Висока консумация от акумулатора при загасен двигател
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Висока консумация от акумулатора при загасен двигател
Здравейте,
проблема е следния:
Колата е 520и 96год. и има консумация от акумулатора 1А при изваден ключ и всичко изключено!
След като си купих нов акумулатор, защото старият умря
забелязах, че и с новия нещата не са на добре тогава чак измерих консумацията и бях шокиран
Оказа се, че лампата в жабката е светила през цялото време и я опрявих -300мА но останаха 700мА.
Днес открих, че не ми свети и лампата на задната колонка но не е изгоряла, а на изводите има пълно късо (това пък защо?)
- махнах предпазител номер 4(помпа чистачки и осветление -всичко си работеше) и нещата се закротиха на 300мА. След това пробвах да махам последоявателно и другите бушони но нямаше голяма промяна, а с малко (т.е. от различни консуматори)
Та въпроса ми е колко горе-долу е нормално да ти е консумацията на изключено всичко по колата, защото и тези 300мА ми се виждат доста!
(проверил съм ЦД-то и газовата не е от тях)
проблема е следния:
Колата е 520и 96год. и има консумация от акумулатора 1А при изваден ключ и всичко изключено!

След като си купих нов акумулатор, защото старият умря


Оказа се, че лампата в жабката е светила през цялото време и я опрявих -300мА но останаха 700мА.
Днес открих, че не ми свети и лампата на задната колонка но не е изгоряла, а на изводите има пълно късо (това пък защо?)

Та въпроса ми е колко горе-долу е нормално да ти е консумацията на изключено всичко по колата, защото и тези 300мА ми се виждат доста!
(проверил съм ЦД-то и газовата не е от тях)
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Висока консумация от акумулатора при загасен двигател
нормално е около 40-70 мА ,до около 150 е поносимо нагоре ще ти пада акумулатора дори и да е нов ... според мен е падал от крушката в багажника ,може и уреда ти да дава отклонения че има неземни ментета не знам с какъв мериш ..
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Висока консумация от акумулатора при загасен двигател
Уреда е много точен - служебен FLUKE около 3 бона...
така че измерванията са вярни (при изгасена крушка в багажника са измерванията)

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Висока консумация от акумулатора при загасен двигател
е явно не е от уреда 

Re: Висока консумация от акумулатора при загасен двигател
А понеже не си писал, изчака ли 16мин. да ''заспи'' колата,
като симулираш затворени врати и багажник?
като симулираш затворени врати и багажник?
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Висока консумация от акумулатора при загасен двигател
Не съм чакал - не знаех че толкова трябва да се чака 16мин .
А може ли проблема да е в ЛЦМ-модула (не знам дали светлините в купето се управляват от него)
А може ли проблема да е в ЛЦМ-модула (не знам дали светлините в купето се управляват от него)
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Висока консумация от акумулатора при загасен двигател
Изчакай да заспи и тогава мери! На мен ми е показвала 500мА а след заспиване рязко пада на 50-60. Може да нямаш проблем, първо мери! 


- zegher
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 21.07.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D estate
Re: Висока консумация от акумулатора при загасен двигател
Колега, твоята машина да не е комби???
Ако е така е много вероятно нивомата да хаби акумулатора - той работи и при изключен двигател. Това е признак, че някоя от въздушните възглавници (2 на брой - вместо пружини отзад) е започнала да изпуска. Единственото решение е смяна - около 450 лв. с работата.
Успех М.
Ако е така е много вероятно нивомата да хаби акумулатора - той работи и при изключен двигател. Това е признак, че някоя от въздушните възглавници (2 на брой - вместо пружини отзад) е започнала да изпуска. Единственото решение е смяна - около 450 лв. с работата.
Успех М.
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Висока консумация от акумулатора при загасен двигател
Седан е !
Ще изчакам да заспи и ще меря - само аз да не задрема преди нея
ще пиша...
Ще изчакам да заспи и ще меря - само аз да не задрема преди нея

ще пиша...
- B.Tunchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: Висока консумация от акумулатора при загасен двигател
kluna_ написа:Седан е !
Ще изчакам да заспи и ще меря - само аз да не задрема преди нея![]()
ще пиша...
Това е първото което е трябвало да направиш.

Не забравяй да бутнеш езика на багажника, че да е така все едно е затворен. После мери, точно на 16-тата минута, ако всичко е наред, консумацията рязко ще падне на под 50мА.
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Висока консумация от акумулатора при загасен двигател
Така проблема се оказа, че е някъде в осветлението на купето.
След като извадих бушон номер 4 всичко си идва на мястото и консумацията е 90 мА
Лошото е, че не знам как да отстраня проблема (всички лампи светят и изгасват след това) дали осветлението на купето се управлява от ЛЦМ-а?
След като извадих бушон номер 4 всичко си идва на мястото и консумацията е 90 мА
Лошото е, че не знам как да отстраня проблема (всички лампи светят и изгасват след това) дали осветлението на купето се управлява от ЛЦМ-а?

- IMB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 31.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
Re: Висока консумация от акумулатора при загасен двигател
Мериш при извадена крушка на жабката нали. Мисля че GM модула управляваше осветлението на купето.
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: Висока консумация от акумулатора при загасен двигател
Колега, защо не провериш на какво дередже е "таралежа"?
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Висока консумация от акумулатора при загасен двигател
извинявам се за тъпия въпрос но на кое викате "таралежа" и "GM модул"
меря на извадена крука от жабката
меря на извадена крука от жабката

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Висока консумация от акумулатора при загасен двигател
Таралежа е един от виновниците са висока консумация на ток когато е повреден, напиши в търсачката таралеж и ще разбереш какво е и за какво служи.

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани