Изгорели пиксели - решението!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
73 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- sety
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 18.08.2006
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i
- Детайли за колата: individual
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
sety написа:стискайте палци да няма проблеми пък ако има то е ясно че ще се сменя
Споко, днес ми пристигнаха още кабели, така че ще можеш да си го смениш сам, щом вече знаеш как се отваря таблото
Re: Изгорели пиксели - решението!
След като счупих ръчката на мигачите и аз успях да извадя таблото с желанието да го оправя, но какво се оказа, че изобщо няма къде да се пробие и така и не можах да видя къде трябва да се сложи картонче. Едвам изкарах платката от черния капак и явно съм натиснал стрелките че сега на място съм с 60км/ч Явно от 2003-та са малко по-различни или заради дисплея на автоматика ли, не знам и аз важното, че го преебах и сега ще си търся ново! Та успех на всеки който се занимава!
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Изгорели пиксели - решението!
mari4ko написа:След като счупих ръчката на мигачите и аз успях да извадя таблото с желанието да го оправя, но какво се оказа, че изобщо няма къде да се пробие и така и не можах да видя къде трябва да се сложи картонче. Едвам изкарах платката от черния капак и явно съм натиснал стрелките че сега на място съм с 60км/ч Явно от 2003-та са малко по-различни или заради дисплея на автоматика ли, не знам и аз важното, че го преебах и сега ще си търся ново! Та успех на всеки който се занимава!
Колега, то това с картончето е вече отживелица и се сменя целия кабел.
Не бързай да търсиш ново табло, защото има варианти да ремонтирам твоето ... , ако разбира се пораженията не са прекалено големи.
- Heno3HaT
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: България Петрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525d
Re: Изгорели пиксели - решението!
Да се похваля и аз.Вече съм с нов лентов кабел на таблото и е като ново много му се радвам.За това отправям благодарности кам колегата - ( mad_presley ) уникален човек,разбран и помога с каквото може.Дано се раждат повече такива като него.
Поздрави.
Поздрави.
Най-Красивия начин да ускорите пулса си-- Bmw M5 F10
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Изгорели пиксели - решението!
Здравейте колеги,
Някой знае ли със сигурност, дали стъпковите ел. моторчета (моторчетата за стрелките за скорост, обороти итн.) на таблата с големия борд с външно (до 09/97) и вътрешно (от 09/97) IKE са еднакви, както и дали се предлагат някъде нови на прилична цена (знам по колко долара са в ибей).
Някой знае ли със сигурност, дали стъпковите ел. моторчета (моторчетата за стрелките за скорост, обороти итн.) на таблата с големия борд с външно (до 09/97) и вътрешно (от 09/97) IKE са еднакви, както и дали се предлагат някъде нови на прилична цена (знам по колко долара са в ибей).
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Изгорели пиксели - решението!
+1
И аз търся, да сменя това на горивото, че забива и отчита правилно след шамар отгоре
И аз търся, да сменя това на горивото, че забива и отчита правилно след шамар отгоре
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Изгорели пиксели - решението!
Dyakov написа:Здравейте колеги,
Някой знае ли със сигурност, дали стъпковите ел. моторчета (моторчетата за стрелките за скорост, обороти итн.) на таблата с големия борд с външно (до 09/97) и вътрешно (от 09/97) IKE са еднакви, както и дали се предлагат някъде нови на прилична цена (знам по колко долара са в ибей).
Да си отговоря, напълно еднакви са моторчетата и взаимозаменяеми и в двете посоки. По втория въпрос не можах да намеря нови на добра цена и използвах от донор.
- Jenkov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 520i
- Мечтае да кара: Pershing 115
Re: Изгорели пиксели - решението!
Здравейте,
искам малко да вдигна темата и да помоля за съвет. Моето табло го ремонтирах, мисля някъде през далечната 2009-та или 2010-та година , не помня вече. Беше ми за първи път , но пък се получи(горе-долу) , но още тогава му нанесох малко щети , които обаче не бяха фатални и свикнах с тях. Бензиномера леко засича , както и пружинката на оборотомера се разтегли , но него успях някак да го накарам да си работи почти нормално , съвсем леко отклонение дава надолу (не е дразнещо). При притискането в задната част обаче , явно съм го постегнал и още тогава се получи една едва забележима точка на дисплея (падна покритието). Съответно за 8-9 години тя порастна доста и дисплея стана вече доста неприятен за гледане (пикселите си работят иначе и до ден днешен ) и започва да ме дразни ....
Сетих се, че някъде май имам едно табло от Е38 с голям борд и ми хрумна идеята да сменя моторчетата на уредите които не ме кефят как работят , както и самия дисплей. С две думи от двете табла да направя едно работещо.
Въпроса е трудно ли се сменят тези моторчета (не намерих подходящо DIY) и има ли смисъл да сменям дисплея , или е по-добре направо да си взема един лентов кабел и да направя това от Е38-цата и да си го кодирам на моята кола и да си карам с него ? Всъщност това което ме спира е разликата в бензиномерите , просто единия е разграфен 15 , 30 , 50 MAX - на моето Е39 , другия е 20 , 40 , 60 MAX
Моето табло:
Това което имам:
Предполагам циферблатите е трудно да се сменят и има риск ако извадя стелките да повредя и уредите на другото.
Моля за съвет: Кой е най-лесния и правилен начин от двете табла да направя едно напълно работещо.
П.С. Не съм сигурен , ремонтираната конструкция с лентовия кабел ако я разглобя , за да сложа друг дисплей дали няма да отлепи пистите от лентовия кабел и да се наложи да слагам нов...
Благодаря !
искам малко да вдигна темата и да помоля за съвет. Моето табло го ремонтирах, мисля някъде през далечната 2009-та или 2010-та година , не помня вече. Беше ми за първи път , но пък се получи(горе-долу) , но още тогава му нанесох малко щети , които обаче не бяха фатални и свикнах с тях. Бензиномера леко засича , както и пружинката на оборотомера се разтегли , но него успях някак да го накарам да си работи почти нормално , съвсем леко отклонение дава надолу (не е дразнещо). При притискането в задната част обаче , явно съм го постегнал и още тогава се получи една едва забележима точка на дисплея (падна покритието). Съответно за 8-9 години тя порастна доста и дисплея стана вече доста неприятен за гледане (пикселите си работят иначе и до ден днешен ) и започва да ме дразни ....
Сетих се, че някъде май имам едно табло от Е38 с голям борд и ми хрумна идеята да сменя моторчетата на уредите които не ме кефят как работят , както и самия дисплей. С две думи от двете табла да направя едно работещо.
Въпроса е трудно ли се сменят тези моторчета (не намерих подходящо DIY) и има ли смисъл да сменям дисплея , или е по-добре направо да си взема един лентов кабел и да направя това от Е38-цата и да си го кодирам на моята кола и да си карам с него ? Всъщност това което ме спира е разликата в бензиномерите , просто единия е разграфен 15 , 30 , 50 MAX - на моето Е39 , другия е 20 , 40 , 60 MAX
Моето табло:
Това което имам:
Предполагам циферблатите е трудно да се сменят и има риск ако извадя стелките да повредя и уредите на другото.
Моля за съвет: Кой е най-лесния и правилен начин от двете табла да направя едно напълно работещо.
П.С. Не съм сигурен , ремонтираната конструкция с лентовия кабел ако я разглобя , за да сложа друг дисплей дали няма да отлепи пистите от лентовия кабел и да се наложи да слагам нов...
Благодаря !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Изгорели пиксели - решението!
Най-добрият и правилен вариант (не най-лесният) за мен е да си възстановиш твоето, като вземеш моторчетата от резервното табло което имаш. Правил съм го, не е най-приятното и бързо нещо, но не е невъзможно. Аз предпочетох да си взема изцяло нов дисплей с лентов кабел и тази част бе най-приятната и лесна. Трудната част е със стрелките, трябват ти подходящи тънки, тесни и дълги клещи с добър захват (тренираш върху проблемните моторчета), но ако не си го правил преди има много голям шанс първите няколко пъти да не се получи.
Предимството на този вариант е, че ще минеш без кодиране и програмиране на другото табло (в зависимост от версията за да се смени ВИН-а и километрите, може пак да се наложи да се свалят стрелките и циферблата, което ще те върне в изходно положение).
Предимството на този вариант е, че ще минеш без кодиране и програмиране на другото табло (в зависимост от версията за да се смени ВИН-а и километрите, може пак да се наложи да се свалят стрелките и циферблата, което ще те върне в изходно положение).
- Jenkov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 520i
- Мечтае да кара: Pershing 115
Re: Изгорели пиксели - решението!
Благодаря за бързия отговор колега. Ако може да ми пуснеш снимка на подобни клещи , за да си набавя. Лентов кабел да си купя нов също не е проблем. Тези неща вече са евтини и достъпни , те и през 2009-та не бяха кой знае колко скъпи , но разликата беше 3-4 пъти.
Относно кодирането , подозирам че таблото което имам е от голяма седмица (740 , 750) , но ако реша да му сменя кабела и да го кодирам , едва ли ще имам проблем , защото се предполага че е година около моята (98-ма) или по-стара , имам някакъв спомен че май е 97-ма. Доколкото си спомням с версиите около тези години , нямаше проблем нито с ВИН-овете , нито с писането на КМ , но диагностичните ми и кодировъчни умения си останаха на ниво преди 8-10 години. Т.е едно време се занимавах много , правех и на приятели , но съм позабравил бая неща. Имам бмв скенер 1.4 , имам НЦС (сега гледам че кодират с DUMMY-то - едно време се мъчехме като грешни дяволи , както и кабел D-CAN и кръгъл преход , общо взето имам всичко необходимо да кодирам подобно табло. Дори мисля че с малко рефрешване , мога да го закача и да го кодирам на бюрото директно. Та тази част не ме притеснява .....
Притеснява ме смяната на моторчетата както казах ...
Дай моля те повече инфо за моторчетата или ако има DIY със снимки от тяхната смяна. Мисля да опитам интервенцията , ще сменя и дисплея , даже и стрелките ще сменя.
Относно кодирането , подозирам че таблото което имам е от голяма седмица (740 , 750) , но ако реша да му сменя кабела и да го кодирам , едва ли ще имам проблем , защото се предполага че е година около моята (98-ма) или по-стара , имам някакъв спомен че май е 97-ма. Доколкото си спомням с версиите около тези години , нямаше проблем нито с ВИН-овете , нито с писането на КМ , но диагностичните ми и кодировъчни умения си останаха на ниво преди 8-10 години. Т.е едно време се занимавах много , правех и на приятели , но съм позабравил бая неща. Имам бмв скенер 1.4 , имам НЦС (сега гледам че кодират с DUMMY-то - едно време се мъчехме като грешни дяволи , както и кабел D-CAN и кръгъл преход , общо взето имам всичко необходимо да кодирам подобно табло. Дори мисля че с малко рефрешване , мога да го закача и да го кодирам на бюрото директно. Та тази част не ме притеснява .....
Притеснява ме смяната на моторчетата както казах ...
Дай моля те повече инфо за моторчетата или ако има DIY със снимки от тяхната смяна. Мисля да опитам интервенцията , ще сменя и дисплея , даже и стрелките ще сменя.
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Изгорели пиксели - решението!
Тук: https://www.youtube.com/watch?v=58EyC0hXYFg ще намериш отговор на абсолютно всички твои въпроси, дори би било добре този линк да се добави във важните теми.
PS Дори и при по старите табла понякога се налага да се използва програматор за смяна на ВИН и километри.
PS Дори и при по старите табла понякога се налага да се използва програматор за смяна на ВИН и километри.
- Jenkov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 520i
- Мечтае да кара: Pershing 115
Re: Изгорели пиксели - решението!
Dyakov написа:Тук: https://www.youtube.com/watch?v=58EyC0hXYFg ще намериш отговор на абсолютно всички твои въпроси, дори би било добре този линк да се добави във важните теми.
PS Дори и при по старите табла понякога се налага да се използва програматор за смяна на ВИН и километри.
73 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани