Изгорели пиксели - решението!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Изгорели пиксели - решението!
Колеги, в Е34 раздела колегите имаха същия проблем като при нас с пикселите, бяха намерили някакво решение, от чужд форум, но ставаше за Е38 и Е39 (за наша радост).
Позволявам си да цитирам мненията на колегите xela и VesoPesa, за да видите за какво става въпрос.
Днес се реших да опитам метода на колегата от чуждия форум, запретнах ръкави и след 5 часа пробиване резултата беше ..................... гадните, нещастни пиксели бяха заминали отпуска на Хаваите и бяха върнати принудително, така че сега ще им се наложи да поработят.
Ето и малко снимки
Преди: Виждате колко много ги няма, дори не ми светеха чертичките за инспекцията
и след това резултата:
Ето и малко съвети от мен, ако решите да го правите:
1. Преди да почнете, трябва да сте отписали вашето табло, и да подсигурите друго, което да купите ако вашето се прецака.
2. Не започвайте да пробивате дупките направо с бургия 5, а почнете първо с 1.5 , после увеличете стъпката на 3 и чак тогава с 5-цата.
3. Винтовете, коите ще се покажат под дупките, не са торкс 10, както е написал колегата от чуждия форум, а е торкс 8 (това ми костваше, още едно ходене до Бриколаж)
4. Ако сте нервни, по добре не се захващайте. Въоръжете се с много търпение и внимание, трябва да сте като хирурзи. Мерете 100 пъти преди да пробиете. Ако ви хване нервата, спрете и пушете една цигара и тогава продължете.
Ами това е. Успех!
Позволявам си да цитирам мненията на колегите xela и VesoPesa, за да видите за какво става въпрос.
xela написа:Здравейте колеги,
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/543597
Погледнете какво точно се случва на горния линк. Кой е първи?
Сашо.
xela написа:Здравейте колеги,
На долния линк ще намерите преведена инструкцията за пикселите.
КЛИК
Само ще помоля някой да копира някъде другаде PDF-a(и да коригира линка), защото няма да мога да го държа дълго време тук.
Благодаря Ви!
Поздрави,
Сашо.
VesoPesa написа:ей ся качвам пдф-а в дата-та
eдит: няма да е ся че нещо датата се бъгнала май и ми изкарва грешни име и парола
eдит2: Вече е качен в дата.бг можете да си го изтеглите от ТУК
Днес се реших да опитам метода на колегата от чуждия форум, запретнах ръкави и след 5 часа пробиване резултата беше ..................... гадните, нещастни пиксели бяха заминали отпуска на Хаваите и бяха върнати принудително, така че сега ще им се наложи да поработят.
Ето и малко снимки
Преди: Виждате колко много ги няма, дори не ми светеха чертичките за инспекцията
и след това резултата:
Ето и малко съвети от мен, ако решите да го правите:
1. Преди да почнете, трябва да сте отписали вашето табло, и да подсигурите друго, което да купите ако вашето се прецака.
2. Не започвайте да пробивате дупките направо с бургия 5, а почнете първо с 1.5 , после увеличете стъпката на 3 и чак тогава с 5-цата.
3. Винтовете, коите ще се покажат под дупките, не са торкс 10, както е написал колегата от чуждия форум, а е торкс 8 (това ми костваше, още едно ходене до Бриколаж)
4. Ако сте нервни, по добре не се захващайте. Въоръжете се с много търпение и внимание, трябва да сте като хирурзи. Мерете 100 пъти преди да пробиете. Ако ви хване нервата, спрете и пушете една цигара и тогава продължете.
Ами това е. Успех!
Последна промяна badsharki на 19 Май 2010, 15:06, променена общо 6 пъти
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
@badsharki, какво да ти кажа, признах те за най-спокойния човек на света
А нямах този късмет с MID-а, но ако бях маалко по спокоен щях да постигна успех
Браво, радвам се, че си успял от първия път
А нямах този късмет с MID-а, но ако бях маалко по спокоен щях да постигна успех
Браво, радвам се, че си успял от първия път
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Браво на колегите това е най доброто обяснение стъпка по стъпка какво трябва да се направи. Аз свалях един път таблото но видях зор с тези черните щифтове ли са какво са незнам като кръсчета дет са и не стана. Как става номера при тях въртят ли се дърпат ли се и с какво?
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Браво колега . За първи път чувам някой да е успял . Аз нямам нерви .
- Определяй цена и почвай ремонти.
- xela
- младши ентусиаст
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Браво, браво, браво!
Направи още едно, две и да идваме при теб.
Парата ще е на лице .
Поздрави,
Сашо.
Направи още едно, две и да идваме при теб.
Парата ще е на лице .
Поздрави,
Сашо.
- Kartoff
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Ееее супер... Много се радвам, че се намери нов вид решение на проблема, защото аз един ден преди време, бях тръгнал да правя тази процедура, но се водех по другия начин с махането на стрелките. И след като извадих оста на стрелката за температурата, вместо от стрелката, от моторчето и излезе една пружина о после едвам го нагодих да работи както трябва се отказах...
Сега с този нов начин имам чуството, че още утре (тоест днес вече)ще имам работещо табло след като не трябва да пипам стрелките
Надявам се утре вечер да мога да кажа резултатите...
Сега с този нов начин имам чуството, че още утре (тоест днес вече)ще имам работещо табло след като не трябва да пипам стрелките
Надявам се утре вечер да мога да кажа резултатите...
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Все пак форума е да си помагаме а не да изкарваме пари това е мое мнение а когато не става тогава ще плащаме Готов съм да помогна с каквото мога все пак съм направил само едно табло /мойто/ като се допитах до badsharki но има и други тънкости които се научават в последствие и щеше да е много по лесно ако ги знаех разбирасе.Просто в единият случай отнема пет часа а в другият може би два и половина като винаги има малък процент нещо да се прецака.
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Vladocbr написа:Все пак форума е да си помагаме а не да изкарваме пари това е мое мнение а когато не става тогава ще плащаме
И аз съм на това мнение, пробвайте се, не е чак толкова сложно, с каквото може ще помагаме. Пък ако чак толкова го е страх някой, ще измислим нещо. Кефа от работещите пиксели е голям. А и факта, че си успял да ги пребориш, го прави още по-голям.
- sambeto
- ентусиаст
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
е и аз да се похвала вчера най накрая се реших да свала големия борд не този които е при километража а другия под касетофона мисля че mid се казваше някъде бях гледал 1 тема пак в чужд форум даже и тука я имаше някъде и се реших да се пробвам бях го отписал тоя mid и се захванах с разучаване разглобяването му е лесно но после .... е големия филм като се махне лентовия кабел да се отреже до здрави не повече от 4-5мм ако не се лъжа отрязах та до тук добре нищо сложно но филма беше как да огола тези малки пистички по лентовия кабел така че да стоят на 1 място пък и да са оголени взех 1 макетно ножче и счупих част от него и започнах леко с по 1 притъркване да оголвам от едната страна писта по писта не става много лесно и бих казал даже е много изнервящо добре че не пуша и оголих ги всичките тоест поистъргах ги и бях решил че само се занимавам с глупости но същевременно ме беше яд че ще сем без средния диплеи с парченцето от макетния нож взех да поизчегъртам лекичко и самите пинчета по платката защото бяха мръсни преди това ги минаг с малко спирт за да поумекнат изчегъртах ги и поставих кабела но неможеше вече да се хване така както беше преди с 1 гумичка и пластината какво ли не пробвах и най накрая го залепи от едната страна с тиксо така че да го фиксирам да не мърдат пистите да не се разместват и от другата страна го залепих пак с тиксоза да не мърда като тръгна да слагам пластината направих всичко това и отидох до колата да пробвам бях решил че няма да стане но когато го пуснах останах оочуден видях малко по добър резултат от колкото беше преди да го свала и това ме обнадежди отидох да тествам само с самата платка и дисплея не съм го зглобевал и след това доиде мъката почнах да иа постискам тази пластина която натиска кабела и видях че само защото не натиска не дава контакт да ама пластината толкова я натисках вече че я покривих цялата и тогава я хванах с ръце в двата края докато работи в колата и видях че не дава добре контакт направих си 2 яки пластини от двата края които там точно контактуват горния и долния дисплеи във ляво е за цифрите и в дясно е за горния диплей и часовника но и старата ппланка трябва да си седи за да държи средните писти просто тези 2 пластинки са като щипки и се слагат върху оригиналната планка в двата края и резолатта не закъсня просто сега немога да сложа снимки дисплея заработи на 97% бих казал защото има само 2-3 пиксела които не работат но не са болка за умиране та това е моя разказ надявам се поне малко да помогне на някои които е решил да си го ремонтира но резултата да стане така като моя е 50-50 така че имайте и това в предвид защото ако проблема ви идва не от към страната на платката а от към дисплеъ там е по сложно и малко вероятно да стане но се пак по добре да пробвате от колкото да седи да ви дразни постоянно аз само имам проблем с намирането на лампичките които осветяват дисплеъ но скоро може би ще разуча дали ще мога да ги замена с бели диоди това е от мен ако има нещо питаите
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Днес и аз отремонтирах едно табло (понеже си имам 3 броя) и открих къде е инженерната грешка
Първо, тези винтчета, които имат за цел да държат здраво целия дисплей, не могат да се затегнат здраво в пластмаса:
Също така, виждате реброто, което има за цел да укрепи пластмасата колко е кекаво и при притягане след подлагане на хартия (или там каквото подлагате) въпреки него, цялата рамка се огъва.От задната страна, там където са гумичките, които притискат, има леки издатини около дупките на болтчетата, които не позволяват добро притискане, след като гумичките вече са потънали леко.
След като установих "недъга", реших да направя нещо по-здраво от заводското (колко български звучи само ).
Изпилих издатините около дупките за винтчетата с пиличка, разширих отворите с бургия 2.5мм и си направих конструкция, която хем ще притиска по-силно и равномерно, хем ще има възможност болтчетата да се притегнат силно.
Взех един алуминиев профил, направих му дупки на точните места и нарязах резба М2.5 (М3 ботчетата не минават през отворите на платката) и се получи ето това:
Една стабилна и здрава основа, която може да се стегне до скъсване
Тествах таблото, работи като ново.Имам още едно с много изгорели пиксели, което смятам да отремонтирам тези дни и мога да пусна по-детайлни снимки от цялата процедура
Първо, тези винтчета, които имат за цел да държат здраво целия дисплей, не могат да се затегнат здраво в пластмаса:
Също така, виждате реброто, което има за цел да укрепи пластмасата колко е кекаво и при притягане след подлагане на хартия (или там каквото подлагате) въпреки него, цялата рамка се огъва.От задната страна, там където са гумичките, които притискат, има леки издатини около дупките на болтчетата, които не позволяват добро притискане, след като гумичките вече са потънали леко.
След като установих "недъга", реших да направя нещо по-здраво от заводското (колко български звучи само ).
Изпилих издатините около дупките за винтчетата с пиличка, разширих отворите с бургия 2.5мм и си направих конструкция, която хем ще притиска по-силно и равномерно, хем ще има възможност болтчетата да се притегнат силно.
Взех един алуминиев профил, направих му дупки на точните места и нарязах резба М2.5 (М3 ботчетата не минават през отворите на платката) и се получи ето това:
Една стабилна и здрава основа, която може да се стегне до скъсване
Тествах таблото, работи като ново.Имам още едно с много изгорели пиксели, което смятам да отремонтирам тези дни и мога да пусна по-детайлни снимки от цялата процедура
- **Novobraneca
- ентусиаст
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Колега наистина те признах , може след като качиш по детайлни снимки да я сложат тая тема в важни
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК [OO==[|][|]==OO]
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- 520_i
- младши ентусиаст
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани