Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Владо
- старши ентусиаст
- Мнения: 2379
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
alachr1 написа:Значи че имаш пеперудки!
маке... не лажи ората
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Аз сум я свалял моята и съм ги стягал по преценка, че по принцип е тегаво да скъсам някоя в главата.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- alachr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 117
- Регистриран на: 19.12.2012
- Местоположение: охрид МК
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530д 2001
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Владо написа:alachr1 написа:Значи че имаш пеперудки!
маке... не лажи ората
http://halil1988.snimka.bg/radio-amateu ... 5.32539067
ми номер 9 за какво е колега
- Владо
- старши ентусиаст
- Мнения: 2379
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Виж ся, да ти обясня... колегата е постнал грешна снимка, поради не знам какви причини, така че леко с оборотите на главата
Тъй като карам абсолютно същата кола, ето ти и коректната диаграма:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL91&mospid=47540&btnr=11_2333&hg=11&fg=40
За проблемите с пеперудите се интересувам още от 2007-8 година, когато излезнаха първите статии в BMW Car Magazine.
Поради това се постарах да изчистя проблема още с покупката
Все пак да допълня... Ако си бях взел кола с пеперуди, при всички случаи щях да сменя колектора с нов, пак с пеперуди... не ме питай защо.
Цената щеше да е споделена, с продавача... ако не, следващата
Ай със здраве, и като идвам на езерото, ще сигнализирам
Тъй като карам абсолютно същата кола, ето ти и коректната диаграма:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL91&mospid=47540&btnr=11_2333&hg=11&fg=40
За проблемите с пеперудите се интересувам още от 2007-8 година, когато излезнаха първите статии в BMW Car Magazine.
Поради това се постарах да изчистя проблема още с покупката
Все пак да допълня... Ако си бях взел кола с пеперуди, при всички случаи щях да сменя колектора с нов, пак с пеперуди... не ме питай защо.
Цената щеше да е споделена, с продавача... ако не, следващата
Ай със здраве, и като идвам на езерото, ще сигнализирам
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Владо написа:
...Все пак да допълня... Ако си бях взел кола с пеперуди, при всички случаи щях да сменя колектора с нов, пак с пеперуди... не ме питай защо.
Цената щеше да е споделена, с продавача... ако не, следващата
Ай със здраве, и като идвам на езерото, ще сигнализирам
хората сън не спат докато ги махнат нашиот ще слага нов колектор с пеперуди..... Отчайвате ме, тука от 5 години тоя форум върви на зле...зле... и по зле.... Вярно много злета са останали... Ех какво беше преди 7- 8 години......
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Ta така може би ще се повторваме, потретваме....после и ще се бършем Ръчни скорости Е39 са без клапи! Автоматични скорости са с клапи в колектора. За 100% безпроблемност от тях преглеждате имали и ги махайте, че не се знае кой какво се е майсторил на колата Ви .
Последна промяна WALL на 11 Май 2014, 18:56, променена общо 1 път
- Владо
- старши ентусиаст
- Мнения: 2379
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Колега, много добре знам какво е било преди 7-8 години, а и преди това... Е30-то го карам от 2001г, вече 13 години ще станат след месец.
Не давам акъл никому, както и не искам някой да ми дава как да си поддържам колите, включи и себе си тук.
Преди да коментираш конкретната тема си изясни ЗАЩО са сложени тези клапи... не само в бмв, а и в доста други мотори.
Иначе ми е пределно ясно, че между пластмасов м-паркет н-та употреба, и нов колектор за мотора, 99% от "феновете" ще изберат паркета... и това е жалкото на форума вече, не друго
Карай си със здраве, и не ме мисли
Не давам акъл никому, както и не искам някой да ми дава как да си поддържам колите, включи и себе си тук.
Преди да коментираш конкретната тема си изясни ЗАЩО са сложени тези клапи... не само в бмв, а и в доста други мотори.
Иначе ми е пределно ясно, че между пластмасов м-паркет н-та употреба, и нов колектор за мотора, 99% от "феновете" ще изберат паркета... и това е жалкото на форума вече, не друго
Карай си със здраве, и не ме мисли
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Аз много преди теб съм си изяснил.... и такава грешка няма да направя да се набутам с нов колектор та и с клапи.... упс пиша от другия си ник
- Владо
- старши ентусиаст
- Мнения: 2379
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Както казах, всеки с мнението си
По-здрави и на другия ти ник
По-здрави и на другия ти ник
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Мерси мерси... Първият обаче вече не съществува.....
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- alachr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 117
- Регистриран на: 19.12.2012
- Местоположение: охрид МК
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530д 2001
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Владо написа:Виж ся, да ти обясня... колегата е постнал грешна снимка, поради не знам какви причини, така че леко с оборотите на главата
Тъй като карам абсолютно същата кола, ето ти и коректната диаграма:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL91&mospid=47540&btnr=11_2333&hg=11&fg=40
За проблемите с пеперудите се интересувам още от 2007-8 година, когато излезнаха първите статии в BMW Car Magazine.
Поради това се постарах да изчистя проблема още с покупката
Все пак да допълня... Ако си бях взел кола с пеперуди, при всички случаи щях да сменя колектора с нов, пак с пеперуди... не ме питай защо.
Цената щеше да е споделена, с продавача... ако не, следващата
Ай със здраве, и като идвам на езерото, ще сигнализирам
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Трябва ли след премахването им да се пипа колата софтуерно???
Премахнах моите и колата умря, няма мощност, вдига оборотите до 4500 преди да смени скорост и т.н.
Имам поставен чип в Германия и според момчето в сервиза много от настройките са заключени. Може ли и тази опция да е заключена ако въобще трябва да се пипа нещо софтуерно, за да лъже колата или да и каже, че вече няма клапи.
Премахнах моите и колата умря, няма мощност, вдига оборотите до 4500 преди да смени скорост и т.н.
Имам поставен чип в Германия и според момчето в сервиза много от настройките са заключени. Може ли и тази опция да е заключена ако въобще трябва да се пипа нещо софтуерно, за да лъже колата или да и каже, че вече няма клапи.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Не ти е проблема в клапите и не са нужни никакви софтуерни вмешателства след премахването им.
P.S. Аз поддържам мнението на Владо в тази тема за клапите, обаче ги махнах не защото нямат смисъл, а защото са направени слаби конструктивно.
P.S. Аз поддържам мнението на Владо в тази тема за клапите, обаче ги махнах не защото нямат смисъл, а защото са направени слаби конструктивно.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- todorakis82
- младши ентусиаст
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Колеги аз като премахнах клапите колата стана една идея по мудна в ниските "изтрелва" се след 2000 оборота и при вас ли е така.
Колата е 530ДА 193к.с. 2001г. фейслифт.
Колата е 530ДА 193к.с. 2001г. фейслифт.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
todorakis82 написа:Колеги аз като премахнах клапите колата стана една идея по мудна в ниските "изтрелва" се след 2000 оборота и при вас ли е така.
Колата е 530ДА 193к.с. 2001г. фейслифт.
Така става, нормално е...
За намаляване на този ефект в чуждите форуми препоръчват ремап. Иначе за протокола - мен също ме е яд, че ги отрязах...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани