Проблем с перката на климатика. 525 TDS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Проблем с перката на климатика. 525 TDS
Най-вероятно са ти разлепени магнитите на ел.мотора ,и при мен беше така и си карам на климатик и накрая ми наляха нов фреон -имаше само 200 гр останали
оправи си перката навреме по-евтино излиза
оправи си перката навреме по-евтино излиза
- gangstafenoss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е38 740d
- Мечтае да кара: P1
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Проблем с перката на климатика. 525 TDS
gangstafenoss написа:как да стигна до перката- кое трябва да сваля
Бронята се сваля и ще видиш 4 гайки на които стои перката и после или си правиш мотора като мен или нов,втора уптреба както решиш
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/35/54
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/07/39/74
- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Проблем с перката на климатика. 525 TDS
Аз си отворих електромотора,и бяха разлепени магнитите.Залепих ги с поксипол и сега съм пушка.Имаше някаде тема подробна в форума...търси.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- gangstafenoss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е38 740d
- Мечтае да кара: P1
Re: Проблем с перката на климатика. 525 TDS
моя беше дроб,намотките беха се изпържили, магнитите изпотрошени,казаха че не подлежи на ремонт ,наложи се да зема втора ръка,има ли вероятност и с тоя да се слу4и същото- имам предвид да не е нещо от тоците
\\//
- vesche
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39tds
Re: Проблем с перката на климатика. 525 TDS
Здравейте колеги , при мен също не сработва първа степен на перката на климатика.
Искам да ви попитам ако вместо на първа степен , при включване на климатроника перката тръгва на втора степен - това проблем ли ще е?
И вторият ми въпрос е евентулано от къде мога да купя въпросните съпротивления?
Искам да ви попитам ако вместо на първа степен , при включване на климатроника перката тръгва на втора степен - това проблем ли ще е?
И вторият ми въпрос е евентулано от къде мога да купя въпросните съпротивления?
- espressto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 11.12.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, E39 540i
- vesche
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39tds
Re: Проблем с перката на климатика. 525 TDS
Предполагам че това е отговор на въпроса ми от къде и какви са съпротивленията.
Интересувам се дали ще е проблем ако след включване на климатика перката започва да върти на втора степен , а когато се включва втора перката ще върти на трета. Просто ще разменя кабелите и ще използвам здравото съпротивление. Това би ли нарушило работата на климатика или можеби да натовари перката?
Интересувам се дали ще е проблем ако след включване на климатика перката започва да върти на втора степен , а когато се включва втора перката ще върти на трета. Просто ще разменя кабелите и ще използвам здравото съпротивление. Това би ли нарушило работата на климатика или можеби да натовари перката?
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Проблем с перката на климатика. 525 TDS
Разгледай и тази тема и предполагам ще се изясни коя степен кога работи и какво ще стане ако не работи. По принцип не е проблем да работи винаги на най-високата степен въпроса е че всяка една степен на вентилатора се вкл. при различни условия и съответно от различни вериги се подава "+" към буксата с четерите кабела към вентилатора. А ако се разменят кабелите на 2-ра и 3-та скорост когато трябва да тръгне втората степен ще се подаде "+" директно на четките на двигателя така той ще заработи на максималната си мощност и предпазителя през който идва плюса за втората степан ще изгори тъй като е 30А а предпазителя за 3-а скорост е 50А.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани