525dA - Спирачен ъпгрейд и Амортисьори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- audi_rulzzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525dA
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
525dA - Спирачен ъпгрейд и Амортисьори
Здравейте колеги.Колата е 525дА автоматик.Интересува ме какъв е варианта за смяна на 4-те диска със апарати със по голям.Естествено става въпрос всичко да стане болт он.
Втория ми въпрос е,колата е с М тех окачване.Интересува ме каква е разликата между нормалните и мойте? Всъщност мога ли на моето окачване да сложа нормални амортисьори а не такива за М тех окачване?
Втория ми въпрос е,колата е с М тех окачване.Интересува ме каква е разликата между нормалните и мойте? Всъщност мога ли на моето окачване да сложа нормални амортисьори а не такива за М тех окачване?
- Jikata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 3.12.2004
- Местоположение: bourgas/varna
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540ia
Re: 525dA - Спирачен ъпгрейд и Амортисьори
ами колега , по отношение на спирачната система , наи лесно е да си вземеш предни дискожи и апарати от е39 530д след феислифта , които са сащите като и на 540и-ската.по големи и по широки са от твоите.другият вариант е да си вземеш от м5 всичките дискове и апарати . по отношение на амортисиорие , какво искаш да постигнеш 4е мислиш да слагаш обикновенни амортисиори .да сигурно ще станат , но няма да работя палноценно понеже твоите ако не се лажа са една идея по каси . единствено може да стане малко по мека .
- audi_rulzzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525dA
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: 525dA - Спирачен ъпгрейд и Амортисьори
Това с спирачките го разбрах.Благодаря за бързия отговор 
А можеш ли да ми дадеш размери на мойте дискове (предни и задни) и размерите на тези от 540-ката?
Идеята ми е да си сменя окачването с нормално такова,защото първо в момента колата е супер ниска и неудобна за каране ( на мен ми е супер ама жената
) пък и 400 лева за един амортисьор малко множко идват

А можеш ли да ми дадеш размери на мойте дискове (предни и задни) и размерите на тези от 540-ката?
Идеята ми е да си сменя окачването с нормално такова,защото първо в момента колата е супер ниска и неудобна за каране ( на мен ми е супер ама жената

- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 525dA - Спирачен ъпгрейд и Амортисьори
твойте дискове са 296мм, а по- големите 324мм
- Jikata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 3.12.2004
- Местоположение: bourgas/varna
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540ia
Re: 525dA - Спирачен ъпгрейд и Амортисьори
сащо така има и разлика в ширината като на 530д и 540и са по 30 мм , а твоите не ги знам с то4ност . а другата разлика е че ако не се баркам , трябва да погледна , но моите задни дискове са вентилирани , а твоите не са.
за окачването , вземи си втора рака прижини и амортисиори от друга 5-ца 525д 530д или друг 6-стак. а твоито си го запази или го продаий.
за окачването , вземи си втора рака прижини и амортисиори от друга 5-ца 525д 530д или друг 6-стак. а твоито си го запази или го продаий.
- Pashaliiski
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 6.04.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E39 '01 525d Touring, E91'06 320d
Re: 525dA - Спирачен ъпгрейд и Амортисьори
Както колегата Jikata казва, трябва да смениш и амортесъорите и пружините. Аз вече минах по този път, само че купих нови (евтини). Дадох общо към 300-400 лева за двете неща и засега съм доволен, макар, че са минали само 2-3 месеца от процедурата, но поне вече нямам проблеми с тротоари и легнали полицаи.
- audi_rulzzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525dA
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: 525dA - Спирачен ъпгрейд и Амортисьори
Значи за момента е ясно,какъв е варианта за предните спирачки.Интересува ме,мойте задни спирачки и тези от 540 еднакви ли са като размери?
Окачването и то е ясно.... няма да минавам към обикновенно окачване,ще си остана с М - тех-а.Дайте сега идеи за амортисьори ( каква марка)
Окачването и то е ясно.... няма да минавам към обикновенно окачване,ще си остана с М - тех-а.Дайте сега идеи за амортисьори ( каква марка)
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 525dA - Спирачен ъпгрейд и Амортисьори
audi_rulzzz написа:Значи за момента е ясно,какъв е варианта за предните спирачки.Интересува ме,мойте задни спирачки и тези от 540 еднакви ли са като размери?
Окачването и то е ясно.... няма да минавам към обикновенно окачване,ще си остана с М - тех-а.Дайте сега идеи за амортисьори ( каква марка)
Колега явно нещо си разбрал грешно. Пружините отговарят за височината и твърдостта на окачването. Амортисьорите отговарят за това с каква сила и бързина ще се гасят вибрациите на пружината, която при свиване, при неравност се компресира (смачква) и след това се разпъва. След разпъването пак иска да се свие и точно това предотвратява амортисьора. Най-добре можеш да видиш този ефект при някой с изпуснали амортисьори отзад. Задницата започва да подскача неконтролируемо нагоре и надолу при спиране и минаване през неравност, защото няма какво да гаси вибрациите.
Мтех окачването е най-добрия компромис между перфектно поведение на пътя и комфорт. Всичко по-нагоре от него влошава още повече комфорта на водача и повишава стабилността на автомобила. Демек още по-ниски пружини, с още по твърди амортисьори, ще доведат до по-нисък център на тежестта, и по-добра стабилност в завой. (не при 100% от случаите, но на теория е така)
Отново се чудя, защо искаш да сменяш амортисьорите? Ако са изпуснали ок смени ги, но ако са здрави не виждам смисъл.
Идеята за спирачките е чудесна. Провери дали ако сложиш спирачки от 530-540д или м5 не трябва и смяна на спирачната помпа. Най-лесно е като отвориш realoem.com в 2 различни прозореца и сравниш спирачните помпи по номера на твоята и колата донор.
Задължително си смени и спирачните маркучи с нови при смяната на апаратите. Най-добре ако имаш пари смени с маркучи с метална оплетка. Също сипи спирачна течност DOT 5.1.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- audi_rulzzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525dA
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: 525dA - Спирачен ъпгрейд и Амортисьори
[quote="Zubcho"][/quote]
Филма със спирачките е ясен за момента.Маркучите и те ще се сменят... общо взето плана е такъв какъвто си го написал ти.
Явно не си ми разбрал предишния пост.Колата за момента остава с М - тех окачването.Въпроса е каква марка да бъдат амортисьорите.... че има 100 избора.Също така съвет откъде да ги купя?
Филма със спирачките е ясен за момента.Маркучите и те ще се сменят... общо взето плана е такъв какъвто си го написал ти.
Явно не си ми разбрал предишния пост.Колата за момента остава с М - тех окачването.Въпроса е каква марка да бъдат амортисьорите.... че има 100 избора.Също така съвет откъде да ги купя?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 525dA - Спирачен ъпгрейд и Амортисьори
audi_rulzzz написа:Zubcho написа:
Филма със спирачките е ясен за момента.Маркучите и те ще се сменят... общо взето плана е такъв какъвто си го написал ти.
Явно не си ми разбрал предишния пост.Колата за момента остава с М - тех окачването.Въпроса е каква марка да бъдат амортисьорите.... че има 100 избора.Също така съвет откъде да ги купя?
Напротив разбрал съм ти написаното. При наличие на оригинални М-техник пружини и амортисьори, защо ще се сменят амортисьорите? Не знам как да формулирам въпроса по друг начин честно.
Иначе, Koni Sport, Bilschtein B6/B8, GAS, Spax, Weitec. Всички изброени са много добри. Съветвам те да ги закупиш от чужбина, защото тук има доста недоволни. Специално за Koni Sport четох, че май вносителя продава рециклирани амортисьори от там и гаранция 1 година, а принципно е Live time.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: 525dA - Спирачен ъпгрейд и Амортисьори
Колеги,някой все има ли представа какво ще се получи ако се сложат обикновени амортесьори на кола с М тех,и дали въобще стават?
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- Тонката
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA
Re: 525dA - Спирачен ъпгрейд и Амортисьори
MPOWERfan написа:Колеги,някой все има ли представа какво ще се получи ако се сложат обикновени амортесьори на кола с М тех,и дали въобще стават?
Колеги,
И аз бих искал да попитам същия въпрос, който зададе колегата? Дали е възможно слагането на обикновени амортесъори на М-тех 1 окачване?
Много благодаря предварително!
Поздрави!



е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`
Re: 525dA - Спирачен ъпгрейд и Амортисьори
М тех амортисьорите са по-къси от нормалните,съответно за тях има по-стегнати пружини
- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: 525dA - Спирачен ъпгрейд и Амортисьори
Ако не са с много по-къси мисля,че няма да има проблем за амортесьорите?
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: 525dA - Спирачен ъпгрейд и Амортисьори
Обобщете М-тех амортесиорите с по късо стебло ли са или по къса тръба . Защото ако е стебло се намаля на стругар .
За милиони-няма закони.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани