ПРОБЛЕМ С КСЕНОНА
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- kalin4o1986
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: tsarevo
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: 760li
ПРОБЛЕМ С КСЕНОНА
Колеги имам следния проблем.Колата ми е е39 520І 98г.Нямам заводски ксенон и монтирах ксенон който не е от най скъпите.След монтажа постоянно ми изписва ,че имам изгорели крушки на фаровете,а те си светят.Другия проблем е,че като слушам радио и пусна фаровете те светват и радиото започва постоянно да пръщи.Радиото ми си е заводското на колата.
Ако някой е имал подобен проблем нека сподели как го е решил.Благодаря предварително.

BMW M-POWER
- Niko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 27.01.2011
- Местоположение: Поморие
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 е70 4.0d
- Мечтае да кара: Валяк
Re: ПРОБЛЕМ С КСЕНОНА
Който слага китайски баласти сега да му мисли
, че и постоянно заслепяват хората с заводски фарове... 


- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: ПРОБЛЕМ С КСЕНОНА
kalin4o1986 написа:Колеги имам следния проблем.Колата ми е е39 520І 98г.Нямам заводски ксенон и монтирах ксенон който не е от най скъпите.След монтажа постоянно ми изписва ,че имам изгорели крушки на фаровете,а те си светят.Другия проблем е,че като слушам радио и пусна фаровете те светват и радиото започва постоянно да пръщи.Радиото ми си е заводското на колата.Ако някой е имал подобен проблем нека сподели как го е решил.Благодаря предварително.
по втория ти проблем с радиото - сигурен съм , че си монтирал залепил баластите с двойнолепещо тиксо за каросерията , което е грешно ! Слагаш си баластите в металните стойки и самите стойки ги хващаш с болтове за каросерията /за метал/ за да прави маса и радиото ще спре да се смущава ! Имаше една тема наскоро и бях писал за същия проблем и така си го реших...дълго време карах с този шум , ама при мене понеже само дългия ксенон ми е слаган допълнително , а на дълги рядко карам и за това не обръщах много внимание .
пс няма значение китайски , японски , евтин , скъп , мойте баласти са от най - евтините !
Re: ПРОБЛЕМ С КСЕНОНА
А,по първият,трябва ти някой с кабели да ти изключи чека на късите светлини.
ПП И да беше взел истински ксенон,пак щеше да му светне чека на късите светлини.
За да прекодира модула изцяло,за да приеме,че колата е с ксенон/независимо китайски или ориджинъл/,ще му изчезне ръчното регулиране на фаровете и трябва да се прекарват кабели и монтират 2-та датчика на носачите за автоматично регулиране на фаровете според натовареността на колата.
ПП Не китайският ксенон заслепява отсрещните автомобили,а това,че се монтират на фарове без лупа и светлината се разсейва/макар,че гледам сега се продават крушки ксенонови H7R,водят се крушки за фарове без лупа/.Така,че,ако колегата е с нормален фар без ксенон и с лупа,ще заспи чудесно ксенона.Само да заземи баластите към корпуса на автомобила/може и с кабелчета,може и както е казал колегата по горе/ и да изключи чека и е готов.
ПП И да беше взел истински ксенон,пак щеше да му светне чека на късите светлини.
За да прекодира модула изцяло,за да приеме,че колата е с ксенон/независимо китайски или ориджинъл/,ще му изчезне ръчното регулиране на фаровете и трябва да се прекарват кабели и монтират 2-та датчика на носачите за автоматично регулиране на фаровете според натовареността на колата.
ПП Не китайският ксенон заслепява отсрещните автомобили,а това,че се монтират на фарове без лупа и светлината се разсейва/макар,че гледам сега се продават крушки ксенонови H7R,водят се крушки за фарове без лупа/.Така,че,ако колегата е с нормален фар без ксенон и с лупа,ще заспи чудесно ксенона.Само да заземи баластите към корпуса на автомобила/може и с кабелчета,може и както е казал колегата по горе/ и да изключи чека и е готов.
Re: ПРОБЛЕМ С КСЕНОНА
Към автора на темата: колега, трябва да се препрограмира колата ти, така че да знае, че е с ксенон.
Това се прави чрез диагностичен кабел и софтуер. В Пловдив има достатъчно хора, които го могат това, предполагам и ти ще намериш.
Има как да се програмира, че е с ксенон и същевременно да ти се запази функцията за ръчно регулиране!
А за проблема с радиото - заземи баластите, увии ги във фолио или направо ги смени (има доста подробни теми във форума по този проблем).
Това се прави чрез диагностичен кабел и софтуер. В Пловдив има достатъчно хора, които го могат това, предполагам и ти ще намериш.
Има как да се програмира, че е с ксенон и същевременно да ти се запази функцията за ръчно регулиране!
А за проблема с радиото - заземи баластите, увии ги във фолио или направо ги смени (има доста подробни теми във форума по този проблем).
Re: ПРОБЛЕМ С КСЕНОНА
PeReZ написа:Към автора на темата: колега, трябва да се препрограмира колата ти, така че да знае, че е с ксенон.
Това се прави чрез диагностичен кабел и софтуер. В Пловдив има достатъчно хора, които го могат това, предполагам и ти ще намериш.
Има как да се програмира, че е с ксенон и същевременно да ти се запази функцията за ръчно регулиране!
А за проблема с радиото - заземи баластите, увии ги във фолио или направо ги смени (има доста подробни теми във форума по този проблем).
Значи това,ако кажеш как става да се програмира за ксенон и същевременно да се запази функцията за ръчно регулиране,ще черпя бира,ако се видим,я на събора,я някъде другаде,защото си вторият или третият човек,който казва,че става,ама не казва как.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: ПРОБЛЕМ С КСЕНОНА
има два начина да не ти свети чека ...единия е софтуерно -излючва се с скенер или нцс ,другия се използва ''залъгалка'' -кондензатор,пробвал съм и двата варианта ,а за радиото може да се опита с филтър в захранването-има ги в всеки магазин тип ''млад техник''
уви така е с афтърмаркет екстрите
уви така е с афтърмаркет екстрите
Re: ПРОБЛЕМ С КСЕНОНА
kalingk написа:PeReZ написа:Към автора на темата: колега, трябва да се препрограмира колата ти, така че да знае, че е с ксенон.
Това се прави чрез диагностичен кабел и софтуер. В Пловдив има достатъчно хора, които го могат това, предполагам и ти ще намериш.
Има как да се програмира, че е с ксенон и същевременно да ти се запази функцията за ръчно регулиране!
А за проблема с радиото - заземи баластите, увии ги във фолио или направо ги смени (има доста подробни теми във форума по този проблем).
Значи това,ако кажеш как става да се програмира за ксенон и същевременно да се запази функцията за ръчно регулиране,ще черпя бира,ако се видим,я на събора,я някъде другаде,защото си вторият или третият човек,който казва,че става,ама не казва как.
Става с NCS expert, мисля че и с BMW scanner 1.4 също става, но аз го правя с NCS expert. Свали си NCS dummy, това е програма, в която са описани всички опции които могат да се променят с NCS expert и са преведени на английски. Оттам нататък съм сигурен, че ще се оправиш. Ако не се справиш - пиши ЛС, а аз като проверя точно как беше командата - ще ти я пратя.
- kalin4o1986
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: tsarevo
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: 760li
Re: ПРОБЛЕМ С КСЕНОНА
Благодаря на по-компетентните от мен колеги за отговорите.Ще пробвам вариантите които казвате и дано да се оправят нещата




BMW M-POWER
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани