БМВ 530i M54 2001г. проблем перка климатик ?- Решен!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

БМВ 530i M54 2001г. проблем перка климатик ?- Решен!!!

Мнение от sajonara » 18 Ное 2009, 13:45

Проблема се състои в следното: Перката на климатика, се включва по-някой път като запаля колата на студен двигател, и ако загася колата тя продължава да работи, докато не падне акумулатора. Ако пак запаля след около 1-минута спира и започва да си работи почти както трябва, но почти. Дефакто тя би трябвало да се включва след като се активира виското като спомагателна, но уви пуска се преди да се активира виското (виското си работи по-принцип). Та как да резбера, как се активира перката от двигателя, освен че се активира от климатика. Някакви схеми, бушони, релета, диагностика като правя каде да гледам за проблема и т.н.?
Последна промяна sajonara на 23 Ное 2009, 20:14, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: БМВ 530i M54 2001г. проблем ?

Мнение от El Diablo » 18 Ное 2009, 14:37

брато кажи като за начало, чиста 530 бензин ли караш, или 520 с присадени работи от 530 бензин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Re: БМВ 530i M54 2001г. проблем ?

Мнение от sajonara » 18 Ное 2009, 14:41

Всичко е присадено, прехвърлено. Но НИЩО не е променяно или преправяно. Проблема не е в монтажа на 200%, ако се съмняваш в това. Нещо има !!! ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: БМВ 530i M54 2001г. проблем ?

Мнение от El Diablo » 18 Ное 2009, 14:45

а виското и 2-та радиатора с перката на климатика, и те ли са от 530-та ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Re: БМВ 530i M54 2001г. проблем ?

Мнение от sajonara » 18 Ное 2009, 14:53

Абсолютно всичко е от 530i. На гол скелет на колата прехвърлих всичко до последното болтче и кабелче. Без седалки и тапицерии де :oops: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: БМВ 530i M54 2001г. проблем ?

Мнение от meha » 19 Ное 2009, 10:42

виж таралежа на климатроника........на един приятел 1:1 го правеше на Х5-цата....след смяната сичко заспа
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Re: БМВ 530i M54 2001г. проблем ?

Мнение от sajonara » 19 Ное 2009, 20:23

Е каква е връзката на таралежа с перката на климатика, той управлява вентилатора на парното в купето и някои други функции ,но не вярвам да има общо с външната перка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: БМВ 530i M54 2001г. проблем ?

Мнение от badsharki » 19 Ное 2009, 20:50

Твоята перка се управлява от DME-то на колата, т.е. не е като преди фейса с резистори. По принцип за управлението на перката DME взима много фактори единия, който е от температурния датчик за температурата на водата, този който влиза от долната лява страна на радиатора като си срещу колата. Според мен е най-вероятна причина, щом всичко останало по системата е наред. Мисля, че на диагностика ще си покаже. Също можеш да разгледаш ТАЗИ ТЕМА, където съм дал линк към един много полезен документ за работата на климатичната система на Е39. Всъщност там има всичко, което те интерисува.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: БМВ 530i M54 2001г. проблем ?

Мнение от meha » 20 Ное 2009, 11:34

sajonara написа:Е каква е връзката на таралежа с перката на климатика, той управлява вентилатора на парното в купето и някои други функции ,но не вярвам да има общо с външната перка.


еми таралежа управлява вентилатора в купето,като работи вентилатора в купето и пуснеш климатика се вкл компресора и след това и вентилатора отпред,ако не ти работи вентилатора в купето няма как да пуснеш климатика/съответно перката отпред,така че връзка има ;)
Така беше и на тази Х5-ца,сменихме таралежа и вече не се пускаше перката на радиаторите отпред :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: гр.Бургас
Кара: 525 tds
Мечтае да кара: E60 530d

Re: БМВ 530i M54 2001г. проблем ?

Мнение от Vasko Beliq » 21 Ное 2009, 13:51

Извинявай колега,не е свързано с темата ти,ама искам да те попитам колко пари ти излезе смяната на двигатела от 520 на 530?Щото се чудя да мина на 2.8 двигател или 3.0,по ми се иска да е 3.0 :D ама май ще е повече кинти от 2.8.Така че ако може да споделиш колко кинти е двигатела,останалите чаркове и колко за самата смяна.А и каде и кой извърши тази интервенция.Благодаря ти предварително.
Кара една своя мечта!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: БМВ 530i M54 2001г. проблем ?

Мнение от meha » 21 Ное 2009, 19:54

Vasko Beliq написа:Щото се чудя да мина на 2.8 двигател или 3.0,по ми се иска да е 3.0


Имам съмишленик :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 27.04.2009
Местоположение: София, Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E53 3.0i, E61 530xd
Мечтае да кара: Турбо Комби :-)

Re: БМВ 530i M54 2001г. проблем ?

Мнение от denis_dimirev » 21 Ное 2009, 21:40

meha написа:
Vasko Beliq написа:Щото се чудя да мина на 2.8 двигател или 3.0,по ми се иска да е 3.0


Имам съмишленик :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Не е само твой съмишленик колега :mhihi:

Извинявам се за спама в темата на колегата
Поздрави
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Re: БМВ 530i M54 2001г. проблем ?

Мнение от sajonara » 22 Ное 2009, 8:50

:OT: Двигател - 2000лв.
Автоматични скорости - 2000лв.
Стопове LED - 400лв.
цялото окабеляване се сменя, диференциал, изпускателната система (тръбите и ауспусите), спирачната система, волана (целия с лоста защото на него е ъгловия сензор за DSC), SRS (еърбеците), парното (конзолата в купето), и други дреболийки, + ТРУД (м/у 7 и 10 дни) - 2100лв
--------------------------------------------------
Общо = 6500лв. за 3000куб.см и 231к.с (и минаваш от 96' или 97' на 00' до 03' по ваш избор)


Ако някой се интересува момчето има и 2.8 и 2.5 и 2.3 (много по евтино от 3.0) разбирасе ако има интерес може и 4.4 но там е по-скъпо от 3.0. Това е момчето от което няма да останете разочаровани memberlist.php?mode=viewprofile&u=10768

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: БМВ 530i M54 2001г. проблем ?

Мнение от Ilko Ivanov » 22 Ное 2009, 8:54

Аз също мога да гарантирам че @Mirafiori ще свърши работа и ще сте доволни :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: БМВ 530i M54 2001г. проблем ?

Мнение от meha » 22 Ное 2009, 19:03

ivanov 530d написа:Аз също мога да гарантирам че @Mirafiori ще свърши работа и ще сте доволни :yes:


е на мене в него ми е надеждата
още един глас за Явката от мене :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook