Харч на масло M54B30
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Харч на масло M54B30
Ще видиш колко ще се кача в тоя кокошкарник като сглобя мотора...как ги намразих тия Аудита
- kalkana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 28.11.2010
- Местоположение: Varna, Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
Re: Харч на масло M54B30
Колеги, възможно ли е заради сегментите колата да прави високо картерно налягане и да избиват гарнитури ?
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Харч на масло M54B30
kalkana написа:Колеги, възможно ли е заради сегментите колата да прави високо картерно налягане и да избиват гарнитури ?
налягане да, но зависи кои гарнитури... на картера и на капака на главата може
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- kalkana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 28.11.2010
- Местоположение: Varna, Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
Re: Харч на масло M54B30
LUCIFER'S написа:kalkana написа:Колеги, възможно ли е заради сегментите колата да прави високо картерно налягане и да избиват гарнитури ?
налягане да, но зависи кои гарнитури... на картера и на капака на главата може
Точно тази на капака на главата ми беше избила. Може ли да очаквам други проблеми?
Вече започвам да обмислям отваряне на двигателя.
- bmw_n00b
- ентусиаст
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Харч на масло M54B30
По-вероятно е да ти е спекъл клапана за картерните газове или самата гарнитура да се е втърдила и протекла. Ако е от прекомерно налягане първо ще ти се спука тръбата към клапана, дето минава над масления филтър.
- kalkana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 28.11.2010
- Местоположение: Varna, Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
Re: Харч на масло M54B30
bmw_n00b написа:По-вероятно е да ти е спекъл клапана за картерните газове или самата гарнитура да се е втърдила и протекла. Ако е от прекомерно налягане първо ще ти се спука тръбата към клапана, дето минава над масления филтър.
Сменяна е преди 15тина хиляди километра, и това ме притесни.
Re: Харч на масло M54B30
Sherman написа:Ще видиш колко ще се кача в тоя кокошкарник като сглобя мотора...как ги намразих тия Аудита
Колега .. какво стана с мотора?!
Събра ли го? Ако да - наблюдения за вървеж и разход на масло след това имаш ли?
Гледам по други теми пишеш за разни проблеми с колата, а за мотора дума не обелваш?
Re: Харч на масло M54B30
Мотора го събра колегата и колата се сцепва да върви
За харча на масло още е рано според мен, но скоро ще си покаже, но като знам как го е правил силно се съмнявам да избяга и 1 капка масълце
За харча на масло още е рано според мен, но скоро ще си покаже, но като знам как го е правил силно се съмнявам да избяга и 1 капка масълце
Re: Харч на масло M54B30
Все пак и по литър да долива до смяна е нормално ако се кара за заварка така че да не се притесни от този факт!
Re: Харч на масло M54B30
мотора го сглобих и в момента го разработвам и сменям често масла и не мога да хвана дали харчи...но на пръв поглвд е ОК. Поне не изпушва на синьо като и дам газ. Първи впечатления са ми, че колата се кине
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Харч на масло M54B30
направи ако не те мързи едно обобщаващо мнение
с частите и цените както и труд и тн
както и има ли нещо, което ти направи впечатление че е осезаемо износено?
демек има ли конкретен виновник за харча или е от всичко по малко
смятам, че ще е полезно за всички
с частите и цените както и труд и тн
както и има ли нещо, което ти направи впечатление че е осезаемо износено?
демек има ли конкретен виновник за харча или е от всичко по малко
смятам, че ще е полезно за всички
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Харч на масло M54B30
Не ме мързи да опиша какво е сменено...основния проблем бяха водачи на клапаните и гумички. Смених ги и направих основна ревизия на главата със правене на легла и клапани на 3 ъгъла и тяхното напасване. Сегментите не бяха кой знае колко износени, но реших, че като см отворил мотора ще сменя всичко вътре. Сегментите за тоя мотор са бая скъпички...около 600 и нещо лева излезнаха оригинални. Буталата и цилиндрите бяха идеални и не ги сменях. Лагери на вала и биелите смених, всички гарнитури и семеринги, водна помпа (отново за всеки случай ), сложих на Beisan systems ремонтния комплект за ваносите. Обаче крайна цена не мога да ви кажа...не ги водя тия сметки, че ще ме заболи главата В заключение ще кажа, че си заслужаваше ремонта...колата осезаемо върви бая по-добре на всякакви обороти...харча на бензин си остана същия общо взето
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Харч на масло M54B30
правене на легла и клапани на 3 ъгъла и тяхното напасване
,доближил си м54-то до заводско състояние
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Re: Харч на масло M54B30
Sherman написа:Не ме мързи да опиша какво е сменено...основния проблем бяха водачи на клапаните и гумички....
Искам да попитам, какво направи с водачите на клапаните - в реалоем дават, че вече са спрени и номерата им не излизат в Дару кар (в уеб справката за наличност). Откъде и какви намери?
Също така ме интересува може ли да се сменят гумичките (евентуално с водачи) без да се сваля главата (знам, че в ТИС пише да се свали, но все пак ...)?
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Харч на масло M54B30
treti написа:Също така ме интересува може ли да се сменят гумичките (евентуално с водачи) без да се сваля главата (знам, че в ТИС пише да се свали, но все пак ...)?
може ама трябва да го прави някой дето е светнат и с тънки пръсти
само, че ефекта само от гумички е недостатъчен. явно си трябва по основно както го е направил колегата.
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани