Диферециали
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Диферециали
Здравейте. Може ли на 525D комби, да се сложи диференциал от 530D комби? Изпадна ми тука една оферта, но от 530D и се замислих. И двете коли са автомат.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Диферециали
С различни предавателни числа са, а и карданите са различни, та по-вероятно да не стане от 3.0д
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Диферециали
Да, благодаря. Проучих въпроса и се отказах.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Диферециали
http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxre ... series=E39
http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxre ... series=E39
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=26_0104
http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxre ... series=E39
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=26_0188
http://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id ... 6111229524
странно . всичко изглежда еднакво като числа, размери на кардана и карето към дифа.. но не ги дават едни и същи
http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxre ... series=E39
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=26_0104
http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxre ... series=E39
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=26_0188
http://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id ... 6111229524
странно . всичко изглежда еднакво като числа, размери на кардана и карето към дифа.. но не ги дават едни и същи
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Диферециали
Elesar74 написа:Да, благодаря. Проучих въпроса и се отказах.
Не се отказвай. Щом дифа е на оферта и е добър какво те спира? Вероятно няма да е plug&play, но ако крайният резултат е положителен, то си е заслужавал усилията.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Диферециали
Не ми трябва дифа. Трябват ми тампоните на задния мост. Намерих обаче цял мост, със всичко по него, вкл. дискове, накладки, датчици, всичко. Съответно и диф-а. Но моста е от 530D, с въздушни възглавници. Аз съм с обикновено окачване. Всичко това не ми трябва, обаче исках да е plug 'n' play, да не разглобявам много. В крайна сметка прецених, че тампоните не се знае колко са амортизирани и колко ще ме изкарат, а пак да свалям заден мост заради тях, не. И се спрях на смяната им с нови. За дифа разбрах, че колата ще стане по-мудна с новия и ще вдигне макс. скорост. На 530D e 2.81 пред. число, на 525D e 3.07. Мен макс. скорост слабо ме интересува, но да стане по-мудна хич не съм съгласен. И тъй.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Диферециали
Elesar74 написа:Не ми трябва дифа. Трябват ми тампоните на задния мост. Намерих обаче цял мост, със всичко по него, вкл. дискове, накладки, датчици, всичко. Съответно и диф-а. Но моста е от 530D, с въздушни възглавници. Аз съм с обикновено окачване. Всичко това не ми трябва, обаче исках да е plug 'n' play, да не разглобявам много. В крайна сметка прецених, че тампоните не се знае колко са амортизирани и колко ще ме изкарат, а пак да свалям заден мост заради тях, не. И се спрях на смяната им с нови. За дифа разбрах, че колата ще стане по-мудна с новия и ще вдигне макс. скорост. На 530D e 2.81 пред. число, на 525D e 3.07. Мен макс. скорост слабо ме интересува, но да стане по-мудна хич не съм съгласен. И тъй.
Ти ме уби
За едни тампони, които е 1000% по-добре да са чисто нови, зададе въпрос за диференциал?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Диферециали
Ами да, защото това беше проблемното място в слагането на моста така, както е. Мислех, че мога да карам с диференциал от 530 и всъщност мога, но не искам при дадените показатели. Затова започнах с него, а не с тампоните. Съжалявам ако е прозвучало подвеждащо, но другите елементи от моста не бяха в областта на евентуалните проблеми със съвместимост.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Диферециали
е поне има някаква светлина по темата .
а каот се заговорихме за тези тампони защо на всяка Е39 ръждясват местата където са тези тампони към купето?
до сега не съм намирал кола която там да не е покафеняла
а каот се заговорихме за тези тампони защо на всяка Е39 ръждясват местата където са тези тампони към купето?
до сега не съм намирал кола която там да не е покафеняла
Re: Диферециали
Колеги аз да използвам темата на колегата . Та въпроса ми е някой може ли да даде някаква таблица с предавателните числа и дифове за е39 ?
Re: Диферециали
http://www.realoem.com/bmw/enUS/select
Влизаш тук, избираш си колата, която те интересува, след това отиваш на Rear axle -> DIFFERENTIAL-DRIVE/OUTPUT
и би трябвало на номер1 да видиш нещо от сорта:
01 Rmfd final drive I=2,81 1 33101428576 $1411.27
А в схемата: Final drive, gasket set
можеш да видиш кой размер е диференциалът на избраната от теб кола (typ188, typ210 и т.н.).
Влизаш тук, избираш си колата, която те интересува, след това отиваш на Rear axle -> DIFFERENTIAL-DRIVE/OUTPUT
и би трябвало на номер1 да видиш нещо от сорта:
01 Rmfd final drive I=2,81 1 33101428576 $1411.27
А в схемата: Final drive, gasket set
можеш да видиш кой размер е диференциалът на избраната от теб кола (typ188, typ210 и т.н.).
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Диферециали
ares2 написа:е поне има някаква светлина по темата .
а каот се заговорихме за тези тампони защо на всяка Е39 ръждясват местата където са тези тампони към купето?
до сега не съм намирал кола която там да не е покафеняла
Къде ръждясват, нали моста е алуминиев? Иначе аз реших да сменя тампоните с нови и вече ги поръчах.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани