Предстои ми смяна на предни амортисьори въпроси ???

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 07 Фев 2009, 19:34

anzak написа:....


Щом като ти харесват.... сложи си BOGE 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 07 Фев 2009, 19:40

ми наложи ли ми се ще си сложа или закс или боге което има в наличност :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 07 Фев 2009, 19:47

SACHS e по за предпочитане, пак казвам BOGE са маркови боклуци.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 07 Фев 2009, 20:00

е добре де щом това ти е мнението няма да спорим ся всеки си има право на мнение мои приятели са слагали боге и закс аз съм слагал боге на моя кола и закс на друга нямат грешка и едните и другите а относно гаранцията на 100% съм сигурен че ще ми я уважат има ли проблем при теб по друг начин са се развили нещата но както разбирам поста ти проблема при теб е че не са ти уважили гаранцията което си е до доставчика ти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Мнение от nightdriver » 09 Фев 2009, 15:37

колко струват биалетките,че и аз ще сменям скоро?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 09 Фев 2009, 16:13

на лемфьордер са към 100 кинта двете

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Мнение от nightdriver » 09 Фев 2009, 16:45

[
quote="anzak"]на лемфьордер са към 100 кинта двете[/quote]
мерси,anzak! а смяната лесна ли е или да ходя в ВМ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 09 Фев 2009, 17:00

нищо сложно и пред вас може да си ги смениш сваляш гумата трябва ти два ключа 16 и два 17 те са на 2 гайки държи се контра с единия ключ с другия развиваш сваляш слагаш новата стягаш пак с контра с другия ключ и си ти

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 09 Фев 2009, 17:21

Понеже и аз съм пред същата дилема и да ви кажа какъв е отговора .. за да не се лутате повече
Кони спорт - регулируемо.
В пъти по-добре от всички останали да не говорим че 50% от Билщайна в БГ са внос от турция...

Билщайн най доброто е Б8 спринт, поне за е39 с М-техник окачване, но ми искат доста повече пари от Кони'то, което мисля че е най-добро.

Неприятното е че трябва да сменя амортесьорите сега а конито ще дойде след 20 - 30 дена... и ми трябваше спешно един ляв преден амортесьор... за щастие се намери колегата etmoni който ще помогне. :) За което искрено му благодаря :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 09 Фев 2009, 17:23

;)
Последна промяна Giorceto на 10 Фев 2009, 11:42, променена общо 1 път
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Мнение от nightdriver » 09 Фев 2009, 22:55

anzak написа:нищо сложно и пред вас може да си ги смениш сваляш гумата трябва ти два ключа 16 и два 17 те са на 2 гайки държи се контра с единия ключ с другия развиваш сваляш слагаш новата стягаш пак с контра с другия ключ и си ти


мерси,anzak!чакам свободно време и ще ги сменя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 11 Фев 2009, 12:24

Само да поясня за моя случаи колеги маи ще отложа смяната на амортисиори. Тъй като ми ги проверяваха на око и не бяха сигурни и маисторите все пак реших да отида на тест. От форума научих за Д&Н сервиз в младост че имат такава машина която може да ги тества. Отидох там и за 10лв. ми направиха тест на амортисиорите като ми принтираха една дълга цветна лента и там е показано състоянието на всеки един амортисиор. Като машината ги тресе и преглежда и според това дали имат нещо вътре или нямат амортисиорите. Без да им казвам че съм имал проблем се оказа че преден ляв амортисиор ми малко по износен от другите но в съвсем малки рамки. Машината им е някаква немска и диаграмата е на немски.
В крайна сметка се оказа че всичките амортисиори са наред и човека ми каза че поне още година мога да карам с тях. Казаха ако почне да ти тропа ела да направим един тест и тогава ще ги сменяш вече.
Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 12 Фев 2009, 13:57

Giorceto написа:Понеже и аз съм пред същата дилема и да ви кажа какъв е отговора .. за да не се лутате повече
Кони спорт - регулируемо.
В пъти по-добре от всички останали да не говорим че 50% от Билщайна в БГ са внос от турция...

Билщайн най доброто е Б8 спринт, поне за е39 с М-техник окачване, но ми искат доста повече пари от Кони'то, което мисля че е най-добро.

Неприятното е че трябва да сменя амортесьорите сега а конито ще дойде след 20 - 30 дена... и ми трябваше спешно един ляв преден амортесьор... за щастие се намери колегата etmoni който ще помогне. :) За което искрено му благодаря :)


Колка пари струва Кони-то?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 12 Фев 2009, 14:31

DroW написа:Само да поясня за моя случаи колеги маи ще отложа смяната на амортисиори. Тъй като ми ги проверяваха на око и не бяха сигурни и маисторите все пак реших да отида на тест. От форума научих за Д&Н сервиз в младост че имат такава машина която може да ги тества. Отидох там и за 10лв. ми направиха тест на амортисиорите като ми принтираха една дълга цветна лента и там е показано състоянието на всеки един амортисиор. Като машината ги тресе и преглежда и според това дали имат нещо вътре или нямат амортисиорите. Без да им казвам че съм имал проблем се оказа че преден ляв амортисиор ми малко по износен от другите но в съвсем малки рамки. Машината им е някаква немска и диаграмата е на немски.
В крайна сметка се оказа че всичките амортисиори са наред и човека ми каза че поне още година мога да карам с тях. Казаха ако почне да ти тропа ела да направим един тест и тогава ще ги сменяш вече.

ако не е проблем може ли тая диаграма да я снима6 и да я ка4и6 някаде? интересно ми е да видя какво мерят. :D
моля моля моля моля
даже доброволно 6те я превда от немски ако я прати6 :D
:bchug:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 13 Фев 2009, 1:41

Боге са много готини амортисьори но изкарват 4-5 хил км и изтичат. После в магазина ти казват "е какво като е изтекъл, това не значи че не работи". Мислех да му ги завра на продавача там където слънцето не го огрява и то на пряко. Жалко че щяха да ме съдят като за човек.
Билстайн Б6 спорт вече 4 години и сменени всички неща от списъка заедно с амортисьорите и не ся мръднали.
Машината на ДиН показа че изтеклия амортисьор си работи, добре че не и повярвах, вече бях почнал да изпускам завоите с неравности.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook