Предстои ми смяна на предни амортисьори въпроси ???

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 13 Фев 2009, 8:01

колега по твоята логика на един приятел трябва вече грам течност да нямат пък ги е сменил преди 50 000 км и незнам как неговите още са в час така че стига с тия фантасмагории за изтичащи боге-та на 2 месеца или на 5000 км или незнам ако ги купувате от Илиенци може и да ви изтичат на толкова

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 13 Фев 2009, 12:04

b2 написа:
Giorceto написа:Понеже и аз съм пред същата дилема и да ви кажа какъв е отговора .. за да не се лутате повече
Кони спорт - регулируемо.
В пъти по-добре от всички останали да не говорим че 50% от Билщайна в БГ са внос от турция...

Билщайн най доброто е Б8 спринт, поне за е39 с М-техник окачване, но ми искат доста повече пари от Кони'то, което мисля че е най-добро.

Неприятното е че трябва да сменя амортесьорите сега а конито ще дойде след 20 - 30 дена... и ми трябваше спешно един ляв преден амортесьор... за щастие се намери колегата etmoni който ще помогне. :) За което искрено му благодаря :)


Колка пари струва Кони-то?


Четирите са към 1000 лева
предните са към 600 а заданите към 400
Регулируеми ти говоря Кони Спорт за Е39 4/6 цилиндъра седан, без нивомат с/без М-пакет :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от bobih » 13 Фев 2009, 12:22

Аз съм с B6 спорт и съм много доволен! Има колега тука дето е 5 години вече с такъв амортисьор и не мръднал грам! Моя съвет е B6 броя идва към 520лв.
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 13 Фев 2009, 12:28

Не вози ли много твърдо с тези конита. Те май и б6 за по-твърди от нормалните, нали?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 13 Фев 2009, 14:24

Giorceto написа:
b2 написа:
Giorceto написа:Понеже и аз съм пред същата дилема и да ви кажа какъв е отговора .. за да не се лутате повече
Кони спорт - регулируемо.
В пъти по-добре от всички останали да не говорим че 50% от Билщайна в БГ са внос от турция...

Билщайн най доброто е Б8 спринт, поне за е39 с М-техник окачване, но ми искат доста повече пари от Кони'то, което мисля че е най-добро.

Неприятното е че трябва да сменя амортесьорите сега а конито ще дойде след 20 - 30 дена... и ми трябваше спешно един ляв преден амортесьор... за щастие се намери колегата etmoni който ще помогне. :) За което искрено му благодаря :)


Колка пари струва Кони-то?


Четирите са към 1000 лева
предните са към 600 а заданите към 400
Регулируеми ти говоря Кони Спорт за Е39 4/6 цилиндъра седан, без нивомат с/без М-пакет :)


Перфектна е цената! Аз малко прибързах със смяната ма и мойте бяха трагедия и беше неотложно.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от bobih » 13 Фев 2009, 15:17

Воденичаров написа:Не вози ли много твърдо с тези конита. Те май и б6 за по-твърди от нормалните, нали?


Eeee, малко по-твърдо е ама завоите няма ядове :P
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 13 Фев 2009, 16:29

Аз немога да се примиря да ми друса колата, пък и не карам много бързо. Меко окачване + високи гуми = кеф :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 13 Фев 2009, 16:34

то ти с тая умряла тдс-ка закво са ти твърди амортисьори те са за мощни коли като 520и да стоят стабилно в завоите

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 13 Фев 2009, 16:34

Зависи какво търсиш ... аз предпочитам да се чувствам сигурен по завойте и не само.. а общо взето във всякакви ситуации. :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Re: Предстои ми смяна на предни амортисьори въпроси ???

Мнение от hobotqnin » 13 Фев 2009, 16:51

DroW написа:Здравейте колеги,
Предстои ми смяна на предните амортисьори. Случката е следната отидох профилактично да прегледам окачването понеже имах някакво припукване и скърцане при въртене на волана в спряло положение на колата (това от време на време. Оказа се че сапредна биалетки сухи са отвътре което се оказа че е причината. Дотук добре обаче като дигнахме колата монтиора ми вика изтекал ти е амортисьора и наистина беше текло доста около амортисьора става въпрос за преден ляв само.

До колкото разбрах амортисьорите се сменят 2 по 2 като биалетките. Аз съм с оригинални за момента. Прочетох из форума и се спрях на Billstein които е препоръчван от колегите като марката най-надеждни за нашите коли.

От тук следват и въпросите ми:
Б4 /стандартни за модела/ до колкото разбрах.
Ако си купя Billstein Б5 ще бъде ли по издръжлив амортисиора от Б4 освен че ще вози и малко по твърдо.

Какво друго трябва да сменя заедно с амортисиорите?
:roll:
Дотук разбрах че смяната на следните неща е задължителна:

амортисиорите ги намерих за 280бр.
опорен лагер амортисиор 2 броя х 77лв. бр.
прахоловители 2 броя х 4,70 лв. бр.
демпфер /ударен тампон на амортисиора/ 2 броя х 30лв. бр.
Дотук се връзват към 800лв. по цени от Вари.

Въпросът ми е всичките неща ли трябва да ги сменя задължително и какъв е ефекта ако нещо се смени или не от тези допълнения към амортисиорите, понеже гледам че има колеги от форума които просто сменят един амортисиор вместо два или пък само амортисиорите. Моля даите информация някои които разбира повечко относно това. Също така все още не съм сигурен това ли са всичките нужни неща за смяната на амортисиорите или трябва и още нещо ? :confused:

Освен това след смяна на биалетките и амортисиори трябва ли да направя реглаж предница ?

Мерси предварително. :)

колега къде си ходил на преглед на ходовата част,в София ли?Доволен ли си и каква е цената,че и аз съм май за смяна на предни ама и на още нещо,че скоро минах през един висок бурдюр и сега волана ми бие леко в дясно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 13 Фев 2009, 17:23

нищо чудно да си кривнал някой носач или шенкел иди на една геометриа на преден мост

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 13 Фев 2009, 17:26

Преден Билщайн оригининален за Е39 без М-пакет е на цена 228 лева!
Амортесьорите който се монтират в Е39 или поне мойте оригиналните бяна Sachs, както и амортесьора който ми даде колегата етмони, пак е sachs.
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 13 Фев 2009, 17:29

сакс боге за да сме по точни

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 13 Фев 2009, 18:19

anzak написа:сакс боге за да сме по точни

:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 14 Фев 2009, 8:42

joropc написа:
anzak написа:сакс боге за да сме по точни

:yes:

да колега и се чудя щом бмв ги използват за фабрично вграждане и колите минават с тях по няколкото стотин хиляги км как точно ще изтичат след 5000 км както твърдят колегите по горе .........

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook