Температура на двигателя

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 13.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw e60 525iA

Re: Температура на двигателя

Мнение от kravun » 24 Дек 2013, 15:27

Да не би термостата да не отваря и затова да е студен маркуча :dunno:
по-добре 2л пепси от 1.6л хонда

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Температура на двигателя

Мнение от Ivo_Borisov » 24 Дек 2013, 16:42

Погледни на борда колко температура ти държи.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 13.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw e60 525iA

Re: Температура на двигателя

Мнение от kravun » 24 Дек 2013, 17:26

Нямам борд колега.
по-добре 2л пепси от 1.6л хонда

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Температура на двигателя

Мнение от Владо » 25 Дек 2013, 11:22

Термостата на модела е с 2 клапи, обикновено блокира на отворен голям кръг... Да кажем че при теб не е така.
Тест можеш да си направиш като спреш и изгасиш колата след като е загряла, и опипаш питата на радиатора. Ако няма поток през него, което освен на термостата може да се дължи и на помпата, прехода топло-студено е много рязък, макс до 1/4 от питата вече е студено... Ако има поток, по-плавно се променя, и топлото стига по-надолу. Не знам как по-друг начин без разглабяния да провериш.

Весела Коледа!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: Температура на двигателя

Мнение от kluna_ » 04 Яну 2014, 22:43

За да не отварям нова тема ще питам в тази.
колата е 520и м52 сега в това време не може да вдигне повече от 75-80 градуса при дълго градско или извън града.
Радиатора се затопля още от самото начало. При спускане изтива малко до към 65. колата има и газова уредба.
Дали е заминал термостата и е останал малко отворен? Или е така заради газта и пуснатото парно в купето?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Температура на двигателя

Мнение от Ivo_Borisov » 04 Яну 2014, 22:59

Щом радиатора се затопля още в началото - термостат.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: Температура на двигателя

Мнение от kluna_ » 07 Яну 2014, 21:46

Смених темостата с БЕР 92 градуса и сега стана обратното в града държи 100-102 градуса , а извън града 96-97 градуса. Колата е обезвъздушена както трябва има и много силно парно.
Радиатора е проверен не е запушен и няма смрад и клес отпред... Защо по дяволите държи тази температура, а какво ще стане на лято не ми се мисли? Сигурно термостата е ментак...въпреки , че пише "маде ин герману" и "БМВ"?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Re: Температура на двигателя

Мнение от M5 » 13 Яну 2014, 14:14

niki81vd написа:
kluna_ написа:Смених темостата с БЕР 92 градуса и сега стана обратното в града държи 100-102 градуса , а извън града 96-97 градуса. Колата е обезвъздушена както трябва има и много силно парно.
Радиатора е проверен не е запушен и няма смрад и клес отпред... Защо по дяволите държи тази температура, а какво ще стане на лято не ми се мисли? Сигурно термостата е ментак...въпреки , че пише "маде ин герману" и "БМВ"?

Температурата е перфектна. Лятото си максимум 105 - 108, ако радиатора е в изправност , както твърдиш.
Карай и не се занимавай повече.

Според мен е много. При тия температури виското трябва да фучи яко. Ако не се чува, значи най-вероятно е заминало.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Температура на двигателя

Мнение от ares2 » 05 Май 2016, 0:35

тя стара тема но.. загазих аз с едни неща
преди седмица си сменях разни водни съединения и събрах до колкото можах антифриза и го върнах в колата...
обаче много сложно се получи с това обезвъздушаване.. днес както си карах стрелката изведнъж тръгна нагоре.. стана 125 градуса на борда
.. сякаш термостата не отвори.
пипах капачката.. почти ме заля. и тн.. запалих пак след 10 мин, тръгнах,беше 100 градуса , мина на 105 и явно отвори и стана 95 - 93 - 85 така докато не стигна пак 98 и всичко си остнаа добре. изстина мотора и след 6-7 часа тръгнах и същатата работа.. загряване на 125 спиране и тн..
поред мен има въздух в системата и не съм го изкарал но явно не мога да обезвъздуша М52 така лесно :dunno: как го правите вие?
Последна промяна ares2 на 05 Май 2016, 13:26, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Температура на двигателя

Мнение от spacepl » 05 Май 2016, 10:33

Предницата задължително да е поне на педя по-високо от задницата при обезвъздушаване - става от първия път. (плюс парното на макс и форсиране и задържане на около 3 000 оборота докато не духне топло)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Температура на двигателя

Мнение от ares2 » 05 Май 2016, 13:18

станаха нещата, но намерих сериозен теч в системата от съединението зад главата :paranoid:
бях загубил без да видя поне 3 литра течност.. за това е и станала аномалията с 125 те градуса на борда

за пръв път виждам съединение да се е спукало от вътрешния слой и да прави балон на втория.. добре, че не е гръмнало някъде по пътищата
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Температура на двигателя

Мнение от meha » 05 Май 2016, 13:58

M52 ,единичен ванос се обезвъздушава най-лесно! Колата не е необходимо да се подига откъде и да било! По принцип се вакуумира системата и след това се самонапълва.Но ако нямате необходимите неща за обезвъздушаване по тази процедира се прави по най-лесния начин!

Пълни се антифриз през радиатора докато прелее,след това се отваря пробката на корпуса на термостата и се продължава да се пълни.В момента в който започне да прелива оттам,се затваря. Развива се тази на радиатора и се продължава пак по същия начин докато прелее. Затваряш радиатора,палиш,пускаш парното на 32 градуса и вентилатора на първа чертичка и я оставяш да работи на празен ход! До момента в който загрее и отвори термостата,Като изтине,тя си всмуква антифриза и ако трябва доливаш мъничко.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 30.10.2015
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 523i

Re: Температура на двигателя

Мнение от chochopk » 05 Май 2016, 14:41

meha написа:M52 ,единичен ванос се обезвъздушава най-лесно! Колата не е необходимо да се подига откъде и да било! По принцип се вакуумира системата и след това се самонапълва.Но ако нямате необходимите неща за обезвъздушаване по тази процедира се прави по най-лесния начин!

Пълни се антифриз през радиатора докато прелее,след това се отваря пробката на корпуса на термостата и се продължава да се пълни.В момента в който започне да прелива оттам,се затваря. Развива се тази на радиатора и се продължава пак по същия начин докато прелее. Затваряш радиатора,палиш,пускаш парното на 32 градуса и вентилатора на първа чертичка и я оставяш да работи на празен ход! До момента в който загрее и отвори термостата,Като изтине,тя си всмуква антифриза и ако трябва доливаш мъничко.


Това при напълно изстинал двигател ли го правиш?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Температура на двигателя

Мнение от ares2 » 05 Май 2016, 15:04

аз точно това направих. четох ти мнение в друга тема и се получи всичко..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Температура на двигателя

Мнение от meha » 05 Май 2016, 15:16

ares2 написа:аз точно това направих. четох ти мнение в друга тема и се получи всичко..


Няма да те подведа я ,че после няма да спиш 3 нощи минимум .....като може вместо да спиш,да мислиш какъв ретрофит да направиш :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook