Температура на двигателя
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Температура на двигателя
Да не би термостата да не отваря и затова да е студен маркуча 

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Температура на двигателя
Погледни на борда колко температура ти държи.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Температура на двигателя
Термостата на модела е с 2 клапи, обикновено блокира на отворен голям кръг... Да кажем че при теб не е така.
Тест можеш да си направиш като спреш и изгасиш колата след като е загряла, и опипаш питата на радиатора. Ако няма поток през него, което освен на термостата може да се дължи и на помпата, прехода топло-студено е много рязък, макс до 1/4 от питата вече е студено... Ако има поток, по-плавно се променя, и топлото стига по-надолу. Не знам как по-друг начин без разглабяния да провериш.
Весела Коледа!
Тест можеш да си направиш като спреш и изгасиш колата след като е загряла, и опипаш питата на радиатора. Ако няма поток през него, което освен на термостата може да се дължи и на помпата, прехода топло-студено е много рязък, макс до 1/4 от питата вече е студено... Ако има поток, по-плавно се променя, и топлото стига по-надолу. Не знам как по-друг начин без разглабяния да провериш.
Весела Коледа!
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Температура на двигателя
За да не отварям нова тема ще питам в тази.
колата е 520и м52 сега в това време не може да вдигне повече от 75-80 градуса при дълго градско или извън града.
Радиатора се затопля още от самото начало. При спускане изтива малко до към 65. колата има и газова уредба.
Дали е заминал термостата и е останал малко отворен? Или е така заради газта и пуснатото парно в купето?
колата е 520и м52 сега в това време не може да вдигне повече от 75-80 градуса при дълго градско или извън града.
Радиатора се затопля още от самото начало. При спускане изтива малко до към 65. колата има и газова уредба.
Дали е заминал термостата и е останал малко отворен? Или е така заради газта и пуснатото парно в купето?
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Температура на двигателя
Смених темостата с БЕР 92 градуса и сега стана обратното в града държи 100-102 градуса , а извън града 96-97 градуса. Колата е обезвъздушена както трябва има и много силно парно.
Радиатора е проверен не е запушен и няма смрад и клес отпред... Защо по дяволите държи тази температура, а какво ще стане на лято не ми се мисли? Сигурно термостата е ментак...въпреки , че пише "маде ин герману" и "БМВ"?
Радиатора е проверен не е запушен и няма смрад и клес отпред... Защо по дяволите държи тази температура, а какво ще стане на лято не ми се мисли? Сигурно термостата е ментак...въпреки , че пише "маде ин герману" и "БМВ"?
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
Re: Температура на двигателя
niki81vd написа:kluna_ написа:Смених темостата с БЕР 92 градуса и сега стана обратното в града държи 100-102 градуса , а извън града 96-97 градуса. Колата е обезвъздушена както трябва има и много силно парно.
Радиатора е проверен не е запушен и няма смрад и клес отпред... Защо по дяволите държи тази температура, а какво ще стане на лято не ми се мисли? Сигурно термостата е ментак...въпреки , че пише "маде ин герману" и "БМВ"?
Температурата е перфектна. Лятото си максимум 105 - 108, ако радиатора е в изправност , както твърдиш.
Карай и не се занимавай повече.
Според мен е много. При тия температури виското трябва да фучи яко. Ако не се чува, значи най-вероятно е заминало.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Температура на двигателя
тя стара тема но.. загазих аз с едни неща
преди седмица си сменях разни водни съединения и събрах до колкото можах антифриза и го върнах в колата...
обаче много сложно се получи с това обезвъздушаване.. днес както си карах стрелката изведнъж тръгна нагоре.. стана 125 градуса на борда
.. сякаш термостата не отвори.
пипах капачката.. почти ме заля. и тн.. запалих пак след 10 мин, тръгнах,беше 100 градуса , мина на 105 и явно отвори и стана 95 - 93 - 85 така докато не стигна пак 98 и всичко си остнаа добре. изстина мотора и след 6-7 часа тръгнах и същатата работа.. загряване на 125 спиране и тн..
поред мен има въздух в системата и не съм го изкарал но явно не мога да обезвъздуша М52 така лесно
как го правите вие?
преди седмица си сменях разни водни съединения и събрах до колкото можах антифриза и го върнах в колата...
обаче много сложно се получи с това обезвъздушаване.. днес както си карах стрелката изведнъж тръгна нагоре.. стана 125 градуса на борда
.. сякаш термостата не отвори.
пипах капачката.. почти ме заля. и тн.. запалих пак след 10 мин, тръгнах,беше 100 градуса , мина на 105 и явно отвори и стана 95 - 93 - 85 така докато не стигна пак 98 и всичко си остнаа добре. изстина мотора и след 6-7 часа тръгнах и същатата работа.. загряване на 125 спиране и тн..
поред мен има въздух в системата и не съм го изкарал но явно не мога да обезвъздуша М52 така лесно

Последна промяна ares2 на 05 Май 2016, 13:26, променена общо 1 път
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Температура на двигателя
Предницата задължително да е поне на педя по-високо от задницата при обезвъздушаване - става от първия път. (плюс парното на макс и форсиране и задържане на около 3 000 оборота докато не духне топло)
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Температура на двигателя
станаха нещата, но намерих сериозен теч в системата от съединението зад главата
бях загубил без да видя поне 3 литра течност.. за това е и станала аномалията с 125 те градуса на борда
за пръв път виждам съединение да се е спукало от вътрешния слой и да прави балон на втория.. добре, че не е гръмнало някъде по пътищата

бях загубил без да видя поне 3 литра течност.. за това е и станала аномалията с 125 те градуса на борда
за пръв път виждам съединение да се е спукало от вътрешния слой и да прави балон на втория.. добре, че не е гръмнало някъде по пътищата
Re: Температура на двигателя
M52 ,единичен ванос се обезвъздушава най-лесно! Колата не е необходимо да се подига откъде и да било! По принцип се вакуумира системата и след това се самонапълва.Но ако нямате необходимите неща за обезвъздушаване по тази процедира се прави по най-лесния начин!
Пълни се антифриз през радиатора докато прелее,след това се отваря пробката на корпуса на термостата и се продължава да се пълни.В момента в който започне да прелива оттам,се затваря. Развива се тази на радиатора и се продължава пак по същия начин докато прелее. Затваряш радиатора,палиш,пускаш парното на 32 градуса и вентилатора на първа чертичка и я оставяш да работи на празен ход! До момента в който загрее и отвори термостата,Като изтине,тя си всмуква антифриза и ако трябва доливаш мъничко.
Пълни се антифриз през радиатора докато прелее,след това се отваря пробката на корпуса на термостата и се продължава да се пълни.В момента в който започне да прелива оттам,се затваря. Развива се тази на радиатора и се продължава пак по същия начин докато прелее. Затваряш радиатора,палиш,пускаш парното на 32 градуса и вентилатора на първа чертичка и я оставяш да работи на празен ход! До момента в който загрее и отвори термостата,Като изтине,тя си всмуква антифриза и ако трябва доливаш мъничко.
Re: Температура на двигателя
meha написа:M52 ,единичен ванос се обезвъздушава най-лесно! Колата не е необходимо да се подига откъде и да било! По принцип се вакуумира системата и след това се самонапълва.Но ако нямате необходимите неща за обезвъздушаване по тази процедира се прави по най-лесния начин!
Пълни се антифриз през радиатора докато прелее,след това се отваря пробката на корпуса на термостата и се продължава да се пълни.В момента в който започне да прелива оттам,се затваря. Развива се тази на радиатора и се продължава пак по същия начин докато прелее. Затваряш радиатора,палиш,пускаш парното на 32 градуса и вентилатора на първа чертичка и я оставяш да работи на празен ход! До момента в който загрее и отвори термостата,Като изтине,тя си всмуква антифриза и ако трябва доливаш мъничко.
Това при напълно изстинал двигател ли го правиш?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Температура на двигателя
аз точно това направих. четох ти мнение в друга тема и се получи всичко..
Re: Температура на двигателя
ares2 написа:аз точно това направих. четох ти мнение в друга тема и се получи всичко..
Няма да те подведа я ,че после няма да спиш 3 нощи минимум .....като може вместо да спиш,да мислиш какъв ретрофит да направиш



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани