Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vladi_killer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 6.02.2009
Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
Здравейте колеги, мн ще съм ви благодарен ако някои успее да ми помогни или насочи правилно! колата ми е бмв 525 дизел комън рейл 2002 год., аз съм от варна но решихме да отидем с моята приятелка до велинград и точно малко преди магистралата от стара загора се появи този проблем, давам газ до края колата не иска да качи пове4е от 2500 - 3000 оборота максимум....няма никва тяга ...върви все едно е без турбо, но турбината се чуваше как вие, кик дауна също работеше вкарва те в 2500-3000 оборота и до там глъхне.....след 5 мин се оправи и си вървеше пак как като започнах патуването само че на около 4000 оборота се усеща в как колата придърпва и се мъчи тресе се цялата.....тръгнах по магистралата вкарах я на 3000 оборота на автопилот с 160 км в час...първите 2-3 мин всичко беше наред и после самичка си започна да сваля обороти,скороста ту пада ту пак се качва сама...абсолютен срив в системата....изключих автопилота....давам пак газ и тоя път ефекта е обратния оборотите се дигат пак до 3000 а разходомер4ето отдолу отива към 0, все едно колата е изключена от скорост ( това се получи при натиснат до край педал на газтта ) съвесем леко като я натискам си върви до 110-120 и до там.....свързах се чрез мой познат в пловдив с автосервиз пенев и отидох до там и човека ми каза , че не е притеснително да се кара така и мисли, че е от помпата за високо или ниско налягане...но тъй като беше неделя нямаше как да я закачат на диагностика и да се търсят евентуално помпи ако това се окаже проблема......каза ми че задължително се сменяли и 2-те за ниско и за високо налягане, 6тото ако едната се е скапала мн скоро си заминава и другата....... тръгнахме после за велинград....пак си вървеше нормално колата но не съм я качвал в високи обороти, на баир обаче се усеща че няма ряз помпя педала на газта, колата въобще не поема...трябва да задържа до край натиснат педала 2-3 секунди 4е да свали една предавка по надолу и да изтегли.......казаха ми че едната помпа не подава достатъчно към другата и това ставало от износването с времето......някой ако се е сблъсквал с подобен проблем ще се радвам да ми помогне и дали може да се има доверие на този сервиз, като се пребираме към варна и да мина през пловдив да ми я оправят....помпите били 570 лв и двете, 30 лв диагностика и 90 лв труд....ако разбира се се окаже 4е проблема е в помпите след диагностиката....но мене ме притеснява че колата не винаги е в този авариен режим и ту се оправя ту пак срив в системата... моля да помогните 

- kotak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 30.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525DA
- Мечтае да кара: E60 530XD
- Детайли за колата: Edition Lifestyle
Re: ПРОБЛЕМ С ПОМПА НИСКО ИЛИ ВИСОКО НАЛЯГАНЕ!!!
аз знам за средната подкачваща помпа под шофъорската седалка,която от 2 дена ми прави подобни мизерии,на магистралата как доближи 3000 оборота и почва да прекъсва и няма ряз.Ще следя темата с нетърпение 

- vladi_killer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 6.02.2009
Re: ПРОБЛЕМ С ПОМПА НИСКО ИЛИ ВИСОКО НАЛЯГАНЕ!!!
нз дали не е проблема и в тази подкачващата която казваш...щото някой път като дам на контакт преди да запаля се чува доста по шумно от преди и буботи такава....друг път си е нормално....а на диагностика дали със сигурност ще покаже къде е проблема при положение че не винаги ги прави тези номера?
- kotak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 30.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525DA
- Мечтае да кара: E60 530XD
- Детайли за колата: Edition Lifestyle
Re: ПРОБЛЕМ С ПОМПА НИСКО ИЛИ ВИСОКО НАЛЯГАНЕ!!!
Днес бях на диагностика в най-близкия сервиз(да не ме остави някъде),замериха помпата:тя е- не държи налягане при увеличаване на оборотите,записани са грешки(помпа), на горивния филтър с манометра същото отклонение.Честито! 

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
1000% е помпата под шоф. седалка. Успех!
- vladi_killer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 6.02.2009
Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
а тази помпа под седалката коя е? подкачващата ; за ниско или за високо налягане....последно разбрах че са 3 ???
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
Колега, когато е с малко гориво в резервоара пали ли трудно?
- vladi_killer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 6.02.2009
Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
Не, нормално си пали мисля....а и не помня кога за последно е оставала с малко гориво колата..
- kotak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 30.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525DA
- Мечтае да кара: E60 530XD
- Детайли за колата: Edition Lifestyle
Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
Айде сега да видим кой ще уреди изгодна цена 

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
В елит кар се поинтересувай - 350лв
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- vladi_killer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 6.02.2009
Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
колеги, никой не ми каза коя е тая помпа под седалката....подкачваща, за ниско или за високо налягане...последно доколкото разнрах са 3....а тези от сервиза ми казаха че ако се окажело от помпите за високо и ниско налягане се сменяли и 2-те на 570 лв мисля 4е казаха.... 

- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
Подкачващата е в резервоара, а за високото налягане седи зад кората под шофьорската седалка. 
номер 9 на картинката http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL81&mospid=47545&btnr=16_0432&hg=16&fg=15

номер 9 на картинката http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL81&mospid=47545&btnr=16_0432&hg=16&fg=15
0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
Две помпи имаш колега, едната в резервоара, другата по шофьорската седалка. Колегата по-горе ти го е обяснил. В Дарукар е 511 лв. Аз сменях същата скоро за 350 лв. във Варна.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
4 горивни помпи са:!!!
1 в резервара- ниско налягане;
2 отдолу купето междинната ( под шоф седялката) - ниско налягане;
3 комон рейл помпата - високо налягане при двигателя, отдолу хидравличната помпа
4 помпа на печката - ниско налягане
Много помпи да го Е**
1 в резервара- ниско налягане;
2 отдолу купето междинната ( под шоф седялката) - ниско налягане;
3 комон рейл помпата - високо налягане при двигателя, отдолу хидравличната помпа
4 помпа на печката - ниско налягане

Много помпи да го Е**

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- kotak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 30.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525DA
- Мечтае да кара: E60 530XD
- Детайли за колата: Edition Lifestyle
Re: Проблем с помпа ниско или с високо налягане?
а защо ми струва,че трябва да е тая номер 9 :
Последна промяна kotak на 23 Фев 2010, 15:44, променена общо 2 пъти
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани