Преди фейс фарове срещу фейсови фарове
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Преди фейс фарове срещу фейсови фарове
Предстои ми неизбежна смяна на фаровете и това, което ми е интересно е кой модел е с по-добър performance - преди фейса или след фейса. Обсъждаме само оригинални ксенонови светлини Хела. Силата на осветеност ме интересува при двата модела. Някой сравнявал ли е или има ли информация? Ясно е, че може да бъде субективно спрямо състоянието на самите фарове на старо, но не намирам информация в Интернет за това кои модел е по-силен. Всъщност доста се коментира в Интернет upgrade на лупите с рефлекторите с биксенонов FX-R, което ме навежда на мисълта, че може би е по-добър вариант фейсови фарове със сменени лупи, но нека все пак обсъдим от двата модела кой свети по-добре.
Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове
Фейсовия фар за мен свети повече,и по-добре отсича светлината,слагай такива с оригинален ксенон и не го мисли
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове
Аз съм с преди фейса и ми е достатъчен, но се предполага, че фейсовия свети по-добре, така че не се колебай.
Последна промяна Alexch на 09 Дек 2012, 17:27, променена общо 1 път
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове
Ако говорим за фарове втора употреба, за мен е много по-добре да си вземеш преди фейса, НО с лупи. След взимането ги отваряш (при фейсовите си е драма самото отваряне), почистваш ги, сменяш водачите и си на 6. Ще си светят чудесно и с китайски ксенон без никакви проблеми. Взимаш си 4300К, защото има най-голям поток светлина в сравнение с другите Келвини. Дори, ако си вземеш от английска кола, за по-тънко, можеш да обърнеш светлината при отварянето и да си станат нормални фарове за ляв волан.
Една снимка, за да не каже някой, че няма пре-фейс с лупи.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове
Колеги, обсъждаме само двата модели ксенонови фарове. Аз в момента съм с предифейсови лупи, но след като ме удариха замина единия фар. Също не искам никакво конвертиране на фарове към ксенон - това е леко подобрение, но все пак далеч от оригиналния ксенон. Така че, да се върнем на темата - преди фейс или след фейс ксенонови светлини Хела (те си имат лупи, това не е въпрос).
@meha - Благодаря за мнението. Би било много добре да видя и двата модела един до друг светещи, но явно никой не се е сетил да направи снимка след upgrade на светлините.
@meha - Благодаря за мнението. Би било много добре да видя и двата модела един до друг светещи, но явно никой не се е сетил да направи снимка след upgrade на светлините.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове
Колега, не знам дали ме разбра добре. Какъвто и фар да вземеш втора употреба ще се наложи отваряне и смяна на водачи почти 100% е сигурно. Ето защо с фейсовите ще се вкараш във филм - не са предвидени да се отварят. Именно поради тази причина от БМВ не можеш да си купиш водачи за фейсови фарове, защото те не предлагат такава резервна част. За пре-фейсови имат дори в наличност водачи, защото те имат вариант да се отварят. Ако водачите са счупени и не бъдат сменени, забрави да ти осветяват пътя (важи и за пре-фейс и за фейс)... дори да имат най- най- най-оригиналния ксенон на света.
Успех в избора!
Успех в избора!

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове
колега да те светна една идея която ми дойде докато правех моите фарове. тъй като един приятел си взе въпросните лупи и ги сложи на фейс фарове и да светят много добре, ми се струва, че ако се рециклират рефлекторите на оригиналния ксенон ефекта ще е също толкова добър, но ще си си спестил едни 200 кинта за новата лупа. Проблема в тея фарове е че рефлекторите им изгарят с времето и не светят вече толкова добре съответно ти няма как да го видиш тва щотото отпреде се вижда само лупата, скоро като ми върнаха мойте (от ремонт), бях чел в темата на момчето което предлага услугата че има и опция за рециклиране на рефлектори и като видях мойте в кво състояние са напрао паднах, така че си мисля, че до голяма степен захабяването на тея рефлектори е причина оригиналния ксенон да не свети толкова добре колкото този за който се говори .
- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове
turbo написа:Колега, не знам дали ме разбра добре. Какъвто и фар да вземеш втора употреба ще се наложи отваряне и смяна на водачи почти 100% е сигурно. Ето защо с фейсовите ще се вкараш във филм - не са предвидени да се отварят. Именно поради тази причина от БМВ не можеш да си купиш водачи за фейсови фарове, защото те не предлагат такава резервна част. За пре-фейсови имат дори в наличност водачи, защото те имат вариант да се отварят. Ако водачите са счупени и не бъдат сменени, забрави да ти осветяват пътя (важи и за пре-фейс и за фейс)... дори да имат най- най- най-оригиналния ксенон на света.
Успех в избора!
Има тема на колега, който ги предлага тия водачи за фейсови фарове. 50 лв. мисля, че бяха за 2 фара. Аз лично си поръчах от ebay.co.uk и ги чакам оригиналните да ми дойдат скоро на 47 лв.
- audi_rulzzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525dA
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове
Абсолютно цялостно рециклиране на фейсов фар,с отваряне,смяна на рефлектора на лупата,полиране и фолиране на стъклото ми излезе 260лв.Разликата преди/след е,че просто прилика няма
.Така че не се замисляй ами направо си купувай фейосви фарове.Може и от англичанка сменя им се осветеноста супер елементарно

- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове
Прав е Никито, фейсовите са друга бира 

- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове
@braina - Говориш за лупите FX-R ли колега? При тях интересното е, че става много приятна и интересна bi-xenon конверсия, но в случая не целя това, защото така или иначе имам голям процент градско каране, а би-ксенона има предимства само при дълги светлини.
Що се отнася до реставрирането - да, разбира се, че ще ги реставрирам каквито и фарове да избера - полиране (ако има нужда), водачи. Преди няколко години като купих Е39-ката сложих ксенон с лупи от англичанка и там смених водачите с нови и се наложи едно обръщане на пластините пред лупите за да се обърне снопа за автомобили с ляв волан. Не казвам, че не съм доволен от ксенона преди фейса, но бих направил upgrade заради по-добрия performance на късите светлини. А фейсовите се отварят, просто не са на щипки, което може би е + в полза на това, че вероятно не събират конденз заради по-добрата изолация.
Благодаря ви за мненията до тук. Все още никой не е изказал категорично, че фейслифт светят по-добре от преди фейса или обратно.
Що се отнася до реставрирането - да, разбира се, че ще ги реставрирам каквито и фарове да избера - полиране (ако има нужда), водачи. Преди няколко години като купих Е39-ката сложих ксенон с лупи от англичанка и там смених водачите с нови и се наложи едно обръщане на пластините пред лупите за да се обърне снопа за автомобили с ляв волан. Не казвам, че не съм доволен от ксенона преди фейса, но бих направил upgrade заради по-добрия performance на късите светлини. А фейсовите се отварят, просто не са на щипки, което може би е + в полза на това, че вероятно не събират конденз заради по-добрата изолация.
Благодаря ви за мненията до тук. Все още никой не е изказал категорично, че фейслифт светят по-добре от преди фейса или обратно.
- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове
На щипки са и фейсовите, просто са залепени и запечатани. Питай ме как съм ги отворил, като исках да сменям водачите
Пеках ги във фурната да омекне лепилото/уплътнението 


- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове
Няма смисъл да се замисляш,разбира се че фейслифтовите са много по-добре но и на друга цена... Та ако това не те притеснява темата е изчерпана.

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове
Според мен след фейса седят супер уникално по-красиво на машината
Тези с белия мигач, с оранжевия малко ме дразнят

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Преди фейс фарове срещу фейсови фарове
А всъщност, като се замисли човек, реално няма никаква логична причина едните или другите фарове да светят по-добре при положение, че и двата варианта са прожекторни (с лупи). Извадени от магазина (в едно и също състояние демек) би следвало да светят еднакво. При положение, че каквито и да се вземат ще се рециклират, остава въпросът с парите и занимавката, а при фейсовите и двете са повечко. 
П.П.: Водачите, които ги чака колегата от Ибей не са оригинални и няма как да бъдат. Просто някой китаец-стругар или по-скоро шефът му се е сетил да направи такива, а друг пък китаец си е направил складче в Лондон и продава от там.

П.П.: Водачите, които ги чака колегата от Ибей не са оригинални и няма как да бъдат. Просто някой китаец-стругар или по-скоро шефът му се е сетил да направи такива, а друг пък китаец си е направил складче в Лондон и продава от там.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани