Монтаж резистори на климатичната перка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- stenlipk
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Монтаж резистори на климатичната перка
Колеги, смених резисторите, но перката пак не тръгва винаги. Ток идва до нея, но трябва д я бутна з да тръгне и то не всеки път потегля. Идея?
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- stenlipk
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Монтаж резистори на климатичната перка
Възможно ли е да е от тях? И как се проверяват?
- stenlipk
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Монтаж резистори на климатичната перка
Проблема е решен. Оказа се едната пружинка на четката. Благодаря на всички отзовали се.
Re: Монтаж резистори на климатичната перка
hrpopov217 написа:Ето я схемата на перката която се управлява от резистори .
Само да уточня нещо, на горната схема резисторите са разменени. Всичко останало е вярно.
До сега гледах и мерих моите, които са си стоковите от производството на колата, и всъщност схемата трябва да е така:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Монтаж резистори на климатичната перка
Точно така, написал съм го на предната страница.
Re: Монтаж резистори на климатичната перка
Да го бях видял овреме, твоя пост, щеше да ми спести половин час мерене, почесване и чудене защо при мен са наопаки резисторите
Съжалявам за дублажа, колега, пропуснал съм го...
Съжалявам за дублажа, колега, пропуснал съм го...
- stenlipk
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Монтаж резистори на климатичната перка
Колеги, радостта беше кратка. Не идва ток до 1ва степен. 2ра си се пуска както си му е реда. Идеи?
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Монтаж резистори на климатичната перка
Бушон 7, 20 и реле к21
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stenlipk
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Монтаж резистори на климатичната перка
Бушоните са здрави. Релето как да го проверя дали е читаво?
- NewLine
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 16.10.2016
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39, 520i
Re: Монтаж резистори на климатичната перка
В крайна сметка какво е необходимо да се демонтира, за да се стигне до крайната цел, а именно смяната на резисторите?
В тази, а може вече и в друга тема да беше, попаднах на мнение, че е необходимо сваляне на фарове, броня и т.н., но вероятно става въпрос за смяна на целия вентилатор пред топлообменника на климатика, докато друг колега бе описал, че не е необходимо сваляне на описаните по-горе елементи, само за да се сменят резисторите.
По принцип ежедневието ми е изключително натоварено, но преди два-три дни реших да обърна внимание на поръчаните от мен миналата седмица резистори, които се надявам да са с коректните стойности за автомобила.
Останах приятно изненадан на пръв поглед, когато видях, че ще ми е необходимо да сваля само елемента зад бъбреците, който е непосредствено пред вентилатора с половинката решетка и резисторите и който на пръв поглед видях, че се държи само на три пластмасови габърчета (да ги наречем).
Оказа се обаче, че освен трите габърчета в горната си част, описания елемент е с доста по-големи размери, прикрити отчасти и зад фаровете и зад бронята, което надхвърли очакванията ми за лесен демонтаж, защото освен големината, вероятно има и още няколко места на които в крайна сметка се държи.
Моля, ако някой има конкретно описание със стъпките, евентуално снимки от наш или линк към чужд сайт, линк към клип или допълнителни насоки за необходимите елементи за демонтаж, които биха могли да облекчат човек като мен, нека сподели.
Далеч съм от намерението да стигна до сваляне на броня или друг голям детайл от автомобила, ако това не е наложително за процедурата, която ме интересува.
Разбира се предварително Ви благодаря.
Спокойна вечер.
В тази, а може вече и в друга тема да беше, попаднах на мнение, че е необходимо сваляне на фарове, броня и т.н., но вероятно става въпрос за смяна на целия вентилатор пред топлообменника на климатика, докато друг колега бе описал, че не е необходимо сваляне на описаните по-горе елементи, само за да се сменят резисторите.
По принцип ежедневието ми е изключително натоварено, но преди два-три дни реших да обърна внимание на поръчаните от мен миналата седмица резистори, които се надявам да са с коректните стойности за автомобила.
Останах приятно изненадан на пръв поглед, когато видях, че ще ми е необходимо да сваля само елемента зад бъбреците, който е непосредствено пред вентилатора с половинката решетка и резисторите и който на пръв поглед видях, че се държи само на три пластмасови габърчета (да ги наречем).
Оказа се обаче, че освен трите габърчета в горната си част, описания елемент е с доста по-големи размери, прикрити отчасти и зад фаровете и зад бронята, което надхвърли очакванията ми за лесен демонтаж, защото освен големината, вероятно има и още няколко места на които в крайна сметка се държи.
Моля, ако някой има конкретно описание със стъпките, евентуално снимки от наш или линк към чужд сайт, линк към клип или допълнителни насоки за необходимите елементи за демонтаж, които биха могли да облекчат човек като мен, нека сподели.
Далеч съм от намерението да стигна до сваляне на броня или друг голям детайл от автомобила, ако това не е наложително за процедурата, която ме интересува.
Разбира се предварително Ви благодаря.
Спокойна вечер.
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Монтаж резистори на климатичната перка
Без да свалиш бронята няма да стане. Фаровете не се свалят напълно, само се развиват по два от болтовете им другите се отпускат, а самия фар се отмества, сваля се и шнорхела на въздушния филтър, дефлектора на виското, след което целия вентилатор с рамката му (гарантирам ти, че на 20+ годишна кола няма да стане без тази стъпка). Задължително няколко болта или на решетката пластмасовата предпазната на вентилатора (съставена от 2 части горна и долна) и/или крепежите на самите резистори ще се скъсат, което после води до протяжно разпробиване и рязане за да се отстранят остатъците, после се мислят и нови крепежи итн. Като цяло няма да стане бързо и лесно. Много пъти съм го правил упражнението на различни коли (с оригиналния кит и с автър маркет резистори), всеки път е едно и също, ще се справиш, трябва ти само малко търпение и няколко свободни часа.
- NewLine
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 16.10.2016
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39, 520i
Re: Монтаж резистори на климатичната перка
@Dyakov, По подробно няма на къде, благодаря за което. Оставах с впечатлението до сега, че няма да е необходимо демонтажа на целия вентилатор, а само на горната половина от решетката му, за която са и коментарите резистори. До момента успявах да развия миниатюрните винтчета еврейска звезда, които държат самата половина на кръглата решетка. Уви, едното от тях е зад другата пластмасова част или наречена маска може би.
Още веднъж благодаря за тази изчерпателност и действително ще гледам да отделя подходящо свободно време, след като ситуацията е такава.
Още веднъж благодаря за тази изчерпателност и действително ще гледам да отделя подходящо свободно време, след като ситуацията е такава.
- stenlipk
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Монтаж резистори на климатичната перка
Колеги, замина ми 0.2 омовия резистор и съответно нямам и 1ва степен. Сигурни ли сте, че ма 1ва степен е 0.5ом а на 2ра 0.2ом?Ако да някаква причина да е изгорял?
Re: Монтаж резистори на климатичната перка
На първа степен тока преминава и през двата резистора, на втора преминава само през този с 0,2 Ома съпротивление, за това като изгори този 0,2-омовия изчезват и двете степени. За причина да гори - божа работа... Но ако прегрява по някаква причина, примерно задръстени радиатори зад резисторите, които да намаляват обдухването на резистора, би било добра предпоставка да изгорят Но може и просто да си им е дошло времето, ако няма някакъв друг проблем по инсталацията на перката разбира се. Може и перката да си повишила консумацията по някаква причина, и да повишава тока през резисторите, което пак да ги кара да горят по-бързо.
Последна промяна cerberus на 25 Авг 2019, 14:27, променена общо 1 път
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани