Проблем с перката на климатика. 525 TDS

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Проблем с перката на климатика. 525 TDS

Мнение от cls6666 » 08 Сеп 2011, 18:18

Най-вероятно са ти разлепени магнитите на ел.мотора ,и при мен беше така и си карам на климатик и накрая ми наляха нов фреон -имаше само 200 гр останали
оправи си перката навреме по-евтино излиза
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 2.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е38 740d
Мечтае да кара: P1

Re: Проблем с перката на климатика. 525 TDS

Мнение от gangstafenoss » 08 Сеп 2011, 19:53

как да стигна до перката- кое трябва да сваля :conf:
\\//

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Проблем с перката на климатика. 525 TDS

Мнение от cls6666 » 08 Сеп 2011, 20:02

gangstafenoss написа:как да стигна до перката- кое трябва да сваля :conf:

Бронята се сваля и ще видиш 4 гайки на които стои перката и после или си правиш мотора като мен или нов,втора уптреба както решиш
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/35/54
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/07/39/74
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Re: Проблем с перката на климатика. 525 TDS

Мнение от Stennli » 10 Сеп 2011, 0:19

Аз си отворих електромотора,и бяха разлепени магнитите.Залепих ги с поксипол и сега съм пушка.Имаше някаде тема подробна в форума...търси.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 2.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е38 740d
Мечтае да кара: P1

Re: Проблем с перката на климатика. 525 TDS

Мнение от gangstafenoss » 10 Сеп 2011, 16:16

моя беше дроб,намотките беха се изпържили, магнитите изпотрошени,казаха че не подлежи на ремонт ,наложи се да зема втора ръка,има ли вероятност и с тоя да се слу4и същото- имам предвид да не е нещо от тоците
\\//

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E39tds

Re: Проблем с перката на климатика. 525 TDS

Мнение от vesche » 19 Май 2012, 19:25

Здравейте колеги , при мен също не сработва първа степен на перката на климатика.
Искам да ви попитам ако вместо на първа степен , при включване на климатроника перката тръгва на втора степен - това проблем ли ще е?
И вторият ми въпрос е евентулано от къде мога да купя въпросните съпротивления?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 11.12.2011
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: E60 530d, E39 540i

Re: Проблем с перката на климатика. 525 TDS

Мнение от espressto » 19 Май 2012, 20:26

viewtopic.php?t=56873. На 5та стр.
ИзображениеДобрите момчета отиват в рая, а лошите си карат бимите и ...... любимите.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E39tds

Re: Проблем с перката на климатика. 525 TDS

Мнение от vesche » 19 Май 2012, 20:40

Предполагам че това е отговор на въпроса ми от къде и какви са съпротивленията.
Интересувам се дали ще е проблем ако след включване на климатика перката започва да върти на втора степен , а когато се включва втора перката ще върти на трета. Просто ще разменя кабелите и ще използвам здравото съпротивление. Това би ли нарушило работата на климатика или можеби да натовари перката?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Проблем с перката на климатика. 525 TDS

Мнение от gentata » 20 Май 2012, 0:58

Разгледай и тази тема и предполагам ще се изясни коя степен кога работи и какво ще стане ако не работи. По принцип не е проблем да работи винаги на най-високата степен въпроса е че всяка една степен на вентилатора се вкл. при различни условия и съответно от различни вериги се подава "+" към буксата с четерите кабела към вентилатора. А ако се разменят кабелите на 2-ра и 3-та скорост когато трябва да тръгне втората степен ще се подаде "+" директно на четките на двигателя така той ще заработи на максималната си мощност и предпазителя през който идва плюса за втората степан ще изгори тъй като е 30А а предпазителя за 3-а скорост е 50А.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook