4 бутални апарати на Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
4 бутални апарати на Е39
Преди време имах апарати от е38 и планове за монтажа им в е39 (http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 5&t=221532)
, но смених концепцията, а именно c 4 бутално Брембо от Порше Бокстер С.
Апаратите бяха факт и започнах да търся дискове в каталога, след щателно преглеждане на размери и смятане, избрах такива от е90 330D/XD - 330x24mm
Проблем се оказаха адапторите, след 3 месеца на прехвърляне от стругар на стругар, намерих читавия и 2 седмици по късно адапторите бяха готови (тук е момента най-искрено да благодаря на Sherman, който безвъзмездно ми даде шенкел, за да го ползваме като макет с майстора(стругаря).
Идеята беше: Възможно най-големите дискове, които да влязат в 17" с Брембото.
Ето и крайния резултат:



Ламарината се изрязва малко, защото апаратите са малко по- големи

Маркучите се сменят с нови по дълги, или се поставят малки маркучета за удължение- има ги в магазините

Това е 20км след монтажа, дискове и накладни изобщо не са слегнали

това е от днес 400км след монтажа


Ако някой има въпроси съм насреща, критика също търпя
4pot brembo e39, brake upgrade bmw e39, 330mm brake kit
, но смених концепцията, а именно c 4 бутално Брембо от Порше Бокстер С.
Апаратите бяха факт и започнах да търся дискове в каталога, след щателно преглеждане на размери и смятане, избрах такива от е90 330D/XD - 330x24mm
Проблем се оказаха адапторите, след 3 месеца на прехвърляне от стругар на стругар, намерих читавия и 2 седмици по късно адапторите бяха готови (тук е момента най-искрено да благодаря на Sherman, който безвъзмездно ми даде шенкел, за да го ползваме като макет с майстора(стругаря).
Идеята беше: Възможно най-големите дискове, които да влязат в 17" с Брембото.
Ето и крайния резултат:
Ламарината се изрязва малко, защото апаратите са малко по- големи
Маркучите се сменят с нови по дълги, или се поставят малки маркучета за удължение- има ги в магазините
Това е 20км след монтажа, дискове и накладни изобщо не са слегнали
това е от днес 400км след монтажа
Ако някой има въпроси съм насреща, критика също търпя

4pot brembo e39, brake upgrade bmw e39, 330mm brake kit
Последна промяна racing_team_vidin на 14 Юли 2012, 17:03, променена общо 2 пъти
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
- kokitcha73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 20.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535D 2006,E39 530D 2001
Re: 4 бутални апарати на Е39
Евала колега
, кажи как я усещаш колата сега, баланса промени ли ти се към предните повече? И колко парички ти излезна всичко? Още веднъж страхотна работа 


- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 4 бутални апарати на Е39
все още не са слегнали на 100%, но разликата е осезаема.
Като цена около 1200лв ми стъпи всичко, това по груби сметки- точно не съм ги смятал
Като цена около 1200лв ми стъпи всичко, това по груби сметки- точно не съм ги смятал

- ibar
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 30.03.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530d Touring
Re: 4 бутални апарати на Е39
понеже ми се върти в главата и на мен подобно упражнение, исках да попитам дали си направил чертеж или скица на тези планки?
- qwertyu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 523IA
- Мечтае да кара: Чисто ново БМВ
Re: 4 бутални апарати на Е39
Много добре е станало.Аз тези дни ще правя по-елементарен процес от малки дискове и апарати към големи.
Re: 4 бутални апарати на Е39
Добре изглежда , ама на апарата вместо ` Порше` да пишеше `Брембо` поне.
Изглежда някак си , като 316-ка с табелка ///М на задният капак .

- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 4 бутални апарати на Е39
ivoo написа:Добре изглежда , ама на апарата вместо ` Порше` да пишеше `Брембо` поне.Изглежда някак си , като 316-ка с табелка ///М на задният капак .
Сравнението ти е неуместно, разбирам да съм си налепил стоковите апарати с разни лепенки- Да, но все пак, апаратите са си от такава кола.
И "Брембо" да пишеше, пак щеше да има въпроси: "от къде съм си купил капаците за спирачките"

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 4 бутални апарати на Е39
Евала за ентусиазма
Я да те питам, сега педала на спирачките не стана ли по-твърд? Имахме с един приятел приключения с една Е30-ка с педал бокс и след ходене по мъките и доста четене се оказа, че спирачната помпа се произвежда с точен дебит по апаратите. Един вид, ако сложиш 4 бутални апарати на нормална помпа, дебита на помпата не стига, ако пък помпата е с по-голям дебит, педала става твърд...въобще едно голямо приключение беше с тези спирачки, като накрая всичко приключи с D2 дискове и апарати и сипрачна помпа от Е90.
Ако имаш възможност, пробвай със спирачна помпа от Е38 ТДС, да видиш как ще се държи (така и така си се вкарал в приключението). При нея по спомен усилието е 50/50 предни-задни.

Я да те питам, сега педала на спирачките не стана ли по-твърд? Имахме с един приятел приключения с една Е30-ка с педал бокс и след ходене по мъките и доста четене се оказа, че спирачната помпа се произвежда с точен дебит по апаратите. Един вид, ако сложиш 4 бутални апарати на нормална помпа, дебита на помпата не стига, ако пък помпата е с по-голям дебит, педала става твърд...въобще едно голямо приключение беше с тези спирачки, като накрая всичко приключи с D2 дискове и апарати и сипрачна помпа от Е90.
Ако имаш възможност, пробвай със спирачна помпа от Е38 ТДС, да видиш как ще се държи (така и така си се вкарал в приключението). При нея по спомен усилието е 50/50 предни-задни.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 4 бутални апарати на Е39
Педала, има разлика... преди, като че запчваше да спира по-късно, т.е. натискаш и.... натискаш по- силно за да спре (старите накладки бяха ТРВ)
Сега натискам и спира, ако натисна по-силно или заковава или се включва АБС-а, зависи от скоростта. За момента помпата се справя перфектно, но ако изпадне помпа от 750 няма да и простя.
П.П педала става твърд, ако сложиш голяма помпа с малки апарати(или има въздух в системата), ако е обратното, педала е мек с малко по-голям ход.
Сега натискам и спира, ако натисна по-силно или заковава или се включва АБС-а, зависи от скоростта. За момента помпата се справя перфектно, но ако изпадне помпа от 750 няма да и простя.
П.П педала става твърд, ако сложиш голяма помпа с малки апарати(или има въздух в системата), ако е обратното, педала е мек с малко по-голям ход.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: 4 бутални апарати на Е39
Колега, интерсно ми е да разбера какъв е материалът, от който са изработени адаптерите? Предполагам стругаря не е хванал първите две парчета желязо, които са му попаднали, а се е спрял конкретно на даден клас стомана, защото... 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 4 бутални апарати на Е39
Аз му занесох материал, но той категорично отказа да ги прави с моя, и след 10тина дни намери някакъв- незнам какъв е
- chris71ano
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 14.03.2010
- Местоположение: София-та
- Пол: Мъж
- Кара: E30 m20b20,Е39 m52b25tu,Е30 м40б18
- Мечтае да кара: 850 CSI
Re: 4 бутални апарати на Е39
Определено трябва да се мисли за подобряване на спирачките че при е39 нещо са 

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: 4 бутални апарати на Е39
chris71ano написа:Определено трябва да се мисли за подобряване на спирачките че при е39 нещо са
Чак зле не ми се виждат

Пробвал ли си да ревизираш системата, да видиш буталцата как са, движат ли се нормално, маркучи, спирачна течност, сервото как е и т.н? С коя кола сравняваш и казваш, че са зле?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 4 бутални апарати на Е39
Хора, въртят ми се едни брутални мисли в главата, които не са хубави...
...В момента съм с едни 19ки и се замислям да ги напълня подобаващо
...В момента съм с едни 19ки и се замислям да ги напълня подобаващо

Последна промяна racing_team_vidin на 15 Сеп 2014, 13:55, променена общо 1 път
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани