Е39 525d - когато е загряла не пали
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Е39 525d - когато е загряла не пали
Здравейте,
Знам, че форума е от доста време и може вече да сте засягали темата, но имам един малък проблем и ще съм благодарен, ако споделите какво може да е, за да насоча хората в сервиза. Иска ми се първо да имам някой заподозрян за проблема, преди да почват да гледат и разглобяват всичко наред :-).
Когато колата е загряла хубаво (525d), например през лятото и спра и изгася двигателя, след това за известно време не мога да запаля веднага. Колата върти мощно на стартер, но не зацепва и двигателя не пали. Ако колата поседи малко (да изстине) след това пали без проблеми.
Акумулатора е нов - януари 2012 (държи 12.52V, когато рабори двигателя зарежда с около 14V)
Разпръсквачите на дюзите (всичките 6) са нови - на около 8 месеца - 7-8 хил км.
Стартера е рециклиран, четкодържател и четки са нови, т.е. за мене проблема не е в него
Масло, филтри са сменени преди 100 км (миналата седмица).
Ако сте имали подобен проблем, моля пишете. Може ли да е скапано гориво (зареждам само на Петрол), може ли да е някой датчик някъде?
Знам, че форума е от доста време и може вече да сте засягали темата, но имам един малък проблем и ще съм благодарен, ако споделите какво може да е, за да насоча хората в сервиза. Иска ми се първо да имам някой заподозрян за проблема, преди да почват да гледат и разглобяват всичко наред :-).
Когато колата е загряла хубаво (525d), например през лятото и спра и изгася двигателя, след това за известно време не мога да запаля веднага. Колата върти мощно на стартер, но не зацепва и двигателя не пали. Ако колата поседи малко (да изстине) след това пали без проблеми.
Акумулатора е нов - януари 2012 (държи 12.52V, когато рабори двигателя зарежда с около 14V)
Разпръсквачите на дюзите (всичките 6) са нови - на около 8 месеца - 7-8 хил км.
Стартера е рециклиран, четкодържател и четки са нови, т.е. за мене проблема не е в него
Масло, филтри са сменени преди 100 км (миналата седмица).
Ако сте имали подобен проблем, моля пишете. Може ли да е скапано гориво (зареждам само на Петрол), може ли да е някой датчик някъде?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Е39 - когато е загряла не пали
Вероятно ти е разтегната ангренажната верига. Ползвай търсачката, има доста писано за трудно палене на топъл двигател!
Never mistake motion for action...
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Е39 - когато е загряла не пали
Като загрее и не иска да запали вдигни капака и сипи няколко кофи студена вода на помпения елемент (това дето от него излизат 6-те тръбичките за нафта) и пробвай да запалиш
И при мене беше уж разтегната вереига,ама си е баш от помпения елемент колкото и да не ми се иска 790лв

И при мене беше уж разтегната вереига,ама си е баш от помпения елемент колкото и да не ми се иска 790лв

- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Е39 - когато е загряла не пали
Датчик разпределителен вал
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Е39 - когато е загряла не пали
LUBO 555 написа:Датчик разпределителен вал
и аз съм за датчик 99%
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: Е39 - когато е загряла не пали
nightdriver написа:LUBO 555 написа:Датчик разпределителен вал
и аз съм за датчик 99%
Да използвам и аз на колегата темата,а тдс-а има ли такъв датчик и къде е?

- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Е39 - когато е загряла не пали
vanioboy написа:
Да използвам и аз на колегата темата,а тдс-а има ли такъв датчик и къде е?И при мен нещо на два три пъти я виждам да пали трудно топла+здраво пушене като запали.
При теб,колега,проблема е друг.И се оправя или със смяна на ангренажна верига с нова,или с това
http://www.ebay.es/itm/180722410805?ssP ... 1439.l2649
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Е39 - когато е загряла не пали
ozBMW написа:Като загрее и не иска да запали вдигни капака и сипи няколко кофи студена вода на помпения елемент (това дето от него излизат 6-те тръбичките за нафта) и пробвай да запалиш![]()
И при мене беше уж разтегната вереига,ама си е баш от помпения елемент колкото и да не ми се иска 790лв
Не е желателно ама хич на загрял двигател студена вода че нещата ще идат на много повече от 790лв.
А и при теб двигателя е TDS при комънреил е доста по различно.

- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: Е39 - когато е загряла не пали
LUBO 555 написа:.....И се оправя или със смяна на ангренажна верига с нова,или с това
http://www.ebay.es/itm/180722410805?ssP ... 1439.l2649
Някой пробвал ли го е тоя артикул от ибея и наистина ли има ефект

Re: Е39 - когато е загряла не пали
Не се занимавай с това колега
Имах подобно монтирано устройство и подгряваше (лъжеше) всеки път компютъра, че е студена колата. Махнах го, смених вериги, маслени обтегачи и каквото се сетиш още и проблема с паленето изчезна. С това най-много да влошиш или замажеш закратко положението, но след време ще се наложи да ги смениш така или иначе 
edit : говоря за tds


edit : говоря за tds

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Е39 - когато е загряла не пали
doomy525 написа:Не се занимавай с това колегаИмах подобно монтирано устройство и подгряваше (лъжеше) всеки път компютъра, че е студена колата. Махнах го, смених вериги, маслени обтегачи и каквото се сетиш още и проблема с паленето изчезна. С това най-много да влошиш или замажеш закратко положението, но след време ще се наложи да ги смениш така или иначе
edit : говоря за tds
"Скоро"Колко скоро?Щото аз карам с нея вече 8000 км. и като първия ден.А познавам колеги с двойно повече км и без грижи.Не говорете така на изуст,без да познавате даден продукт.То като ще му сменям веригата на тоя мотор на над 300к км.директно му слагам бутала,сегмени и лагери.Да знам,че си заслужава и че ще имам мотор
Но това си остава лично мнение. Всеки има глава на раменете си.
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: Е39 - когато е загряла не пали
Точно с тдс съм,но като всяко нещо има и пюсове и минуси явно,още не е толкова зле че да не иска да пали ще му мисля като опре ножа до кокала 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Е39 - когато е загряла не пали
LUBO 555 написа:vanioboy написа:
Да използвам и аз на колегата темата,а тдс-а има ли такъв датчик и къде е?И при мен нещо на два три пъти я виждам да пали трудно топла+здраво пушене като запали.
При теб,колега,проблема е друг.И се оправя или със смяна на ангренажна верига с нова,или с това
http://www.ebay.es/itm/180722410805?ssP ... 1439.l2649
На кой точно сорт боб гледаш ?

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1673
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Е39 - когато е загряла не пали
LUBO 555 написа:doomy525 написа:Не се занимавай с това колегаИмах подобно монтирано устройство и подгряваше (лъжеше) всеки път компютъра, че е студена колата. Махнах го, смених вериги, маслени обтегачи и каквото се сетиш още и проблема с паленето изчезна. С това най-много да влошиш или замажеш закратко положението, но след време ще се наложи да ги смениш така или иначе
edit : говоря за tds
"Скоро"Колко скоро?Щото аз карам с нея вече 8000 км. и като първия ден.А познавам колеги с двойно повече км и без грижи.Не говорете така на изуст,без да познавате даден продукт.То като ще му сменям веригата на тоя мотор на над 300к км.директно му слагам бутала,сегмени и лагери.Да знам,че си заслужава и че ще имам мотор
Но това си остава лично мнение. Всеки има глава на раменете си.
Ами то май само веригата им се разтяга.Останалото (бутала,сегменти и лагери) са си в перфектно състояние в повечето случаи.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: Е39 - когато е загряла не пали
Dimitroff написа:......На кой точно сорт боб гледаш ?
Имаш ли някаква идея от какво друга може да е тогава?
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани