От преди-фейсова рейка към Сервотроник

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E39

От преди-фейсова рейка към Сервотроник

Мнение от ShadyMathers » 06 Ное 2019, 20:29

Привет на всички, искам да попитам какви са процедурите за монтаж на рейка със сервотроник на предифейсова Е39-ка със старата хидравлика? Освен сменянето и кодирането на GM модула от low на high, какво друго окабеляване се прави, какви кабели да търся и къде в София могат да направят процедурата?

Благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник

Мнение от ares2 » 07 Ное 2019, 23:37

трябва да прекараш два кабела до рейката от гм модула. разтърси се някъде из подфорума . имах тема преди години . после отметката и тръгва
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник

Мнение от PeReZ » 08 Ное 2019, 14:51

Няма фейсова и нефейсова при рейките и сервотрониците, да знаеш, не опира до година, а до поръчка на екстра.
Иначе, както ares2 е написал, 2 кабела от рейката до ГМ модула + един кабел за скорост от таблото към ГМ модула.

Разсъждения относно рейка за Е39 - 4-та и 5-та страница те интересуват.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E39

Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник

Мнение от ShadyMathers » 08 Ное 2019, 22:51

Колеги, още един въпрос. Това окабеляване по сервото може ли да се направи на вече качена и монтирана рейка? Понеже момчетата се наемат да я сменят рейката, но не и да вържат сервото..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник

Мнение от ares2 » 18 Ное 2019, 10:00

може. то е една букса с два пина. няма нищо сложно. хубаво е да се постави в някаква изолация. ако не ти се занимава да махаш подкалника има начин около ботуша през един отвор да мине кабела ,след това през общите кабелни отвори около сервото и после в купето, от под волана към жабката за да стигнеш до гм модула
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник

Мнение от ares2 » 18 Ное 2019, 10:04

PeReZ написа:Няма фейсова и нефейсова при рейките и сервотрониците, да знаеш, не опира до година, а до поръчка на екстра.
Иначе, както ares2 е написал, 2 кабела от рейката до ГМ модула + един кабел за скорост от таблото към ГМ модула.

Разсъждения относно рейка за Е39 - 4-та и 5-та страница те интересуват.


когато монтирах при мен този кабел за скорост си го бяха прекарали в инсталацията.
може да има значение дали колата е била high или low GM. Помня, че при мен си беше хай версия заводски 96' :dunno:

сега имам да монтирам сервотроник секторна кутия, но все не ми остава време да я сложа. ще видя на сегашното купе дали са сложили кабела за скорост пак. тук пък е заводско ИКЕ и лоу версия ГМ :dunno:
дали има значение ако колата е поръчана с алармата или без и от там да идва с лоу и хай ГМ
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник

Мнение от PeReZ » 18 Ное 2019, 13:00

Да, GM HIGH се монтира на коли със сервотроник и/или фабрична аларма. Иначе сигурно си прав, вероятно има коли, на които сигналът за скорост го има прекаран, колко му е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 17.03.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 530D

Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник

Мнение от bmw20009 » 18 Ное 2019, 23:56

Аз искам да попитам понеже и аз съм със сервотроник , нямам грешка, но не усещам да е много твърда при висока скорост. Как може да се разбере дали е ок системата :)

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 11.07.2018
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 528

Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник

Мнение от m0r0 » 19 Ное 2019, 8:22

bmw20009 написа:Аз искам да попитам понеже и аз съм със сервотроник , нямам грешка, но не усещам да е много твърда при висока скорост. Как може да се разбере дали е ок системата :)



Ако не се лъжа, това е идеята на сервотроника, след 80 км/ч да втвърдява волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник

Мнение от dokie » 19 Ное 2019, 20:30

Ако се върти леко на място - по-добре не се занимавай, а джиткай и си свиркай...
Има значение на каква настройка е модула... На линия 6 мисля беше най-леко, но при мен не усещам да затяга при ускорение и висока скорост (получава си сигнал от таблото, няма грешки, клапанът отваря като запаля)... Интересно ми е, че на място е по-леко от голф и ауди а4, но в движение при VAG групата олеква значително, а на бмв-то не... Сменил съм и клапан и модул след като я купих... А беше филм докато разбера, че и двете джаджи са прецакани... Затова не пипам докато си работи...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 17.03.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 530D

Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник

Мнение от bmw20009 » 25 Ное 2019, 19:59

dokie написа:Ако се върти леко на място - по-добре не се занимавай, а джиткай и си свиркай...
Има значение на каква настройка е модула... На линия 6 мисля беше най-леко, но при мен не усещам да затяга при ускорение и висока скорост (получава си сигнал от таблото, няма грешки, клапанът отваря като запаля)... Интересно ми е, че на място е по-леко от голф и ауди а4, но в движение при VAG групата олеква значително, а на бмв-то не... Сменил съм и клапан и модул след като я купих... А беше филм докато разбера, че и двете джаджи са прецакани... Затова не пипам докато си работи...

Да, на място е перце, но като тръгна не е баш така, сменях течността тия дни и на десен завой нещо чурулика лекичко :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник

Мнение от dokie » 26 Ное 2019, 21:05

А като тръгнеш и затегне и после спреш олеква ли отново? Ако олеква вероятно модула и клапана са наред. Тогава намираш някой с NCS Expert и Inpa, който да погледне каква е настройката на сервотроника и го пусне на най-лекия режим (ако не е на него).
viewtopic.php?f=35&t=327364&hilit=%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA&start=45
Виж графиката и упътването на Bigdady
Сменил съм казанче, маркучи (без високо налягане) и течност (Dexron III) - промяна няма, но поне съм спокоен за помпата.
ПС: оригиналните скоби не стягат добре маркучите... Омасли само след няколко месеца и сега сложих Gufero и заспа...

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E39

Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник

Мнение от ShadyMathers » 28 Ное 2019, 16:15

Колеги, според майстора който е "правил много бмв-та", въпросната фейсова рейка можела да не пасне на моята кола и дори да паснела волана щял да бъде твърд а сервото да се върже било почти "невъзможно". Има ли нещо достоверно от казаното от въпросния майстор? Наистина ли може да не пасне?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 17.03.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 530D

Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник

Мнение от bmw20009 » 02 Дек 2019, 9:30

dokie написа:А като тръгнеш и затегне и после спреш олеква ли отново? Ако олеква вероятно модула и клапана са наред. Тогава намираш някой с NCS Expert и Inpa, който да погледне каква е настройката на сервотроника и го пусне на най-лекия режим (ако не е на него).
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... A&start=45
Виж графиката и упътването на Bigdady
Сменил съм казанче, маркучи (без високо налягане) и течност (Dexron III) - промяна няма, но поне съм спокоен за помпата.
ПС: оригиналните скоби не стягат добре маркучите... Омасли само след няколко месеца и сега сложих Gufero и заспа...

Днеска на -4, ново шест, волана се е втвърдил и няма намерение да олеква :mhihi: не като хич без хидравлика, но да речем, че е на 40%
Къде може да има грешка :banghead:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник

Мнение от dokie » 03 Дек 2019, 13:30

Студът не би трябвало да влоши работата на електрониката (все пак и не е чак толкова студено), но може да промени състоянието на флуидите и механиката... Освен клапанът да не отваря като хората... Пробвай директно да му пуснеш 12 волта и някой да завърти волана за сраенение спрямо сигнал от модула... Ако е едно и също и хидравличното масло е ок като количество и вискозитет - значи клапан... (според мен :) )

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook