подава си сама газ TDS от какво може да е !? РЕШЕНО
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
и в предните и задните ако има разлика е възможно да изключи асц-то ама тя му е малка разликата не вярвам да е от това
- VRPerformance
- ентусиаст
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
нее в гумите проблема,те нямат нищо общо,проблема му е свързан с подаване на газ,АСЦ-то отнема газ-та,единствено ЕКУ-то подава газта и в него е проблема
VRPerformance написа:нее в гумите проблема,те нямат нищо общо,проблема му е свързан с подаване на газ,АСЦ-то отнема газ-та,единствено ЕКУ-то подава газта и в него е проблема
е добре ако не е в асц-то проблема защо като го исключа спира да имам проблем и всичко си е ккато трябва и колата си върви и спира нормално !?
- VRPerformance
- ентусиаст
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
точно това забрах да напиша в предния си пост че точно като изключиш АСЦ-то ще ти спре проблема...отсега мога да ти кажа какво ще се случва и занапред ако продалжиш да караш така,ще почне дане можеш да изключваш и включваш АСЦ-то и проблема няма да го има,но няма да имаш АСЦ и лампичката му ще светиmaniakabg написа:VRPerformance написа:нее в гумите проблема,те нямат нищо общо,проблема му е свързан с подаване на газ,АСЦ-то отнема газ-та,единствено ЕКУ-то подава газта и в него е проблема
е добре ако не е в асц-то проблема защо като го исключа спира да имам проблем и всичко си е ккато трябва и колата си върви и спира нормално !?
VRPerformance написа:точно това забрах да напиша в предния си пост че точно като изключиш АСЦ-то ще ти спре проблема...отсега мога да ти кажа какво ще се случва и занапред ако продалжиш да караш така,ще почне дане можеш да изключваш и включваш АСЦ-то и проблема няма да го има,но няма да имаш АСЦ и лампичката му ще светиmaniakabg написа:VRPerformance написа:нее в гумите проблема,те нямат нищо общо,проблема му е свързан с подаване на газ,АСЦ-то отнема газ-та,единствено ЕКУ-то подава газта и в него е проблема
е добре ако не е в асц-то проблема защо като го исключа спира да имам проблем и всичко си е ккато трябва и колата си върви и спира нормално !?
еми в случея какво да направа да си търса друг компютър ли !?
- VRPerformance
- ентусиаст
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
не намери някои който да разбира в твоя град и да ти го ремонтира има проблем в него,има вероятност да може да се оправи...
VRPerformance написа:не намери някои който да разбира в твоя град и да ти го ремонтира има проблем в него,има вероятност да може да се оправи...
ще трябва добра диагностика но на няколко бях вече и не се оправя проблеми е секи вика по нещо за смяна къде може някои да ми помогне компететно че само пари за диагностика давам на кви ли не компютри я качвах и в bosh и къде ли не!
- VRPerformance
- ентусиаст
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
е стига бе немойе ж софия никой дане може да я оправи пък и ти казах каде е проблема.... ако няма найстена такъв виж поне някои който може да ти обучи нов компютър към колата,или да махне имото на другия компютър,понеже няма начин да сложш друг само за проба,при тези коли всеки компютър си има имо което е обучено за твойта кола и си пали и работи само когато е на нея....абе много сложно го напрайх...с едно изречение вземи на някой твой със сащия мотор и върви при някой майстор който има мозък да ти накара неговия комп да тръгне на твойта кола,покарай малко и виж как е
VRPerformance написа:е стига бе немойе ж софия никой дане може да я оправи пък и ти казах каде е проблема.... ако няма найстена такъв виж поне някои който може да ти обучи нов компютър към колата,или да махне имото на другия компютър,понеже няма начин да сложш друг само за проба,при тези коли всеки компютър си има имо което е обучено за твойта кола и си пали и работи само когато е на нея....абе много сложно го напрайх...с едно изречение вземи на някой твой със сащия мотор и върви при някой майстор който има мозък да ти накара неговия комп да тръгне на твойта кола,покарай малко и виж как е
странното е днеска го забелязах че ако не влиза в турбото тоест над 2000-2500 оборота не си дава сама газ само като я изръчкам..... ми тука поне аз незнам някои които може да го направи поне от тези 10-тина места на които ходих
Малко късничко се включвам , но мисля че мога да помогна. Аз имах същия проблем - когато дам рязко газ и колата се форсира докрай - успокоявах я като вкарам 4-та или 5-та и пусна съединителя(доста тъпо се чувствах).При мен се оправи след центровка на помпата. Разбрах го не от диагностики а след като ми сменяха гарнитури на ГНП - понеже течеше. При тази операция ГНП се разглобява и след това задължително и се прави центровка. След центровката форсирането изчезна. Оказа се че има логика - центровката на ГНП се прави като електронната глава се мести в посока към купето или към радиатора. Моята беше настроена на 1.8 - заводското е между 4 и 6 доколкото знам. направиха мия на на 3.5 или на 4 и проблема изчезна.
Чел съм постове на колеги който сами са си правили центровка и когато сместа е много богата и плочката е много към купето в момента който запалят колата и тя се форсира докрай. Надявам се да ти е от полза.
Чел съм постове на колеги който сами са си правили центровка и когато сместа е много богата и плочката е много към купето в момента който запалят колата и тя се форсира докрай. Надявам се да ти е от полза.
Доста кончета в един обор.
emok написа:Малко късничко се включвам , но мисля че мога да помогна. Аз имах същия проблем - когато дам рязко газ и колата се форсира докрай - успокоявах я като вкарам 4-та или 5-та и пусна съединителя(доста тъпо се чувствах).При мен се оправи след центровка на помпата. Разбрах го не от диагностики а след като ми сменяха гарнитури на ГНП - понеже течеше. При тази операция ГНП се разглобява и след това задължително и се прави центровка. След центровката форсирането изчезна. Оказа се че има логика - центровката на ГНП се прави като електронната глава се мести в посока към купето или към радиатора. Моята беше настроена на 1.8 - заводското е между 4 и 6 доколкото знам. направиха мия на на 3.5 или на 4 и проблема изчезна.
Чел съм постове на колеги който сами са си правили центровка и когато сместа е много богата и плочката е много към купето в момента който запалят колата и тя се форсира докрай. Надявам се да ти е от полза.
има логика колега в това което си написал и аз така мислих като тебе отидох в bosh service където всички казват че са добри нн сервиз и там ми казаха че помпата си работи добре и че не е разцентрована впръсквала си нормално !? но все пак някои да знае какво точно да мръдна на центровката да пробвам все пак че не е весело без асц-то мерси на всички отзова ли се дано най накрая я оправим заедно че в сервизите където ходих все друго ми говорат и не го оправят.
- zlobicar
- младши ентусиаст
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
- маречков
- ентусиаст
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Я кажи с какви гуми си ??????? РАЗМЕР ТОЧЕН , сега бързам, но довечера ще ти пиша - проблем нямаш с колата !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани