Проблем с фабрична аларма - пищи 5 сек след включване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Проблем с фабрична аларма - пищи 5 сек след включване
Здравейте,
търсих из форума и из нета, но никъде не намерих моя случай. Става дума за Х5 2001г с фабрична аларма.
Колата стоя 24 часа с разкачен акумулатор, поради ремонт. Днес закачих акумулатора и всичко изглеждаше да е ОК. Но когато паркирах колата и натиснах бутона за заключване на ключа (ромбоидния) колата се заключи, алармата се включи и докато се обърна се разпищя. Изключих и пак я включих след 5сек започва да пищи пробвах няколко пъти, но след 5сек започва да пищи.
Отворих предния капак откачих буксата на бутона, но нямаше промяна. Пробвах и с ръка да държа бутона наиснат пак нямаше ефект. Закачих БМВ Сканера и изключих датчика за движение - ефект никакъв. После изключих и тилт датчика отново никакъв ефект. НЕ съм пробвал да ги изключа двата едновременно, но утре ще пробвам и това. Ефект имаше само като деактивирах алармата със сканера, но това не е решение.
Като затворя всички врати плафоните в купето гаснат, като включа алармата също гаснат. Като затворя багажника и неговите си плафони също гаснат. Докато колата е в движение не ми изписва да има отворена врата. Като заключа с ключа алармата пак се включва, плафоните гасната и след 5сек пак се разпищява.
Имам втори ключ с него ситуацията е идентична, колата има и някакъв имобилайзер монтиран от Армеец, но мисля, че той има отношение само към паленето.
Едниственото нещо, което забелязах е, че докато алармата пищи мигачите не светят или мигат. А съм ги активирал да мигат при включване и изключване на алармата.
търсих из форума и из нета, но никъде не намерих моя случай. Става дума за Х5 2001г с фабрична аларма.
Колата стоя 24 часа с разкачен акумулатор, поради ремонт. Днес закачих акумулатора и всичко изглеждаше да е ОК. Но когато паркирах колата и натиснах бутона за заключване на ключа (ромбоидния) колата се заключи, алармата се включи и докато се обърна се разпищя. Изключих и пак я включих след 5сек започва да пищи пробвах няколко пъти, но след 5сек започва да пищи.
Отворих предния капак откачих буксата на бутона, но нямаше промяна. Пробвах и с ръка да държа бутона наиснат пак нямаше ефект. Закачих БМВ Сканера и изключих датчика за движение - ефект никакъв. После изключих и тилт датчика отново никакъв ефект. НЕ съм пробвал да ги изключа двата едновременно, но утре ще пробвам и това. Ефект имаше само като деактивирах алармата със сканера, но това не е решение.
Като затворя всички врати плафоните в купето гаснат, като включа алармата също гаснат. Като затворя багажника и неговите си плафони също гаснат. Докато колата е в движение не ми изписва да има отворена врата. Като заключа с ключа алармата пак се включва, плафоните гасната и след 5сек пак се разпищява.
Имам втори ключ с него ситуацията е идентична, колата има и някакъв имобилайзер монтиран от Армеец, но мисля, че той има отношение само към паленето.
Едниственото нещо, което забелязах е, че докато алармата пищи мигачите не светят или мигат. А съм ги активирал да мигат при включване и изключване на алармата.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
Re: Проблем с фабрична аларма - пищи 5 сек след включване
И аз имам имобилазер на е39 от задължителните монтирани ма времето.Бързо им свършва батерията и
.почват мизериите,аз винаги си июам резервна в жабката.
.почват мизериите,аз винаги си июам резервна в жабката.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проблем с фабрична аларма - пищи 5 сек след включване
Щом имаш бмв скенер, виж какви грешки е дало, и ще разбереш защо се включва алармата.
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: Проблем с фабрична аларма - пищи 5 сек след включване
racing_team_vidin написа:Щом имаш бмв скенер, виж какви грешки е дало, и ще разбереш защо се включва алармата.
За съжаление в zke модула няма записана грешка. Когато активирах задния сензор за движение се появи грешка за изгорял бушон или прекъснат кабел. Когато деактивирах сензора вече не записваше грешки.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: Проблем с фабрична аларма - пищи 5 сек след включване
Днес деактивирах едновременно тилт сензора, датчика за движение и откачих буксата на бутона за предния капак. Никака промяна включвам алармата и след 5сек писва без мигачите да мигат. Прекодирах да светят дългите вместо мигаите, алармата писна, но дългите не мигаха. Забелязах, че диода на огледалото си мига без промяна докато свири сирената. Което ме навежда на мисълта, че проблемът може да е в нея, защото модула не включва лармата. Ако я включваше щеше да активира и светлинната сигнализация, а диода в огледалото щеше да мига след деактивиране на алармата, за да покаже, че е се е включвала.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проблем с фабрична аларма - пищи 5 сек след включване
Joro_Paveto написа:Днес деактивирах едновременно тилт сензора, датчика за движение и откачих буксата на бутона за предния капак. Никака промяна включвам алармата и след 5сек писва без мигачите да мигат. Прекодирах да светят дългите вместо мигаите, алармата писна, но дългите не мигаха. Забелязах, че диода на огледалото си мига без промяна докато свири сирената. Което ме навежда на мисълта, че проблемът може да е в нея, защото модула не включва лармата. Ако я включваше щеше да активира и светлинната сигнализация, а диода в огледалото щеше да мига след деактивиране на алармата, за да покаже, че е се е включвала.
Сирената- тя е с вградени батерии и може да се е побъркала
Re: Проблем с фабрична аларма - пищи 5 сек след включване
Сирената не е само за сигнализация а има и и изпълняващи функции.
Опитай да я смениш за проба.
Опитай да я смениш за проба.
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: Проблем с фабрична аларма - пищи 5 сек след включване
Оказахте се прави, за сирената или по-точно батериите. Днес след няколко теста изолирах само нея. Посчупих я малко (няма друг начин за отваряне) и вътре заварих жалка картинка...

разтечените батерии и напълно унищожена буксичка за включване към платката

Батериите са Varta v250h, a целия блок от 6 батерии Varta 6/v250h В Комет електроникс имат на доставка по 3.3Евро/бр. Та дилемата е дали да инвестирам в батерии и да се чудя как да ги направя в блок, защото оригиналния не намерих никъде да се продава или да си намеря работеща "девствена" (неотваряна) сирена.

разтечените батерии и напълно унищожена буксичка за включване към платката

Батериите са Varta v250h, a целия блок от 6 батерии Varta 6/v250h В Комет електроникс имат на доставка по 3.3Евро/бр. Та дилемата е дали да инвестирам в батерии и да се чудя как да ги направя в блок, защото оригиналния не намерих никъде да се продава или да си намеря работеща "девствена" (неотваряна) сирена.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проблем с фабрична аларма - пищи 5 сек след включване
намери в продава кола на части и си ти
около 20-30 лв е сирената

около 20-30 лв е сирената
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: Проблем с фабрична аларма - пищи 5 сек след включване
На първо време ще взема втора употреба, за да имам сирена, не че е нещо, което ще спаси от кражба ама искам да ми пиука като я заключвам
Ще поръчам батерии, защото тези на вторатаупотреба няма да са в много по-различно състояние от мойте.
Явно сирената си чеква батериите след прекъсване на захранването и открива, че не стават. Защото това на снимките няма как да стане за 24 часа с разкачен акумулатор, а до преди това си работеше отлично. Закачих сирената без батериите за колата и пак писна веднага, та явно си иска бетрии. Явно като се сложи сирената, тя си чеква батериите вижда, че са ок и ако няма срив в захранването повече не я интересуват зареждат ли се или не.

Ще поръчам батерии, защото тези на вторатаупотреба няма да са в много по-различно състояние от мойте.
Явно сирената си чеква батериите след прекъсване на захранването и открива, че не стават. Защото това на снимките няма как да стане за 24 часа с разкачен акумулатор, а до преди това си работеше отлично. Закачих сирената без батериите за колата и пак писна веднага, та явно си иска бетрии. Явно като се сложи сирената, тя си чеква батериите вижда, че са ок и ако няма срив в захранването повече не я интересуват зареждат ли се или не.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: Проблем с фабрична аларма - пищи 5 сек след включване
Ново инфо - замерих пакета батерии на мултицета показа 7,34V. Което значи, че батериите най-вероятно са ОК, защото целлия пакет е 7,2V. Едната жичка за минуса се разпои от площадката. Така, че най-вероятната причина е лошия контакат в следствие окисление на буксата и лошата спойка. Ще намеря такава букса и ще презапоя батериите после ги мятам в сирената и правя тест. Ще пиша за резултатите.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- sakata01
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 6.08.2014
- Кара: 523i
- Детайли за колата: e39 1996 г.
Re: Проблем с фабрична аларма - пищи 5 сек след включване
Колега, има ли някакво развитие по този въпрос, че и аз имам дерт с тази аларма. Моите наблюдения са същите - не включва мигачите и диода не сигнализира за включване. Моята се активира обикновено след отключване и като потегля - свирня.
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: Проблем с фабрична аларма - пищи 5 сек след включване
Купих сирена втора употреба сложих я и всичко е ОК. Проблема е бил в буксата на батериите. Въпреки окислението батериите са си ок. Сега ми се прецака антената за сигнала от ключа и трябва да отключвам и заключвам колата през ключалката.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани