Предстои ми смяна на предни амортисьори въпроси ???
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- DroW
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Предстои ми смяна на предни амортисьори въпроси ???
Здравейте колеги,
Предстои ми смяна на предните амортисьори. Случката е следната отидох профилактично да прегледам окачването понеже имах някакво припукване и скърцане при въртене на волана в спряло положение на колата (това от време на време. Оказа се че сапредна биалетки сухи са отвътре което се оказа че е причината. Дотук добре обаче като дигнахме колата монтиора ми вика изтекал ти е амортисьора и наистина беше текло доста около амортисьора става въпрос за преден ляв само.
До колкото разбрах амортисьорите се сменят 2 по 2 като биалетките. Аз съм с оригинални за момента. Прочетох из форума и се спрях на Billstein които е препоръчван от колегите като марката най-надеждни за нашите коли.
От тук следват и въпросите ми:
Б4 /стандартни за модела/ до колкото разбрах.
Ако си купя Billstein Б5 ще бъде ли по издръжлив амортисиора от Б4 освен че ще вози и малко по твърдо.
Какво друго трябва да сменя заедно с амортисиорите?
Дотук разбрах че смяната на следните неща е задължителна:
амортисиорите ги намерих за 280бр.
опорен лагер амортисиор 2 броя х 77лв. бр.
прахоловители 2 броя х 4,70 лв. бр.
демпфер /ударен тампон на амортисиора/ 2 броя х 30лв. бр.
Дотук се връзват към 800лв. по цени от Вари.
Въпросът ми е всичките неща ли трябва да ги сменя задължително и какъв е ефекта ако нещо се смени или не от тези допълнения към амортисиорите, понеже гледам че има колеги от форума които просто сменят един амортисиор вместо два или пък само амортисиорите. Моля даите информация някои които разбира повечко относно това. Също така все още не съм сигурен това ли са всичките нужни неща за смяната на амортисиорите или трябва и още нещо ?
Освен това след смяна на биалетките и амортисиори трябва ли да направя реглаж предница ?
Мерси предварително.
Предстои ми смяна на предните амортисьори. Случката е следната отидох профилактично да прегледам окачването понеже имах някакво припукване и скърцане при въртене на волана в спряло положение на колата (това от време на време. Оказа се че сапредна биалетки сухи са отвътре което се оказа че е причината. Дотук добре обаче като дигнахме колата монтиора ми вика изтекал ти е амортисьора и наистина беше текло доста около амортисьора става въпрос за преден ляв само.
До колкото разбрах амортисьорите се сменят 2 по 2 като биалетките. Аз съм с оригинални за момента. Прочетох из форума и се спрях на Billstein които е препоръчван от колегите като марката най-надеждни за нашите коли.
От тук следват и въпросите ми:
Б4 /стандартни за модела/ до колкото разбрах.
Ако си купя Billstein Б5 ще бъде ли по издръжлив амортисиора от Б4 освен че ще вози и малко по твърдо.
Какво друго трябва да сменя заедно с амортисиорите?
Дотук разбрах че смяната на следните неща е задължителна:
амортисиорите ги намерих за 280бр.
опорен лагер амортисиор 2 броя х 77лв. бр.
прахоловители 2 броя х 4,70 лв. бр.
демпфер /ударен тампон на амортисиора/ 2 броя х 30лв. бр.
Дотук се връзват към 800лв. по цени от Вари.
Въпросът ми е всичките неща ли трябва да ги сменя задължително и какъв е ефекта ако нещо се смени или не от тези допълнения към амортисиорите, понеже гледам че има колеги от форума които просто сменят един амортисиор вместо два или пък само амортисиорите. Моля даите информация някои които разбира повечко относно това. Също така все още не съм сигурен това ли са всичките нужни неща за смяната на амортисиорите или трябва и още нещо ?
Освен това след смяна на биалетките и амортисиори трябва ли да направя реглаж предница ?
Мерси предварително.
- bobih
- младши ентусиаст
- Мнения: 520
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Аз лично съм с Billstein Б6 спорт, ако обичаш да караш по-бързо по-завой това е амортисьора няма мърдане малко по-скъпо иде по 520лв. броя ама си заслужава един фр. вече 6 години е с такива не са мръднали.
П.П: Ако си член на клуба дори 20% отстъпка може да вземеш, което значи, че щи дойде единия на 420лв.
П.П: Ако си член на клуба дори 20% отстъпка може да вземеш, което значи, че щи дойде единия на 420лв.
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
на въпроса ти дали се сменят 2х2 - на мойта кола предния собственик беше сменял задния, но само един. даже имам и фактурата някъде. ако те интересува мога да видя кво е сменяно и с кво. но е заден и само един.
- El Diablo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
матадорчо само 2х2 се сменят, това е ясно :>
все едно да си купиш от едната страна нова гума, а от другата да оставиш тази от завода. .
и аз съм с тези от завода и дано скоро не се налага, твоята кола на колко КМ показва че е ?
все едно да си купиш от едната страна нова гума, а от другата да оставиш тази от завода. .
и аз съм с тези от завода и дано скоро не се налага, твоята кола на колко КМ показва че е ?
- DroW
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Показва 166 500.
Добре Иули и уважаеми колеги дотук изяснихме едно важно нещо, смяната ще бъде само 2 по 2.
Остават останалите ми 2 въпроса:
Нужен ли е реглаж предница след това ?
Останалите неща някои купувал ли ги е и сменял ли ги е въобще ??!!!?
Очаквам още мнения.
Добре Иули и уважаеми колеги дотук изяснихме едно важно нещо, смяната ще бъде само 2 по 2.
Остават останалите ми 2 въпроса:
Нужен ли е реглаж предница след това ?
Останалите неща някои купувал ли ги е и сменял ли ги е въобще ??!!!?
Очаквам още мнения.
- buller
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
Реглаж 100% е хубаво да направиш. Все пак сменяш части по предницата и се е разместила малко или много центровката.
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
билщайн не са лоши ама моя съвет е закс или боге да сложиш и наистина най добре е да смениш и прахоуловителите а тампона с лагера той даже е малко силно казано тампон ако си е наред лагерчето и не е прокъсан някъде може и да не го сменяш ама ако не ти се свидят пари смени го и него и амортисьорите се сменят както каза колегата 2 по 2 в смисъл предни или задни предница после не е задължително но е препоръчително да минеш
- zlobicar
- младши ентусиаст
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Сменяш всички неща които си изброил,не пести сега да нети излезе по скъпо после.Това всичко със сигорност се е поизносило с годините докато е било на колата.Сменял съм всичките неще в бова в бургас и излезе 1000лв.А не помня реглаж правиха ли и ли не.
обичам BMW
- El Diablo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
аз като сменях спортните пружини с оригиналните, демек разкачат се и се свалят амортесиорите, после като ги сложиха не съм правил реглаж
anzak написа: или боге....
В никакъв случай BOGE, въпреки, че са дъщерна фирма на SACHS са големи боклуци... Здрав амортисьор, неизпуснал, твърд, а хлопа т.е. мъртъв ход. Това ми се е случвало на друг автомобил и не само на мен. и ГАРАНЦИЯ НЕ МИ ПРИЗНАХА на 10к км. взеха да чукат като фтулка и четирите...
В никакъв случай BOGE!
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
WALL написа:anzak написа: или боге....
В никакъв случай BOGE, въпреки, че са дъщерна фирма на SACHS са големи боклуци... Здрав амортисьор, неизпуснал, твърд, а хлопа т.е. мъртъв ход. Това ми се е случвало на друг автомобил и не само на мен. и ГАРАНЦИЯ НЕ МИ ПРИЗНАХА на 10к км. взеха да чукат като фтулка и четирите...
В никакъв случай BOGE!
ай не бъди толкова сигурен че боге за боклуци и ако са те извъртяли в магазина с гаранцията какво ти е виновен амортисьора защото нали се сещаш че и фабрично слагат боге
- bobih
- младши ентусиаст
- Мнения: 520
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10
anzak написа:WALL написа:anzak написа: или боге....
В никакъв случай BOGE, въпреки, че са дъщерна фирма на SACHS са големи боклуци... Здрав амортисьор, неизпуснал, твърд, а хлопа т.е. мъртъв ход. Това ми се е случвало на друг автомобил и не само на мен. и ГАРАНЦИЯ НЕ МИ ПРИЗНАХА на 10к км. взеха да чукат като фтулка и четирите...
В никакъв случай BOGE!
ай не бъди толкова сигурен че боге за боклуци и ако са те извъртяли в магазина с гаранцията какво ти е виновен амортисьора защото нали се сещаш че и фабрично слагат боге
a Фабрично аз лично незнам да слагат ама айде щом си казал така да е!
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
и за инфо боге не дъщерна на закс а и двете са част от зф-трейдинг където влиза още лемфьордер и още няколко марки
73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани