Проблем с даване на газ при е39 tds 2.5
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- petarv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: пред компа и зад волана :)
Проблем с даване на газ при е39 tds 2.5
Здравейте,
Колеги ударете едно рамо, че не съм наясно много с дизела, сега минах да видя как е.
Значи ТДС-ката си е бижу но много занемарено. Тоя предишния убосник е вързал с тел някакъв маркуч на някакъв датчик ли е какво не знам, точно преди колекторите. На снимката се вижда телта и маркуча който е нагоре. И има още един откачен надолу виси.
Значи проблема е като давам газ при ускорение нещо да стигна 90-100 км и усещам леко придрупване нещо, като да не стига горивото и светва и премигва бързо жълта предупредителна лампичка на таблото със знак нещо внимание, удивителен. Като отпусна газта и спира да примигва и свети и при по-ниски обороти не придръпва.
За къде ще да са тия маркучи и дали имат връзка с мигащата лампа и придръпването при подаване на газта?
Мерси предварително!
Колеги ударете едно рамо, че не съм наясно много с дизела, сега минах да видя как е.
Значи ТДС-ката си е бижу но много занемарено. Тоя предишния убосник е вързал с тел някакъв маркуч на някакъв датчик ли е какво не знам, точно преди колекторите. На снимката се вижда телта и маркуча който е нагоре. И има още един откачен надолу виси.
Значи проблема е като давам газ при ускорение нещо да стигна 90-100 км и усещам леко придрупване нещо, като да не стига горивото и светва и премигва бързо жълта предупредителна лампичка на таблото със знак нещо внимание, удивителен. Като отпусна газта и спира да примигва и свети и при по-ниски обороти не придръпва.
За къде ще да са тия маркучи и дали имат връзка с мигащата лампа и придръпването при подаване на газта?
Мерси предварително!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
живей живота си и карай BMW
Re: Проблем с даване на газ при е39 tds 2.5
Тоя дето стърчи на долу е ЕГР-а и другия май същата работа. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=CF91-EUR-12-1996-E36-BMW-325tds&diagId=11_1571
19 и 18 от схемата.
19 и 18 от схемата.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с даване на газ при е39 tds 2.5
От едната страна на помпата за високо налягане- ръчна помпа, от другата- възвратен клапан. Всичко това говори за проблеми с горивоподаването- като начало може да премериш налягането в подкачващия горивопровод, щях да кажа и да видиш дали има и въздух, но не можеш да го направиш, защото са махнати прозрачните горивопроводи след горивния филтър. ЕGR е мазан със силикон от едната страна, неизвестно защо е оставил парче от вакумния маркуч от другата- правени са импровизации от човек, който не знае какво и как да го направи. Това, което е връзвал с тел е някакво изобретение. Капачката на конзолата на масления филтър- счупена е капачката на шестограма и после са направени прорези- сигурно защото не е имал необходимата вложка и е използвал нещо като шина за отвъртането и. Всичко това говори за отношението към колата. А още не си стигнал до помпата за високо налягане и прословутата и плочка където не може да правиш импровизации и всичко ще ти струва доста скъпо. Мисля, че в тази кола ще налееш много пари преди да стане това, което искаш. Като начало може да измериш компресията, за да знаеш дали изобщо да го правиш. Ако е ниска добър вариант е да намериш друг двигател, стига да намериш подобен в добро състояние.
- petarv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: пред компа и зад волана :)
Re: Проблем с даване на газ при е39 tds 2.5
zvetiko написа:От едната страна на помпата за високо налягане- ръчна помпа, от другата- възвратен клапан. Всичко това говори за проблеми с горивоподаването- като начало може да премериш налягането в подкачващия горивопровод, щях да кажа и да видиш дали има и въздух, но не можеш да го направиш, защото са махнати прозрачните горивопроводи след горивния филтър. ЕGR е мазан със силикон от едната страна, неизвестно защо е оставил парче от вакумния маркуч от другата- правени са импровизации от човек, който не знае какво и как да го направи. Това, което е връзвал с тел е някакво изобретение. Капачката на конзолата на масления филтър- счупена е капачката на шестограма и после са направени прорези- сигурно защото не е имал необходимата вложка и е използвал нещо като шина за отвъртането и. Всичко това говори за отношението към колата. А още не си стигнал до помпата за високо налягане и прословутата и плочка където не може да правиш импровизации и всичко ще ти струва доста скъпо. Мисля, че в тази кола ще налееш много пари преди да стане това, което искаш. Като начало може да измериш компресията, за да знаеш дали изобщо да го правиш. Ако е ниска добър вариант е да намериш друг двигател, стига да намериш подобен в добро състояние.
Благодаря за изчерпателния отговор!
Да ве, какви ми ти изобретения, пълна съсипия е, мърлява работа. сложил е телта, маркуча за да е прегънат нагоре, изглежда за да е прекъснат. Ще си го правя леко по-леко. Колата си заслужава, евтино съм я взел.
А тия маркучи като са махнати, ще дава ли по-висок разход на гориво така?
живей живота си и карай BMW
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани