Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2379
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от Владо » 04 Дек 2014, 18:09

нормална фенска кола... хубаво е че и свещи слагате :yes:

клапите са добре блокирани, няма да отлетят скоро...

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 28.04.2016

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от RadkoPower » 19 Сеп 2016, 18:33

Колеги, не става ясно какъв е размера на клапите при м57д30 193кс. Има два кита за затапване с нови уплътнения. Единия размер е 22 мм, другия е 33 мм. Някой знае ли точния размер?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от Elesar74 » 20 Сеп 2016, 15:38

Що се набутваш с китове? Режеш клапата в основата и ползваш целия механизъм. Така хем нямаш клапи, хем компютъра мисли че имаш.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от ozBMW » 25 Дек 2016, 11:15

Честита коледа първо! :) От скоро имам 525dA и за нещастие имам тия пеперуди,та значи може да ги махна както е написал по горе колегата режа въпросните преперуди и всичко друго си остава без да има нужда да слагам разни други тапи и други подобни?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от (bubsa) » 25 Дек 2016, 11:30

ozBMW написа:Честита коледа първо! :) От скоро имам 525dA и за нещастие имам тия пеперуди,та значи може да ги махна както е написал по горе колегата режа въпросните преперуди и всичко друго си остава без да има нужда да слагам разни други тапи и други подобни?

Това ти е единия вариант.После на местата на осите се навиват тънки рапидки с лепило и си ти,защото без тях ще ти тече масло от там.
По-кадърният вариант е да си намериш колектор,който оригинално е без пеперуди.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от Ivo_Borisov » 13 Ное 2017, 8:57

Колеги, 3.0Д моторите с какви пеперудки са, 33 или 22 мм?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 3.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: e39 Touring
Мечтае да кара: Mach 1, Hemi Cuda и Chevy SS
Детайли за колата: Много хубави :)

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от jackass3D » 30 Ное 2017, 21:39

Ivo_Borisov написа:Колеги, 3.0Д моторите с какви пеперудки са, 33 или 22 мм?

На Е39 3d-то 184 и 193 са 22мм. Сваляй твоите режеш остичките, по едно болтче малко Reinz и караш доволен.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)

Мнение от Ivo_Borisov » 30 Ное 2017, 21:48

Потвърждавам, 22 мм са. Не са на моята кола, аз съм без. Сменях на едно е38 ама не знаех с какви е.
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook