Преди фейс фарове срещу фейсови фарове

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Преди фейс фарове срещу фейсови фарове

Мнение от Gemar » 08 Дек 2012, 23:03

Предстои ми неизбежна смяна на фаровете и това, което ми е интересно е кой модел е с по-добър performance - преди фейса или след фейса. Обсъждаме само оригинални ксенонови светлини Хела. Силата на осветеност ме интересува при двата модела. Някой сравнявал ли е или има ли информация? Ясно е, че може да бъде субективно спрямо състоянието на самите фарове на старо, но не намирам информация в Интернет за това кои модел е по-силен. Всъщност доста се коментира в Интернет upgrade на лупите с рефлекторите с биксенонов FX-R, което ме навежда на мисълта, че може би е по-добър вариант фейсови фарове със сменени лупи, но нека все пак обсъдим от двата модела кой свети по-добре.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове

Мнение от meha » 09 Дек 2012, 0:09

Фейсовия фар за мен свети повече,и по-добре отсича светлината,слагай такива с оригинален ксенон и не го мисли
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове

Мнение от Alexch » 09 Дек 2012, 7:12

Аз съм с преди фейса и ми е достатъчен, но се предполага, че фейсовия свети по-добре, така че не се колебай.
Последна промяна Alexch на 09 Дек 2012, 17:27, променена общо 1 път
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове

Мнение от turbo » 09 Дек 2012, 8:44

Ако говорим за фарове втора употреба, за мен е много по-добре да си вземеш преди фейса, НО с лупи. След взимането ги отваряш (при фейсовите си е драма самото отваряне), почистваш ги, сменяш водачите и си на 6. Ще си светят чудесно и с китайски ксенон без никакви проблеми. Взимаш си 4300К, защото има най-голям поток светлина в сравнение с другите Келвини. Дори, ако си вземеш от английска кола, за по-тънко, можеш да обърнеш светлината при отварянето и да си станат нормални фарове за ляв волан.

Изображение Една снимка, за да не каже някой, че няма пре-фейс с лупи.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове

Мнение от Gemar » 09 Дек 2012, 12:13

Колеги, обсъждаме само двата модели ксенонови фарове. Аз в момента съм с предифейсови лупи, но след като ме удариха замина единия фар. Също не искам никакво конвертиране на фарове към ксенон - това е леко подобрение, но все пак далеч от оригиналния ксенон. Така че, да се върнем на темата - преди фейс или след фейс ксенонови светлини Хела (те си имат лупи, това не е въпрос).

@meha - Благодаря за мнението. Би било много добре да видя и двата модела един до друг светещи, но явно никой не се е сетил да направи снимка след upgrade на светлините.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове

Мнение от turbo » 09 Дек 2012, 14:03

Колега, не знам дали ме разбра добре. Какъвто и фар да вземеш втора употреба ще се наложи отваряне и смяна на водачи почти 100% е сигурно. Ето защо с фейсовите ще се вкараш във филм - не са предвидени да се отварят. Именно поради тази причина от БМВ не можеш да си купиш водачи за фейсови фарове, защото те не предлагат такава резервна част. За пре-фейсови имат дори в наличност водачи, защото те имат вариант да се отварят. Ако водачите са счупени и не бъдат сменени, забрави да ти осветяват пътя (важи и за пре-фейс и за фейс)... дори да имат най- най- най-оригиналния ксенон на света.
Успех в избора! :yes:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 13.05.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове

Мнение от braina » 09 Дек 2012, 14:20

колега да те светна една идея която ми дойде докато правех моите фарове. тъй като един приятел си взе въпросните лупи и ги сложи на фейс фарове и да светят много добре, ми се струва, че ако се рециклират рефлекторите на оригиналния ксенон ефекта ще е също толкова добър, но ще си си спестил едни 200 кинта за новата лупа. Проблема в тея фарове е че рефлекторите им изгарят с времето и не светят вече толкова добре съответно ти няма как да го видиш тва щотото отпреде се вижда само лупата, скоро като ми върнаха мойте (от ремонт), бях чел в темата на момчето което предлага услугата че има и опция за рециклиране на рефлектори и като видях мойте в кво състояние са напрао паднах, така че си мисля, че до голяма степен захабяването на тея рефлектори е причина оригиналния ксенон да не свети толкова добре колкото този за който се говори .
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 670
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 2008 X5 30d
Мечтае да кара: M-power

Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове

Мнение от doncheff » 09 Дек 2012, 14:35

turbo написа:Колега, не знам дали ме разбра добре. Какъвто и фар да вземеш втора употреба ще се наложи отваряне и смяна на водачи почти 100% е сигурно. Ето защо с фейсовите ще се вкараш във филм - не са предвидени да се отварят. Именно поради тази причина от БМВ не можеш да си купиш водачи за фейсови фарове, защото те не предлагат такава резервна част. За пре-фейсови имат дори в наличност водачи, защото те имат вариант да се отварят. Ако водачите са счупени и не бъдат сменени, забрави да ти осветяват пътя (важи и за пре-фейс и за фейс)... дори да имат най- най- най-оригиналния ксенон на света.
Успех в избора! :yes:

Има тема на колега, който ги предлага тия водачи за фейсови фарове. 50 лв. мисля, че бяха за 2 фара. Аз лично си поръчах от ebay.co.uk и ги чакам оригиналните да ми дойдат скоро на 47 лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 19.08.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525dA
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове

Мнение от audi_rulzzz » 09 Дек 2012, 14:44

Абсолютно цялостно рециклиране на фейсов фар,с отваряне,смяна на рефлектора на лупата,полиране и фолиране на стъклото ми излезе 260лв.Разликата преди/след е,че просто прилика няма ;).Така че не се замисляй ами направо си купувай фейосви фарове.Може и от англичанка сменя им се осветеноста супер елементарно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 670
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 2008 X5 30d
Мечтае да кара: M-power

Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове

Мнение от doncheff » 09 Дек 2012, 14:53

Прав е Никито, фейсовите са друга бира :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове

Мнение от Gemar » 09 Дек 2012, 15:02

@braina - Говориш за лупите FX-R ли колега? При тях интересното е, че става много приятна и интересна bi-xenon конверсия, но в случая не целя това, защото така или иначе имам голям процент градско каране, а би-ксенона има предимства само при дълги светлини.

Що се отнася до реставрирането - да, разбира се, че ще ги реставрирам каквито и фарове да избера - полиране (ако има нужда), водачи. Преди няколко години като купих Е39-ката сложих ксенон с лупи от англичанка и там смених водачите с нови и се наложи едно обръщане на пластините пред лупите за да се обърне снопа за автомобили с ляв волан. Не казвам, че не съм доволен от ксенона преди фейса, но бих направил upgrade заради по-добрия performance на късите светлини. А фейсовите се отварят, просто не са на щипки, което може би е + в полза на това, че вероятно не събират конденз заради по-добрата изолация.

Благодаря ви за мненията до тук. Все още никой не е изказал категорично, че фейслифт светят по-добре от преди фейса или обратно.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 670
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 2008 X5 30d
Мечтае да кара: M-power

Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове

Мнение от doncheff » 09 Дек 2012, 16:04

На щипки са и фейсовите, просто са залепени и запечатани. Питай ме как съм ги отворил, като исках да сменям водачите :mhihi: Пеках ги във фурната да омекне лепилото/уплътнението :mhihi:

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове

Мнение от boksioraE39 » 09 Дек 2012, 16:10

Няма смисъл да се замисляш,разбира се че фейслифтовите са много по-добре но и на друга цена... Та ако това не те притеснява темата е изчерпана.
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 10.01.2012
Пол: Мъж

Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове

Мнение от mmaxx » 09 Дек 2012, 17:11

Според мен след фейса седят супер уникално по-красиво на машината :winky: Тези с белия мигач, с оранжевия малко ме дразнят

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове

Мнение от turbo » 09 Дек 2012, 18:54

А всъщност, като се замисли човек, реално няма никаква логична причина едните или другите фарове да светят по-добре при положение, че и двата варианта са прожекторни (с лупи). Извадени от магазина (в едно и също състояние демек) би следвало да светят еднакво. При положение, че каквито и да се вземат ще се рециклират, остава въпросът с парите и занимавката, а при фейсовите и двете са повечко. :mhihi:

П.П.: Водачите, които ги чака колегата от Ибей не са оригинални и няма как да бъдат. Просто някой китаец-стругар или по-скоро шефът му се е сетил да направи такива, а друг пък китаец си е направил складче в Лондон и продава от там. :D
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook