BMW e39 530d Лампа масло
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- zenthel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
BMW e39 530d Лампа масло
Здравейте колеги!
Колата е BMW e39 530d 12/1999 184k.c
Проблемът: Колата пали, всички лампи на таблото гаснат, единствено лампата на маслото остава за 3-4 секунди по-дълго и след това се гаси.
Как смятате, нормално ли е?
Колата е BMW e39 530d 12/1999 184k.c
Проблемът: Колата пали, всички лампи на таблото гаснат, единствено лампата на маслото остава за 3-4 секунди по-дълго и след това се гаси.
Как смятате, нормално ли е?

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: BMW e39 530d Лампа масло
Ако е жълтата лампа това ти казва няколко неща
1.много масло
2. малко масло
3 и най-вероятно заминал датчик.
Ако свети червено лошо той е за налягането на маслото ,жълтият за ниво
П.П погледни си щеката ако всичко е точно по нея свиквай с мисълта ,че датчика е умрял или ще умре.
АКо го сменяш за което ме съмнява понеже цена от 360 (по спомен) ми се струва на мене лично множко,а друг заместител на оригинала не е за препоръчване
1.много масло
2. малко масло
3 и най-вероятно заминал датчик.
Ако свети червено лошо той е за налягането на маслото ,жълтият за ниво
П.П погледни си щеката ако всичко е точно по нея свиквай с мисълта ,че датчика е умрял или ще умре.
АКо го сменяш за което ме съмнява понеже цена от 360 (по спомен) ми се струва на мене лично множко,а друг заместител на оригинала не е за препоръчване

- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: BMW e39 530d Лампа масло
^^ при Е39 има ли я жълтата лампа? никога не съм я виждал..
при мен имаше подобен проблем с лампата, но освен това ми светваше на борда check engine oil level (или нещо подобно) при гасене на колата, след като съм карал известно време (при стартиране го нямаше), а на щеката маслото си беше добре г/д на средата.
смених маслото и от тогава никога не се е получавало пак. принципно го сменявам на 10-13к км, а тогава беше на около 11-12к.

при мен имаше подобен проблем с лампата, но освен това ми светваше на борда check engine oil level (или нещо подобно) при гасене на колата, след като съм карал известно време (при стартиране го нямаше), а на щеката маслото си беше добре г/д на средата.
смених маслото и от тогава никога не се е получавало пак. принципно го сменявам на 10-13к км, а тогава беше на около 11-12к.

Re: BMW e39 530d Лампа масло
Който е с малък борд има жълта лампа. Който е с голям му излиза надпис да се провери нивото.
Относно проблема на колегата.
На корпуса на филтъра има клапан. С годините той започва да не затваря добре и част от маслото от филтъра се стича в картера.
Когато запалиш се пълни първо вилтъра и след това качва налягане. Поради това и лампата гасне със закъснение.
Решението е или да се почисти клапана, а ако не става с чистене - трябва да се смени корпуса, който не е евтин (пък и си е малко играчка да се свали, заедно с алтернатора).
Другото решение е да си караш така, както правят повечето хора! Аз още не съм виждал е46 или е39, на което да не гасне със закъснение. Сигурен съм обаче, че съществуват такива.
Относно това, защо понякога жълтата лампа(съобщението на борда) светва след каране, а нивото си е добре ... ами не е добре нивото.
На студен двигател може да показва до средата, ама когато клапана на филтъра не държи, част от маслото се е стекло в картера и показва повече, отколкото има реално когато колата е в движение и корпуса си е пълен с масло. Разликата е там някъде - половин литър. Общо взето ако клапана все пак не е съвсем скапан, 10 минути след гасене трябва да показва реално нивото на маслото и след като се запали лампата да гасне веднага.
Относно проблема на колегата.
На корпуса на филтъра има клапан. С годините той започва да не затваря добре и част от маслото от филтъра се стича в картера.
Когато запалиш се пълни първо вилтъра и след това качва налягане. Поради това и лампата гасне със закъснение.
Решението е или да се почисти клапана, а ако не става с чистене - трябва да се смени корпуса, който не е евтин (пък и си е малко играчка да се свали, заедно с алтернатора).
Другото решение е да си караш така, както правят повечето хора! Аз още не съм виждал е46 или е39, на което да не гасне със закъснение. Сигурен съм обаче, че съществуват такива.
Относно това, защо понякога жълтата лампа(съобщението на борда) светва след каране, а нивото си е добре ... ами не е добре нивото.
На студен двигател може да показва до средата, ама когато клапана на филтъра не държи, част от маслото се е стекло в картера и показва повече, отколкото има реално когато колата е в движение и корпуса си е пълен с масло. Разликата е там някъде - половин литър. Общо взето ако клапана все пак не е съвсем скапан, 10 минути след гасене трябва да показва реално нивото на маслото и след като се запали лампата да гасне веднага.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани