #2 на схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18

Това е допълнителна помпа, която започва да работи когато изгасиш двигателя, за да предпази електроника и дюзи.Ако си нагласиш борд компютъра да ти показва температурата на антифриза, ще видиш, че като изгасиш двигателя, температурата бързо се покачва до 110-115*С.
С тази помпа се предотвратява този температурен пик при изгасяне и казват, че по този начин се предпазва електрониката по двигателя и дюзите.
По-странното е, че тази помпа я има само при големите мотори, а едно просто Ауди Б4 2.0 си я има по дифолт :roll:

P.S В превод ADDITIONAL WATER PUMP FOR LATENT HEAT
ACCUMULATOR означава ДОПЪЛНИТЕЛНА ВОДНА ПОМПА ЗА ОСТАТЪЧНА АКУМУЛИРАНА ТОПЛИНА.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 31 Мар 2009, 13:27

[quote="mad_presley...при големите мотори, а едно просто Ауди Б4 2.0 си я има по дифолт :roll:

P.S В превод ADDITIONAL WATER PUMP FOR LATENT HEAT
ACCUMULATOR означава ДОПЪЛНИТЕЛНА ВОДНА ПОМПА ЗА ОСТАТЪЧНА АКУМУЛИРАНА ТОПЛИНА.[/quote]

Здравей,

При климаатроника има едно копче "РЕСТ", не работи ли тояно с такава помпа, т.е. със същата.

Сашо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 31 Мар 2009, 13:34

xela написа:Здравей,

При климаатроника има едно копче "РЕСТ", не работи ли тояно с такава помпа, т.е. със същата.

Сашо.

Когато натиснеш копчето REST, започва да работи помпа номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18

Тази, за която пита @badsharki е номер 2 от схемата и се води допълнителна, която не е свързана с панела на климатроника и докато работи, не ти се включва вентилатора в купето.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 31 Мар 2009, 13:56

mad_presley написа:
xela написа:...quote]
....

Благодаря!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 31 Мар 2009, 15:56

Сега като разгледах пак схемата се замислих, да не би това да е всъщност помпата към #1, само че без клапаните, като отделна част и когато са ти наред клапаните да смениш само нея. :roll:

Това "02 Additional water pump f water valve" , да не би да са имали предвид ".... for water valve".

И ако греша и пак не съм го разбрал правилно, остава въпроса къде се намира #2.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1130
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Re: Въпрос за циркулационна помпа?

Мнение от Hristo » 02 Дек 2017, 1:12

Ще вдигна темата от пепелта, за да не отварям нова и да разберем през изминалите години дали се е намерило решение за тази помпа.
Четох за опциите с рециклаж-четки, мотори, почистване и т.н. но нямам такива познания и възможности. Предпочитам да си купя нова, но не и от Дару :mhihi: Има ли каква алтернатива да се закупи и да се пасне по грамотен начин?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 17.09.2013
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: е39 525д

Re: Въпрос за циркулационна помпа?

Мнение от Dimitar_VN » 02 Дек 2017, 8:26

Здравей колега, в алито има такава помпа с клапани.Ама не бих си поръчал от там.По добре втора употреба ,но работеща.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 30.03.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d

Re: Въпрос за циркулационна помпа?

Мнение от vanko0504 » 05 Дек 2017, 23:12

И с помпа втора употреба не е решение,защото взех една такава,избрах си едно място и я поставих.Само че ,като я взех и я пробвах като и подадох ток я видях че работи,обаче вече монтирана на колата така гадно бръмчи и има едни вибрации ,та се не трае.И в крайна сметка пак я махнах,а на нейно място свързах една крушка 5w за да лъже печката.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook