525d ПРОБЛЕМ прекъсва след 3000 об/мин
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- sarbina_525d
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: PLOVDIV
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 525 d 2000g
- Мечтае да кара: bmw 535d ili x5
- Детайли за колата: BMW 525D ЧЕРЕН 2000г
525d ПРОБЛЕМ прекъсва след 3000 об/мин
КОЛЕГИ МОЛИА ЗА МАЛКО ПОМОЩ КОЛАТА МИ ПРЕКЬСВА СЛЕД ОКОЛО 3000 ОБОРОТА
от модераторския екип:
Писането с главни букви е забранено!
Следва заключване на темата!
от модераторския екип:
Писането с главни букви е забранено!
Следва заключване на темата!
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: bmw 525d ПРОБЛЕМ
Така по проблема ти може да е от доста неща. дебитомер, кабелите му, турбо, управлението му, налягане в рейла и датчика, от датчик колянов вал и разпределителен вал, от несменен горивен филтър, недостиг на гориво от помпа в резервара или другата, запушени катализатори... отивай я закачай на компютър по лесно ще е.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: bmw 525d ПРОБЛЕМ
Междинна помпа на горивото...
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: bmw 525d ПРОБЛЕМ
Слагам 200 динара за филтър или подкачваща помпа, на 525д беше под шофьорката седалка май.
Успех с ремонта.
Успех с ремонта.
- sarbina_525d
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: PLOVDIV
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 525 d 2000g
- Мечтае да кара: bmw 535d ili x5
- Детайли за колата: BMW 525D ЧЕРЕН 2000г
Re: bmw 525d ПРОБЛЕМ
мерси колеги ще провериа
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: bmw 525d ПРОБЛЕМ
Ако е помпата може да се хване и с оглед за въздух в прозрачните маркучета, като се подържат тези обороти на место.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: bmw 525d ПРОБЛЕМ
Диагностика
,иначе отде да знаеш от кои храст ще искочи заек

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: bmw 525d ПРОБЛЕМ
Искам да споделя нещо за тази помпа средната. Вчера имах малко работа и след това колата умря, изгасих я и след 40 мин няма палене.
Въртях на стартер 5-6 пъти изчаквах я, обиколих бушоните, гледах маркуча за гориво- пълен, огледах колкото можах по двигателя за откачени или намокрени букси по датчици, че валеше дъжд и нищо не открих DDE не свети !!!, изкорах се, че модула може да е цъфнал нещо от дъжда ... Веднага звн на Иванов 530д да я закачим на компа, той се оказа, че си е в сервиза и веднага чу, че средната помпа не работи, закачи GT1 и си показа, че няма нужното налягане от средната помпа... Изобщо не запалва двигателя и ДДЕто и то не свети за проблем. Игра 2 юмрюка отдолу на кората и тръгна помпата...
. Сега ще трябва да си огледам буксата и май ще се ориентирам за помпичка, че май е вече разбита и пак ще ме остави някъде ...
Илко още веднъж съм ти задължен, още веднъж благодаря за помоща!


Илко още веднъж съм ти задължен, още веднъж благодаря за помоща!
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: bmw 525d ПРОБЛЕМ
LUCIFER'S написа:Искам да споделя нещо за тази помпа средната. Вчера имах малко работа и след това колата умря, изгасих я и след 40 мин няма палене.Въртях на стартер 5-6 пъти изчаквах я, обиколих бушоните, гледах маркуча за гориво- пълен, огледах колкото можах по двигателя за откачени или намокрени букси по датчици, че валеше дъжд и нищо не открих DDE не свети !!!, изкорах се, че модула може да е цъфнал нещо от дъжда ... Веднага звн на Иванов 530д да я закачим на компа, той се оказа, че си е в сервиза и веднага чу, че средната помпа не работи, закачи GT1 и си показа, че няма нужното налягане от средната помпа... Изобщо не запалва двигателя и ДДЕто и то не свети за проблем. Игра 2 юмрюка отдолу на кората и тръгна помпата...
. Сега ще трябва да си огледам буксата и май ще се ориентирам за помпичка, че май е вече разбита и пак ще ме остави някъде ...
Илко още веднъж съм ти задължен, още веднъж благодаря за помоща!


- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 525d ПРОБЛЕМ прекъсва след 3000 об/мин
Да кажа и аз за тия помпи,такьв случаи сьщия,пьк и на всеки комьн реил като не работи помпата не пали ,но конкретно за тези мога само да кажа че пак ще зацикли,така че колега имаш ли финансова вьзможност ,смени я овреме,не очакваи хубаво вече от нея,На една 525-а ,4 или 5 пьти ходих тук и там да лопам че да трьгне клиента.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: 525d ПРОБЛЕМ прекъсва след 3000 об/мин
колега и на мен така ми стана в дару кар ми взеха 700лв. за смяната и всичко се оправи
- 6perca
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330d xdrive GT
Re: 525d ПРОБЛЕМ прекъсва след 3000 об/мин
аз днес си смених сам с бащата помпата като взех втора ръка за 100 кинта. Помпата се сменя за 30 мин, ако си на канал може и за 10
Re: 525d ПРОБЛЕМ прекъсва след 3000 об/мин
Сърбина!Имам същия проблем!Как го реши?
Толерантността ражда изчадия!
- balabana2001
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525dA
Re: 525d ПРОБЛЕМ прекъсва след 3000 об/мин
vpvasilev написа:Сърбина!Имам същия проблем!Как го реши?
Смяна на подкачваща помпа под седалката и аз имах същия проблем преди 1 месец 350лв помпа Пиербург и 50 лв труд има и китайски или италианкси по-евтини. Въпрос на избор.
Симптомите които имах са - газ до дупка на 3000 оборота почва да прекъсва, плавно ускорение няма проблем вдигаш 150-160 и си ги поддържа. Така минах 200км извънградско, след което я загасих и не поиска да запали повече грешки няма ДДе не свети. На другия ден след като изстина запали но се чува отчетливо жужене под шофьорската седалка. Един Колега със същия модел 525дА Май 2003 имаше абослютно същия проблем и пак беше тази помпа. Явно да дизела си е проблемна.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: 525d ПРОБЛЕМ прекъсва след 3000 об/мин
balabana2001 написа:vpvasilev написа:Сърбина!Имам същия проблем!Как го реши?
Смяна на подкачваща помпа под седалката и аз имах същия проблем преди 1 месец 350лв помпа Пиербург и 50 лв труд има и китайски или италианкси по-евтини. Въпрос на избор.
Симптомите които имах са - газ до дупка на 3000 оборота почва да прекъсва, плавно ускорение няма проблем вдигаш 150-160 и си ги поддържа. Така минах 200км извънградско, след което я загасих и не поиска да запали повече грешки няма ДДе не свети. На другия ден след като изстина запали но се чува отчетливо жужене под шофьорската седалка. Един Колега със същия модел 525дА Май 2003 имаше абослютно същия проблем и пак беше тази помпа. Явно да дизела си е проблемна.
DDE не свети , но си има записана грешка.... нещо от сорта- много ниско налягане на допълнителната горивна помпа
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани