Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2379
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от Владо » 10 Май 2014, 19:42

alachr1 написа:Значи че имаш пеперудки!


маке... не лажи ората :wave:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от kalingk » 10 Май 2014, 22:30

Аз сум я свалял моята и съм ги стягал по преценка, че по принцип е тегаво да скъсам някоя в главата.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 19.12.2012
Местоположение: охрид МК
Пол: Мъж
Кара: е39 530д 2001

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от alachr1 » 11 Май 2014, 15:42

Владо написа:
alachr1 написа:Значи че имаш пеперудки!


маке... не лажи ората :wave:

http://halil1988.snimka.bg/radio-amateu ... 5.32539067
ми номер 9 за какво е колега :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2379
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от Владо » 11 Май 2014, 17:04

Виж ся, да ти обясня... колегата е постнал грешна снимка, поради не знам какви причини, така че леко с оборотите на главата :dummy:
Тъй като карам абсолютно същата кола, ето ти и коректната диаграма:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL91&mospid=47540&btnr=11_2333&hg=11&fg=40

За проблемите с пеперудите се интересувам още от 2007-8 година, когато излезнаха първите статии в BMW Car Magazine.
Поради това се постарах да изчистя проблема още с покупката :wave:

Все пак да допълня... Ако си бях взел кола с пеперуди, при всички случаи щях да сменя колектора с нов, пак с пеперуди... не ме питай защо.
Цената щеше да е споделена, с продавача... ако не, следващата :mhihi:

Ай със здраве, и като идвам на езерото, ще сигнализирам :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от LUCIFER'S » 11 Май 2014, 18:44

Владо написа:
...Все пак да допълня... Ако си бях взел кола с пеперуди, при всички случаи щях да сменя колектора с нов, пак с пеперуди... не ме питай защо.
Цената щеше да е споделена, с продавача... ако не, следващата :mhihi:

Ай със здраве, и като идвам на езерото, ще сигнализирам :driving:



:mhihi: :mhihi: :mhihi: хората сън не спат докато ги махнат нашиот ще слага нов колектор с пеперуди..... Отчайвате ме, тука от 5 години тоя форум върви на зле...зле... и по зле.... Вярно много злета са останали... Ех какво беше преди 7- 8 години......
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от WALL » 11 Май 2014, 18:53

Ta така може би ще се повторваме, потретваме....после и ще се бършем :mhihi: Ръчни скорости Е39 са без клапи! Автоматични скорости са с клапи в колектора. За 100% безпроблемност от тях преглеждате имали и ги махайте, че не се знае кой какво се е майсторил на колата Ви .
Последна промяна WALL на 11 Май 2014, 18:56, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2379
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от Владо » 11 Май 2014, 18:55

Колега, много добре знам какво е било преди 7-8 години, а и преди това... Е30-то го карам от 2001г, вече 13 години ще станат след месец.
Не давам акъл никому, както и не искам някой да ми дава как да си поддържам колите, включи и себе си тук.
Преди да коментираш конкретната тема си изясни ЗАЩО са сложени тези клапи... не само в бмв, а и в доста други мотори.
Иначе ми е пределно ясно, че между пластмасов м-паркет н-та употреба, и нов колектор за мотора, 99% от "феновете" ще изберат паркета... и това е жалкото на форума вече, не друго
Карай си със здраве, и не ме мисли :wave:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от WALL » 11 Май 2014, 18:58

Аз много преди теб съм си изяснил.... и такава грешка няма да направя да се набутам с нов колектор та и с клапи.... упс пиша от другия си ник :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2379
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от Владо » 11 Май 2014, 19:00

Както казах, всеки с мнението си :lalala:

По-здрави и на другия ти ник :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от LUCIFER'S » 11 Май 2014, 19:01

Мерси мерси... Първият обаче вече не съществува.....
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 19.12.2012
Местоположение: охрид МК
Пол: Мъж
Кара: е39 530д 2001

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от alachr1 » 11 Май 2014, 21:49

Владо написа:Виж ся, да ти обясня... колегата е постнал грешна снимка, поради не знам какви причини, така че леко с оборотите на главата :dummy:
Тъй като карам абсолютно същата кола, ето ти и коректната диаграма:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL91&mospid=47540&btnr=11_2333&hg=11&fg=40

За проблемите с пеперудите се интересувам още от 2007-8 година, когато излезнаха първите статии в BMW Car Magazine.
Поради това се постарах да изчистя проблема още с покупката :wave:

Все пак да допълня... Ако си бях взел кола с пеперуди, при всички случаи щях да сменя колектора с нов, пак с пеперуди... не ме питай защо.
Цената щеше да е споделена, с продавача... ако не, следващата :mhihi:

Ай със здраве, и като идвам на езерото, ще сигнализирам :driving:
:welcome: :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 19.05.2014
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от SDLS » 18 Авг 2014, 19:29

Трябва ли след премахването им да се пипа колата софтуерно???
Премахнах моите и колата умря, няма мощност, вдига оборотите до 4500 преди да смени скорост и т.н.
Имам поставен чип в Германия и според момчето в сервиза много от настройките са заключени. Може ли и тази опция да е заключена ако въобще трябва да се пипа нещо софтуерно, за да лъже колата или да и каже, че вече няма клапи. :dunno: :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от Elesar74 » 19 Авг 2014, 16:32

Не ти е проблема в клапите и не са нужни никакви софтуерни вмешателства след премахването им.

P.S. Аз поддържам мнението на Владо в тази тема за клапите, обаче ги махнах не защото нямат смисъл, а защото са направени слаби конструктивно.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от todorakis82 » 19 Авг 2014, 16:59

Колеги аз като премахнах клапите колата стана една идея по мудна в ниските "изтрелва" се след 2000 оборота и при вас ли е така.
Колата е 530ДА 193к.с. 2001г. фейслифт.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1637
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от Z3Ro* » 19 Авг 2014, 21:33

todorakis82 написа:Колеги аз като премахнах клапите колата стана една идея по мудна в ниските "изтрелва" се след 2000 оборота и при вас ли е така.
Колата е 530ДА 193к.с. 2001г. фейслифт.


Така става, нормално е... :yes:
За намаляване на този ефект в чуждите форуми препоръчват ремап. Иначе за протокола - мен също ме е яд, че ги отрязах... :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook