От преди-фейсова рейка към Сервотроник
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ShadyMathers
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
От преди-фейсова рейка към Сервотроник
Привет на всички, искам да попитам какви са процедурите за монтаж на рейка със сервотроник на предифейсова Е39-ка със старата хидравлика? Освен сменянето и кодирането на GM модула от low на high, какво друго окабеляване се прави, какви кабели да търся и къде в София могат да направят процедурата?
Благодаря.
Благодаря.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник
трябва да прекараш два кабела до рейката от гм модула. разтърси се някъде из подфорума . имах тема преди години . после отметката и тръгва
Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник
Няма фейсова и нефейсова при рейките и сервотрониците, да знаеш, не опира до година, а до поръчка на екстра.
Иначе, както ares2 е написал, 2 кабела от рейката до ГМ модула + един кабел за скорост от таблото към ГМ модула.
Разсъждения относно рейка за Е39 - 4-та и 5-та страница те интересуват.
Иначе, както ares2 е написал, 2 кабела от рейката до ГМ модула + един кабел за скорост от таблото към ГМ модула.
Разсъждения относно рейка за Е39 - 4-та и 5-та страница те интересуват.
- ShadyMathers
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник
Колеги, още един въпрос. Това окабеляване по сервото може ли да се направи на вече качена и монтирана рейка? Понеже момчетата се наемат да я сменят рейката, но не и да вържат сервото..
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник
може. то е една букса с два пина. няма нищо сложно. хубаво е да се постави в някаква изолация. ако не ти се занимава да махаш подкалника има начин около ботуша през един отвор да мине кабела ,след това през общите кабелни отвори около сервото и после в купето, от под волана към жабката за да стигнеш до гм модула
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник
PeReZ написа:Няма фейсова и нефейсова при рейките и сервотрониците, да знаеш, не опира до година, а до поръчка на екстра.
Иначе, както ares2 е написал, 2 кабела от рейката до ГМ модула + един кабел за скорост от таблото към ГМ модула.
Разсъждения относно рейка за Е39 - 4-та и 5-та страница те интересуват.
когато монтирах при мен този кабел за скорост си го бяха прекарали в инсталацията.
може да има значение дали колата е била high или low GM. Помня, че при мен си беше хай версия заводски 96'
сега имам да монтирам сервотроник секторна кутия, но все не ми остава време да я сложа. ще видя на сегашното купе дали са сложили кабела за скорост пак. тук пък е заводско ИКЕ и лоу версия ГМ
дали има значение ако колата е поръчана с алармата или без и от там да идва с лоу и хай ГМ
Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник
Да, GM HIGH се монтира на коли със сервотроник и/или фабрична аларма. Иначе сигурно си прав, вероятно има коли, на които сигналът за скорост го има прекаран, колко му е.
Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник
Аз искам да попитам понеже и аз съм със сервотроник , нямам грешка, но не усещам да е много твърда при висока скорост. Как може да се разбере дали е ок системата
- m0r0
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 11.07.2018
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528
Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник
bmw20009 написа:Аз искам да попитам понеже и аз съм със сервотроник , нямам грешка, но не усещам да е много твърда при висока скорост. Как може да се разбере дали е ок системата
Ако не се лъжа, това е идеята на сервотроника, след 80 км/ч да втвърдява волана.
- dokie
- ентусиаст
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник
Ако се върти леко на място - по-добре не се занимавай, а джиткай и си свиркай...
Има значение на каква настройка е модула... На линия 6 мисля беше най-леко, но при мен не усещам да затяга при ускорение и висока скорост (получава си сигнал от таблото, няма грешки, клапанът отваря като запаля)... Интересно ми е, че на място е по-леко от голф и ауди а4, но в движение при VAG групата олеква значително, а на бмв-то не... Сменил съм и клапан и модул след като я купих... А беше филм докато разбера, че и двете джаджи са прецакани... Затова не пипам докато си работи...
Има значение на каква настройка е модула... На линия 6 мисля беше най-леко, но при мен не усещам да затяга при ускорение и висока скорост (получава си сигнал от таблото, няма грешки, клапанът отваря като запаля)... Интересно ми е, че на място е по-леко от голф и ауди а4, но в движение при VAG групата олеква значително, а на бмв-то не... Сменил съм и клапан и модул след като я купих... А беше филм докато разбера, че и двете джаджи са прецакани... Затова не пипам докато си работи...
Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник
dokie написа:Ако се върти леко на място - по-добре не се занимавай, а джиткай и си свиркай...
Има значение на каква настройка е модула... На линия 6 мисля беше най-леко, но при мен не усещам да затяга при ускорение и висока скорост (получава си сигнал от таблото, няма грешки, клапанът отваря като запаля)... Интересно ми е, че на място е по-леко от голф и ауди а4, но в движение при VAG групата олеква значително, а на бмв-то не... Сменил съм и клапан и модул след като я купих... А беше филм докато разбера, че и двете джаджи са прецакани... Затова не пипам докато си работи...
Да, на място е перце, но като тръгна не е баш така, сменях течността тия дни и на десен завой нещо чурулика лекичко
- dokie
- ентусиаст
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник
А като тръгнеш и затегне и после спреш олеква ли отново? Ако олеква вероятно модула и клапана са наред. Тогава намираш някой с NCS Expert и Inpa, който да погледне каква е настройката на сервотроника и го пусне на най-лекия режим (ако не е на него).
viewtopic.php?f=35&t=327364&hilit=%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA&start=45
Виж графиката и упътването на Bigdady
Сменил съм казанче, маркучи (без високо налягане) и течност (Dexron III) - промяна няма, но поне съм спокоен за помпата.
ПС: оригиналните скоби не стягат добре маркучите... Омасли само след няколко месеца и сега сложих Gufero и заспа...
viewtopic.php?f=35&t=327364&hilit=%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA&start=45
Виж графиката и упътването на Bigdady
Сменил съм казанче, маркучи (без високо налягане) и течност (Dexron III) - промяна няма, но поне съм спокоен за помпата.
ПС: оригиналните скоби не стягат добре маркучите... Омасли само след няколко месеца и сега сложих Gufero и заспа...
- ShadyMathers
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник
Колеги, според майстора който е "правил много бмв-та", въпросната фейсова рейка можела да не пасне на моята кола и дори да паснела волана щял да бъде твърд а сервото да се върже било почти "невъзможно". Има ли нещо достоверно от казаното от въпросния майстор? Наистина ли може да не пасне?
Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник
dokie написа:А като тръгнеш и затегне и после спреш олеква ли отново? Ако олеква вероятно модула и клапана са наред. Тогава намираш някой с NCS Expert и Inpa, който да погледне каква е настройката на сервотроника и го пусне на най-лекия режим (ако не е на него).
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... A&start=45
Виж графиката и упътването на Bigdady
Сменил съм казанче, маркучи (без високо налягане) и течност (Dexron III) - промяна няма, но поне съм спокоен за помпата.
ПС: оригиналните скоби не стягат добре маркучите... Омасли само след няколко месеца и сега сложих Gufero и заспа...
Днеска на -4, ново шест, волана се е втвърдил и няма намерение да олеква не като хич без хидравлика, но да речем, че е на 40%
Къде може да има грешка
- dokie
- ентусиаст
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: От преди-фейсова рейка към Сервотроник
Студът не би трябвало да влоши работата на електрониката (все пак и не е чак толкова студено), но може да промени състоянието на флуидите и механиката... Освен клапанът да не отваря като хората... Пробвай директно да му пуснеш 12 волта и някой да завърти волана за сраенение спрямо сигнал от модула... Ако е едно и също и хидравличното масло е ок като количество и вискозитет - значи клапан... (според мен )
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани