Странен проблем (със стрелката на резервоара)!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
66 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- animall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 170
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: Влака
Re: Странен проблем (със стрелката на резервоара)!
Стара тема но и аз ще напиша нещо всички се чудят и се маят защо в левия резервоар няма нищо... защото така е конструиран резервоара до 30-тина литра само в десния при помпата от там нагоре и в левия, като падне под 30-тина литра, в левия резервоар остава само 1 пръст гориво... Таа мисълта ми е че това е нормално и така трябва да е!!! А мен ме интересува друго, тъй като Преслав е обърнал внимание на това, че проблема евентуално може да бъде в километража, дали е възможно ,ако сменя километража и разходомера ми се оправи, да си върна по някакъв начин километрите на стария ми километраж. Питам не за друго ами защото и аз страдам от подобрен проблем. След като чистих пистите, проверявах всички тръбички за нещо запушено, правих си проби с нивомерите дали отчитат правилно проблема мисля, че е отстранен но все пак ако не е, силно ме интересува дали може да наглася по някакъв начин километрите на евентуално новия (втора употреба) километраж...
Re: Странен проблем (със стрелката на резервоара)!
И моята стрелка варираше от пълно до празно, без да се съобразява с количеството гориво в резервоара. Та рекох да споделя и аз как си реших проблема.
Извадих пластмасовите толумби от резервоара, с поплавъците закачени на тях. Няма да обяснявам как се разглабят те - има доста теми по въпроса. Значи... на рамената на поплавъците е закачена една бяла платка с нещо като отпечатан реостат на нея. Рамената на поплавъците, барабар с тях и въпросната платка, се разкачат лесно от основното тяло и вече имаме достъп до платката, и съответно контактните пластини, които вървят по платката, (по-скоро платката върви по пластините, тъй като тя е подвижния елемент). Платката веднага след разглабянето изглеждаше така:
Наслоена със сериозно количество гняс, от нещо като нагар и микростружки, които окъсяват пистичките на платката. И същевременно пъпките на контактните пластини вървят по тая гняс, вместо да контактуват с пистичките. С малка четчица с по-твърдичък косъм напоена в 95% спирт от аптеката, се чистят пистичките по платката, с движения по продължение на пистичките, не нАпреко на тях, за да може да се махне мизерията наслоена помежду им. Когато придобие почти заводския си блясък сме готови. Тогава изглежда ето така:
После идва ред на контактните пластинки с пъпките на тях. Веднага след разглабянето изглеждаха така:
По същия метод и със същата четчица и 95%-ов спирт се почистват и те. Аз лично накрая зашкурих пъпките с много фина шкурка. ... и заизглеждаха така:
После сглабяне по обратния ред, малко контактен спрей в буксите (за всеки случай) и готово.
Вече 3 дни стрелката за горивото не мърда от реалното количество в резервоара. По скритите менюта в борд компютъра, за сензорите за гориво има колебания не по-големи от половин до литър и то като разклатя колата. Когато е в пълен покой не помръдват.
Извадих пластмасовите толумби от резервоара, с поплавъците закачени на тях. Няма да обяснявам как се разглабят те - има доста теми по въпроса. Значи... на рамената на поплавъците е закачена една бяла платка с нещо като отпечатан реостат на нея. Рамената на поплавъците, барабар с тях и въпросната платка, се разкачат лесно от основното тяло и вече имаме достъп до платката, и съответно контактните пластини, които вървят по платката, (по-скоро платката върви по пластините, тъй като тя е подвижния елемент). Платката веднага след разглабянето изглеждаше така:
Наслоена със сериозно количество гняс, от нещо като нагар и микростружки, които окъсяват пистичките на платката. И същевременно пъпките на контактните пластини вървят по тая гняс, вместо да контактуват с пистичките. С малка четчица с по-твърдичък косъм напоена в 95% спирт от аптеката, се чистят пистичките по платката, с движения по продължение на пистичките, не нАпреко на тях, за да може да се махне мизерията наслоена помежду им. Когато придобие почти заводския си блясък сме готови. Тогава изглежда ето така:
После идва ред на контактните пластинки с пъпките на тях. Веднага след разглабянето изглеждаха така:
По същия метод и със същата четчица и 95%-ов спирт се почистват и те. Аз лично накрая зашкурих пъпките с много фина шкурка. ... и заизглеждаха така:
После сглабяне по обратния ред, малко контактен спрей в буксите (за всеки случай) и готово.
Вече 3 дни стрелката за горивото не мърда от реалното количество в резервоара. По скритите менюта в борд компютъра, за сензорите за гориво има колебания не по-големи от половин до литър и то като разклатя колата. Когато е в пълен покой не помръдват.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Странен проблем (със стрелката на резервоара)!
Градски, поздрави за решението. Аз съм свалял няколко пъти въпросната кощница по други причини, но понеже ми се видя, че самите писти са изтъркани, така и не направих опит да ги почистя. В неделя, ако не вали ще го направя, че проблема е много досаден.
Re: Странен проблем (със стрелката на резервоара)!
Вчера направих и на баща ми на колата същата манипулация, и там проблема се разреши.
И двете коли се карат на газ, с не повече от 15-20 литра бензин в резервоара. Та се замислих, че до тия платки бензин рядко стига и дали не се омизерват по-бързо като няма бензин, който да отмива гняста събрала се по тях...
Не ми се вижда умно да я карам с пълен резервоар, само за да избегна, (може би), чистенето веднъж на няколко години...
И двете коли се карат на газ, с не повече от 15-20 литра бензин в резервоара. Та се замислих, че до тия платки бензин рядко стига и дали не се омизерват по-бързо като няма бензин, който да отмива гняста събрала се по тях...
Не ми се вижда умно да я карам с пълен резервоар, само за да избегна, (може би), чистенето веднъж на няколко години...
Re: Странен проблем (със стрелката на резервоара)!
Благодаря ти много ,че ми помогна и аз да реша проблема ,,някъде по темите имаше една "Кое не ви харесва в Е39" е точно това със стелката на бензина ме дразнеше адски много , прибирам се вечер стрелката на 15л точно ,а на сутринта даже лампа свети
Re: Странен проблем (със стрелката на резервоара)!
Година след почистването, пак започнаха неправилни показания.
Датчика който не е при бензиновата помпа се е омизерил отново. Този при помпата е значително по-чист. Предвид че държа около 15-20 максимално 30 литра бензин в резервоара е обяснимо защо. Извода година след почистването е, че ако не се пълни резервоара до горе периодично, то чистенето на датчиците ще е периодично - на около година.
Датчика който не е при бензиновата помпа се е омизерил отново. Този при помпата е значително по-чист. Предвид че държа около 15-20 максимално 30 литра бензин в резервоара е обяснимо защо. Извода година след почистването е, че ако не се пълни резервоара до горе периодично, то чистенето на датчиците ще е периодично - на около година.
66 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани