Акумулатор за дизел-след 2 год.употреба?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
67 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Акумулатор за дизел-след 2 год.употреба?
МИТАКА1654 написа:Ебаси каръка съм.Преди седмица ми замина акумулатора на 39-ката,който е БОШ на 1.5год и днес ми замина акумулатора на джипа,също БОШ,купуван заедно с другия БОШ.Съвпадение ли,кофти партида ли,не знам.
Тея Бощове и Варти само ядове създават,не си карък колега просто са боклуци
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- exstasy
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 23.02.2010
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: e39
Re: Акумулатор за дизел-след 2 год.употреба?
Пресиян Василев написа: Тея Бощове и Варти само ядове създават,не си карък колега просто са боклуци
И аз това им разправям, ама с по-фин тон.....

Understeer is when you hit the wall with the front of your car.
Oversteer is when you hit the wall with the back of your car.
Horsepower is how fast you hit the wall with your car.
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the back of your car.
Horsepower is how fast you hit the wall with your car.
Torque is how far you take the wall with you.
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Акумулатор за дизел-след 2 год.употреба?
Понеже ми писна от "марки",си наредих 2бр некви словенски ZXZ,С 2год гаранция са и са на ебаси смешните цени в сравнение с "марковите" батерии.
Re: Акумулатор за дизел-след 2 год.употреба?
Като купих петицата от немеца гледам някав никъв акумулатор. Викам си ще ме изкара да се прибера.
Така си ме кара трета зима. Нов монбат за предната кола 2 години и мъртвец.
Така си ме кара трета зима. Нов монбат за предната кола 2 години и мъртвец.
- Zapa
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 29.08.2006
- Местоположение: Горно Уйно
- Пол: Мъж
- Кара: сивушка на нафта
Re: Акумулатор за дизел-след 2 год.употреба?
МИТАКА1654 написа:Понеже ми писна от "марки",си наредих 2бр некви словенски ZXZ,С 2год гаранция са и са на ебаси смешните цени в сравнение с "марковите" батерии.
колега, имаш ли някакви цени на тези акумулатори, и по-точно на 100 амперовите, че ме интересуват

Мерси

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Акумулатор за дизел-след 2 год.употреба?
И накрая какъв взе?

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Акумулатор за дизел-след 2 год.употреба?
засега не съм ,моя си върти но на две-три седмици го дозареждам ,мненията са противоречиви ,но съм се спрял на гигават пък и цената му е поносима
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Акумулатор за дизел-след 2 год.употреба?
cls6666 написа:засега не съм ,моя си върти но на две-три седмици го дозареждам ,мненията са противоречиви ,но съм се спрял на гигават пък и цената му е поносима
Сменяй да че отказват тотално в най-големия студ.

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Акумулатор за дизел-след 2 год.употреба?
cls6666 написа:Тези не се ли предлагат от евро 07?
Да,евро 07 ги предлагат,74 ач,необслужваем е 165лв или нещо такова.Нямаха в момента 100ач!
Re: Акумулатор за дизел-след 2 год.употреба?
Здравейте.
Да се включа в темата с мойте "2 цента" както се казва.
Преди известно време /години/ и аз бях луднал с тези зарядни , марки, амперчасове, но след ровене в доста форуми , и най вече по специализирани, стигнах до малко по различни изводи каквито съм си мислел до сега.
Най важното което всеки може да прави - е редовно да се грижи за акума. Всеки месец да се проверява по детайлно , и най вече работата на динамото.
Трябва да ви е в рамките на 14.00-14.4 в. , падне ли около 13.8-13.6 - недозарежда.
Зимата - гледал съм някакви графики бяха, капацитета пада драстично при ниски температури , затова ако ви е в гараж и не карате колата повече от седмица, приберете го на топло.
Нивото на водичката съо е важно, дори да е "необслужваем" , няма такова животно "необслужваем" - Ако акум-а е изкарал повечко години и е минал гаранцията, спокойно може да се погледне на светлина как са клетките, и при необходимост, хващате отвертката и махате капака , или на някои модели се прави малко отворче над клетката, и се долива дестилирана.
Доста хора са си възстановили така и карат дълговреме още.
Същото важи и за UPS акумулаторите
Плътността на електролита няма смисъл да се мери, обикновеннно новите така ги правят че плътността е разпределена неравномерно между пластините и на повърхността, така че отгоре "лъже".
Дори това че "окото" ви на акума след време почва да не показва и седи черно нищо не значи. тва око си е обикновен аерометър, а акума може да ви служи още дълги години.
Единствения критерий дали ви е добър акумулатора и коло му е истинския капацитет - е да се направи тренировъчен цикъл - десетчасов разряд с 0.1А от капацитета. Обикновенно се прави с навързани автомобилни лампички, или с нещо такова.
Има разбира се и по специализирани зарядни които имат разрядна верига, и смята само амперчасовете, с "интелигентно" включване изключване.
Та.. на няколко месеца е хубаво да се дозарежда акумулатора /дори при изправна автомобилна инсталация/ , а веднъж годишно - тренировъчен цикъл с разреждането.
Разбира се, няма нито един случай , това доста хора са го писали тук там, акумулатор да отдаде паспортния си капацитет какъвто го пише.
Така че вземайки 100 Ач акум, реално ако отдаде 50-60 Ач е добре !
Примерно съм тествал нов EAS 100Ач в перфектна форма, при разряд до 12 в отдаде около 40 Ач, а до 11.5 в - около 60 Ач.
Може би до нула ще отдаде още повече , но разряд под 11.5 в за калциеви и под 10.8 в за обикновенни - се води разрушаване и умъртвяване на акума. А за какво ми е такова самоубийство ??
Затова и тренировъчния цикъл се прави до около 12 в. и никога под 11.5.
А една тригодишна варта 70 Ач, която видимо също бе в мн добра кондиция и весело въртеше на джип, при теста отдаде.... 15-20 Ач !
Единствено на което горе долу отговарят по параметри е стартовия ток.
с един друг уред съм замервал 100 Ач акум - е , пак не са паспортните 900А а около 700-800А което пак си е супер разбира се.
За зарядните у-ва - висчко що е на масовия пазар е пълен боклук /както казват руснаците - кипятильник/ .
Дори по скъпите маркови CTEK , въпреки уж добрите режими които имат също не пазят и не зареждат съвсем правилно акумулаторите.
Понеже имам и такъв, на него поне черно на бяло си пише - зарежда до 80% !
Най доброто е импулсно зарядно , има и по професионални има и любителски, но във всички случаи зарядното не трябва да нагрява и да бълбука акума.
уф.. уморих са да ланкам.. сещам се още някои неща, н за сега това от мен
и успех със акумулаторите - купете си според джоба, не се хвърляйте на най скъпите, и си го обслужвайте правилно. ще ви изкара години.
Да се включа в темата с мойте "2 цента" както се казва.
Преди известно време /години/ и аз бях луднал с тези зарядни , марки, амперчасове, но след ровене в доста форуми , и най вече по специализирани, стигнах до малко по различни изводи каквито съм си мислел до сега.
Най важното което всеки може да прави - е редовно да се грижи за акума. Всеки месец да се проверява по детайлно , и най вече работата на динамото.
Трябва да ви е в рамките на 14.00-14.4 в. , падне ли около 13.8-13.6 - недозарежда.
Зимата - гледал съм някакви графики бяха, капацитета пада драстично при ниски температури , затова ако ви е в гараж и не карате колата повече от седмица, приберете го на топло.
Нивото на водичката съо е важно, дори да е "необслужваем" , няма такова животно "необслужваем" - Ако акум-а е изкарал повечко години и е минал гаранцията, спокойно може да се погледне на светлина как са клетките, и при необходимост, хващате отвертката и махате капака , или на някои модели се прави малко отворче над клетката, и се долива дестилирана.
Доста хора са си възстановили така и карат дълговреме още.
Същото важи и за UPS акумулаторите
Плътността на електролита няма смисъл да се мери, обикновеннно новите така ги правят че плътността е разпределена неравномерно между пластините и на повърхността, така че отгоре "лъже".
Дори това че "окото" ви на акума след време почва да не показва и седи черно нищо не значи. тва око си е обикновен аерометър, а акума може да ви служи още дълги години.
Единствения критерий дали ви е добър акумулатора и коло му е истинския капацитет - е да се направи тренировъчен цикъл - десетчасов разряд с 0.1А от капацитета. Обикновенно се прави с навързани автомобилни лампички, или с нещо такова.
Има разбира се и по специализирани зарядни които имат разрядна верига, и смята само амперчасовете, с "интелигентно" включване изключване.
Та.. на няколко месеца е хубаво да се дозарежда акумулатора /дори при изправна автомобилна инсталация/ , а веднъж годишно - тренировъчен цикъл с разреждането.
Разбира се, няма нито един случай , това доста хора са го писали тук там, акумулатор да отдаде паспортния си капацитет какъвто го пише.
Така че вземайки 100 Ач акум, реално ако отдаде 50-60 Ач е добре !
Примерно съм тествал нов EAS 100Ач в перфектна форма, при разряд до 12 в отдаде около 40 Ач, а до 11.5 в - около 60 Ач.
Може би до нула ще отдаде още повече , но разряд под 11.5 в за калциеви и под 10.8 в за обикновенни - се води разрушаване и умъртвяване на акума. А за какво ми е такова самоубийство ??
Затова и тренировъчния цикъл се прави до около 12 в. и никога под 11.5.
А една тригодишна варта 70 Ач, която видимо също бе в мн добра кондиция и весело въртеше на джип, при теста отдаде.... 15-20 Ач !
Единствено на което горе долу отговарят по параметри е стартовия ток.
с един друг уред съм замервал 100 Ач акум - е , пак не са паспортните 900А а около 700-800А което пак си е супер разбира се.
За зарядните у-ва - висчко що е на масовия пазар е пълен боклук /както казват руснаците - кипятильник/ .
Дори по скъпите маркови CTEK , въпреки уж добрите режими които имат също не пазят и не зареждат съвсем правилно акумулаторите.
Понеже имам и такъв, на него поне черно на бяло си пише - зарежда до 80% !
Най доброто е импулсно зарядно , има и по професионални има и любителски, но във всички случаи зарядното не трябва да нагрява и да бълбука акума.
уф.. уморих са да ланкам.. сещам се още някои неща, н за сега това от мен


- mavro1978
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Детайли за колата: E39 3.0d Touring 07.2001
Re: Акумулатор за дизел-след 2 год.употреба?
Колега вземи си Bosch silver S5 100Ah Мойта я карам с такъв и като види ключът и пали от раз никакви ядове нямам
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Акумулатор за дизел-след 2 год.употреба?
mavro1978 написа:Колега вземи си Bosch silver S5 100Ah Мойта я карам с такъв и като види ключът и пали от раз никакви ядове нямам
Точно същият при мен изкара точно 2години и 10 месеца,2 месеца преди да изтече гаранцията.От рекламацията се сдобих с същият нов,а той до кога ще изкара е "Божа работа"По принцип не е този BOSCH който беше преди време сега ги правят много по-некачествени за жалост!!!
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Акумулатор за дизел-след 2 год.употреба?
С Bosh 530д на роднина вчера го палихме с кабели, боша беше на няма и 3г., развалили са ги много, а и са много дебели като пари. Утре ще му метнем един турчин и да забравя за акумулатор близките 4г и цената ще е с 1/3та надолу от прехваления BoshОН
.

- go6ko0
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 7.10.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw E39 525TDS
- Детайли за колата: E39 `97 525TDS
Re: Акумулатор за дизел-след 2 год.употреба?
Моя е оригинален на БМВ вярно че е малко по скъп но 4 години и нещо и няма проблеми.
67 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани