525d ПРОБЛЕМ прекъсва след 3000 об/мин

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 26.09.2009
Местоположение: PLOVDIV
Пол: Мъж
Кара: bmw 525 d 2000g
Мечтае да кара: bmw 535d ili x5
Детайли за колата: BMW 525D ЧЕРЕН 2000г

525d ПРОБЛЕМ прекъсва след 3000 об/мин

Мнение от sarbina_525d » 28 Сеп 2009, 22:17

КОЛЕГИ МОЛИА ЗА МАЛКО ПОМОЩ КОЛАТА МИ ПРЕКЬСВА СЛЕД ОКОЛО 3000 ОБОРОТА

от модераторския екип:
Писането с главни букви е забранено!
Следва заключване на темата!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: bmw 525d ПРОБЛЕМ

Мнение от LUCIFER'S » 28 Сеп 2009, 23:33

Така по проблема ти може да е от доста неща. дебитомер, кабелите му, турбо, управлението му, налягане в рейла и датчика, от датчик колянов вал и разпределителен вал, от несменен горивен филтър, недостиг на гориво от помпа в резервара или другата, запушени катализатори... отивай я закачай на компютър по лесно ще е.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: bmw 525d ПРОБЛЕМ

Мнение от ICE » 29 Сеп 2009, 1:22

Междинна помпа на горивото...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: bmw 525d ПРОБЛЕМ

Мнение от bera » 29 Сеп 2009, 1:29

Слагам 200 динара за филтър или подкачваща помпа, на 525д беше под шофьорката седалка май.
Успех с ремонта.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 26.09.2009
Местоположение: PLOVDIV
Пол: Мъж
Кара: bmw 525 d 2000g
Мечтае да кара: bmw 535d ili x5
Детайли за колата: BMW 525D ЧЕРЕН 2000г

Re: bmw 525d ПРОБЛЕМ

Мнение от sarbina_525d » 29 Сеп 2009, 8:21

мерси колеги ще провериа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: bmw 525d ПРОБЛЕМ

Мнение от LUCIFER'S » 29 Сеп 2009, 10:02

Ако е помпата може да се хване и с оглед за въздух в прозрачните маркучета, като се подържат тези обороти на место.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: bmw 525d ПРОБЛЕМ

Мнение от Пресиян Василев » 29 Сеп 2009, 22:22

Диагностика :yes: ,иначе отде да знаеш от кои храст ще искочи заек
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: bmw 525d ПРОБЛЕМ

Мнение от LUCIFER'S » 05 Окт 2009, 12:31

Искам да споделя нещо за тази помпа средната. Вчера имах малко работа и след това колата умря, изгасих я и след 40 мин няма палене. :kuku: Въртях на стартер 5-6 пъти изчаквах я, обиколих бушоните, гледах маркуча за гориво- пълен, огледах колкото можах по двигателя за откачени или намокрени букси по датчици, че валеше дъжд и нищо не открих DDE не свети !!!, изкорах се, че модула може да е цъфнал нещо от дъжда ... Веднага звн на Иванов 530д да я закачим на компа, той се оказа, че си е в сервиза и веднага чу, че средната помпа не работи, закачи GT1 и си показа, че няма нужното налягане от средната помпа... Изобщо не запалва двигателя и ДДЕто и то не свети за проблем. Игра 2 юмрюка отдолу на кората и тръгна помпата... :shock:. Сега ще трябва да си огледам буксата и май ще се ориентирам за помпичка, че май е вече разбита и пак ще ме остави някъде ...
Илко още веднъж съм ти задължен, още веднъж благодаря за помоща!
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: bmw 525d ПРОБЛЕМ

Мнение от Ilko Ivanov » 05 Окт 2009, 12:35

LUCIFER'S написа:Искам да споделя нещо за тази помпа средната. Вчера имах малко работа и след това колата умря, изгасих я и след 40 мин няма палене. :kuku: Въртях на стартер 5-6 пъти изчаквах я, обиколих бушоните, гледах маркуча за гориво- пълен, огледах колкото можах по двигателя за откачени или намокрени букси по датчици, че валеше дъжд и нищо не открих DDE не свети !!!, изкорах се, че модула може да е цъфнал нещо от дъжда ... Веднага звн на Иванов 530д да я закачим на компа, той се оказа, че си е в сервиза и веднага чу, че средната помпа не работи, закачи GT1 и си показа, че няма нужното налягане от средната помпа... Изобщо не запалва двигателя и ДДЕто и то не свети за проблем. Игра 2 юмрюка отдолу на кората и тръгна помпата... :shock:. Сега ще трябва да си огледам буксата и май ще се ориентирам за помпичка, че май е вече разбита и пак ще ме остави някъде ...
Илко още веднъж съм ти задължен, още веднъж благодаря за помоща!

:yes: Няма нищо,пак заповядай :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: 525d ПРОБЛЕМ прекъсва след 3000 об/мин

Мнение от Пресиян Василев » 05 Окт 2009, 19:31

Да кажа и аз за тия помпи,такьв случаи сьщия,пьк и на всеки комьн реил като не работи помпата не пали ,но конкретно за тези мога само да кажа че пак ще зацикли,така че колега имаш ли финансова вьзможност ,смени я овреме,не очакваи хубаво вече от нея,На една 525-а ,4 или 5 пьти ходих тук и там да лопам че да трьгне клиента.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: СОФИЯ

Re: 525d ПРОБЛЕМ прекъсва след 3000 об/мин

Мнение от JACKO » 10 Окт 2009, 9:58

колега и на мен така ми стана в дару кар ми взеха 700лв. за смяната и всичко се оправи

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: BMW 330d xdrive GT

Re: 525d ПРОБЛЕМ прекъсва след 3000 об/мин

Мнение от 6perca » 30 Ное 2010, 20:50

аз днес си смених сам с бащата помпата като взех втора ръка за 100 кинта. Помпата се сменя за 30 мин, ако си на канал може и за 10

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: sofia

Re: 525d ПРОБЛЕМ прекъсва след 3000 об/мин

Мнение от vpvasilev » 26 Дек 2010, 19:50

Сърбина!Имам същия проблем!Как го реши?
Толерантността ражда изчадия!

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 12.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525dA

Re: 525d ПРОБЛЕМ прекъсва след 3000 об/мин

Мнение от balabana2001 » 27 Дек 2010, 11:30

vpvasilev написа:Сърбина!Имам същия проблем!Как го реши?


Смяна на подкачваща помпа под седалката и аз имах същия проблем преди 1 месец 350лв помпа Пиербург и 50 лв труд има и китайски или италианкси по-евтини. Въпрос на избор.
Симптомите които имах са - газ до дупка на 3000 оборота почва да прекъсва, плавно ускорение няма проблем вдигаш 150-160 и си ги поддържа. Така минах 200км извънградско, след което я загасих и не поиска да запали повече грешки няма ДДе не свети. На другия ден след като изстина запали но се чува отчетливо жужене под шофьорската седалка. Един Колега със същия модел 525дА Май 2003 имаше абослютно същия проблем и пак беше тази помпа. Явно да дизела си е проблемна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: 525d ПРОБЛЕМ прекъсва след 3000 об/мин

Мнение от LUCIFER'S » 27 Дек 2010, 12:34

balabana2001 написа:
vpvasilev написа:Сърбина!Имам същия проблем!Как го реши?


Смяна на подкачваща помпа под седалката и аз имах същия проблем преди 1 месец 350лв помпа Пиербург и 50 лв труд има и китайски или италианкси по-евтини. Въпрос на избор.
Симптомите които имах са - газ до дупка на 3000 оборота почва да прекъсва, плавно ускорение няма проблем вдигаш 150-160 и си ги поддържа. Така минах 200км извънградско, след което я загасих и не поиска да запали повече грешки няма ДДе не свети. На другия ден след като изстина запали но се чува отчетливо жужене под шофьорската седалка. Един Колега със същия модел 525дА Май 2003 имаше абослютно същия проблем и пак беше тази помпа. Явно да дизела си е проблемна.


DDE не свети , но си има записана грешка.... нещо от сорта- много ниско налягане на допълнителната горивна помпа
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook