Проблем с помпа ниско или с високо налягане?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Проблем с помпа ниско или с високо налягане?

Мнение от vladi_killer » 22 Фев 2010, 17:47

Здравейте колеги, мн ще съм ви благодарен ако някои успее да ми помогни или насочи правилно! колата ми е бмв 525 дизел комън рейл 2002 год., аз съм от варна но решихме да отидем с моята приятелка до велинград и точно малко преди магистралата от стара загора се появи този проблем, давам газ до края колата не иска да качи пове4е от 2500 - 3000 оборота максимум....няма никва тяга ...върви все едно е без турбо, но турбината се чуваше как вие, кик дауна също работеше вкарва те в 2500-3000 оборота и до там глъхне.....след 5 мин се оправи и си вървеше пак как като започнах патуването само че на около 4000 оборота се усеща в как колата придърпва и се мъчи тресе се цялата.....тръгнах по магистралата вкарах я на 3000 оборота на автопилот с 160 км в час...първите 2-3 мин всичко беше наред и после самичка си започна да сваля обороти,скороста ту пада ту пак се качва сама...абсолютен срив в системата....изключих автопилота....давам пак газ и тоя път ефекта е обратния оборотите се дигат пак до 3000 а разходомер4ето отдолу отива към 0, все едно колата е изключена от скорост ( това се получи при натиснат до край педал на газтта ) съвесем леко като я натискам си върви до 110-120 и до там.....свързах се чрез мой познат в пловдив с автосервиз пенев и отидох до там и човека ми каза , че не е притеснително да се кара така и мисли, че е от помпата за високо или ниско налягане...но тъй като беше неделя нямаше как да я закачат на диагностика и да се търсят евентуално помпи ако това се окаже проблема......каза ми че задължително се сменяли и 2-те за ниско и за високо налягане, 6тото ако едната се е скапала мн скоро си заминава и другата....... тръгнахме после за велинград....пак си вървеше нормално колата но не съм я качвал в високи обороти, на баир обаче се усеща че няма ряз помпя педала на газта, колата въобще не поема...трябва да задържа до край натиснат педала 2-3 секунди 4е да свали една предавка по надолу и да изтегли.......казаха ми че едната помпа не подава достатъчно към другата и това ставало от износването с времето......някой ако се е сблъсквал с подобен проблем ще се радвам да ми помогне и дали може да се има доверие на този сервиз, като се пребираме към варна и да мина през пловдив да ми я оправят....помпите били 570 лв и двете, 30 лв диагностика и 90 лв труд....ако разбира се се окаже 4е проблема е в помпите след диагностиката....но мене ме притеснява че колата не винаги е в този авариен режим и ту се оправя ту пак срив в системата... моля да помогните :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 30.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525DA
Мечтае да кара: E60 530XD
Детайли за колата: Edition Lifestyle

Re: ПРОБЛЕМ С ПОМПА НИСКО ИЛИ ВИСОКО НАЛЯГАНЕ!!!

Мнение от kotak » 22 Фев 2010, 17:59

аз знам за средната подкачваща помпа под шофъорската седалка,която от 2 дена ми прави подобни мизерии,на магистралата как доближи 3000 оборота и почва да прекъсва и няма ряз.Ще следя темата с нетърпение :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Re: ПРОБЛЕМ С ПОМПА НИСКО ИЛИ ВИСОКО НАЛЯГАНЕ!!!

Мнение от vladi_killer » 22 Фев 2010, 18:22

нз дали не е проблема и в тази подкачващата която казваш...щото някой път като дам на контакт преди да запаля се чува доста по шумно от преди и буботи такава....друг път си е нормално....а на диагностика дали със сигурност ще покаже къде е проблема при положение че не винаги ги прави тези номера?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 30.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525DA
Мечтае да кара: E60 530XD
Детайли за колата: Edition Lifestyle

Re: ПРОБЛЕМ С ПОМПА НИСКО ИЛИ ВИСОКО НАЛЯГАНЕ!!!

Мнение от kotak » 22 Фев 2010, 19:31

Днес бях на диагностика в най-близкия сервиз(да не ме остави някъде),замериха помпата:тя е- не държи налягане при увеличаване на оборотите,записани са грешки(помпа), на горивния филтър с манометра същото отклонение.Честито! :cry:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?

Мнение от ICE » 22 Фев 2010, 20:43

1000% е помпата под шоф. седалка. Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?

Мнение от vladi_killer » 23 Фев 2010, 9:32

а тази помпа под седалката коя е? подкачващата ; за ниско или за високо налягане....последно разбрах че са 3 ???

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?

Мнение от DAEL » 23 Фев 2010, 10:56

Колега, когато е с малко гориво в резервоара пали ли трудно?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?

Мнение от vladi_killer » 23 Фев 2010, 11:25

Не, нормално си пали мисля....а и не помня кога за последно е оставала с малко гориво колата..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 30.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525DA
Мечтае да кара: E60 530XD
Детайли за колата: Edition Lifestyle

Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?

Мнение от kotak » 23 Фев 2010, 11:27

Айде сега да видим кой ще уреди изгодна цена ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?

Мнение от LUCIFER'S » 23 Фев 2010, 11:34

В елит кар се поинтересувай - 350лв
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 6.02.2009

Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?

Мнение от vladi_killer » 23 Фев 2010, 11:45

колеги, никой не ми каза коя е тая помпа под седалката....подкачваща, за ниско или за високо налягане...последно доколкото разнрах са 3....а тези от сервиза ми казаха че ако се окажело от помпите за високо и ниско налягане се сменяли и 2-те на 570 лв мисля 4е казаха.... :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?

Мнение от Lacho » 23 Фев 2010, 12:04

Подкачващата е в резервоара, а за високото налягане седи зад кората под шофьорската седалка. ;)

номер 9 на картинката http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL81&mospid=47545&btnr=16_0432&hg=16&fg=15

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?

Мнение от Elesar74 » 23 Фев 2010, 12:42

Две помпи имаш колега, едната в резервоара, другата по шофьорската седалка. Колегата по-горе ти го е обяснил. В Дарукар е 511 лв. Аз сменях същата скоро за 350 лв. във Варна.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?

Мнение от LUCIFER'S » 23 Фев 2010, 13:01

4 горивни помпи са:!!!

1 в резервара- ниско налягане;
2 отдолу купето междинната ( под шоф седялката) - ниско налягане;
3 комон рейл помпата - високо налягане при двигателя, отдолу хидравличната помпа
4 помпа на печката - ниско налягане 8)

Много помпи да го Е** :mhihi:
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 30.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525DA
Мечтае да кара: E60 530XD
Детайли за колата: Edition Lifestyle

Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?

Мнение от kotak » 23 Фев 2010, 14:37

а защо ми струва,че трябва да е тая номер 9 :
Последна промяна kotak на 23 Фев 2010, 15:44, променена общо 2 пъти

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook