ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
При мен звукът няма нищо общо с метал.. бих го определил все едно с чук, даже с гумен чук бих казал удрям гума в закрито помещение... казвам на закрито защото, когато си в купето звука се чува повече и сякаш отеква.... Ама и аз едно обяснение праснах....... Абе чува се глух удар сякаш се удрят някакви гумени тела едно в друго. Не мога да го опиша по-добре....
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Опитай да натиснеш педала на съединителя по-силно от обикновено!Закови го в мокета, задръж,вкарай първа и виж дали пак ще има тупкане!
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
На мен пък ми се случи най-голямата мистерия явно... Имах въпросното тупкане което беше доста. След смяна на тампона на диференциала тупкането изчезна, нооо започна да вие дифа. Преди това нямаше абсолютно никакво виене. Ходих по какви ли не майстори явно никой в града не може да ми отговори , защо се е случила тази работа. Маслото в дифа е наред.Виенето се получава като дигна 90-100 и отпусна газта до към 80 и изчезва(виенето е специфично все едно ако сте се возили в Икарус същата работа). При набиране няма виене. При по висока скорост също при отпусне го няма. Явно няма отговор на моята мистерия и ще се кара до откат.
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
dr.peshev написа:Опитай да натиснеш педала на съединителя по-силно от обикновено!Закови го в мокета, задръж,вкарай първа и виж дали пак ще има тупкане!
Към кой точно се обръщаш ? Иначе пробвах да задържа малко повече съединителя натиснат и тогава няма ни тум ни бум ни нищо... скоростите влизат като на нова таратайка.....
Иначе ще пробвам това, което казваш да го ритна яко до доло, че ми е интересно
- m1n1mal1st
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 30.11.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Колеги пробвайте с да смените висящия лагер тъй като и аз имах същото тупкане преди време с тогавашната е39 525 тдс автомат даже след известно време тупкането се превърна в удар особено като вкарвах задната... тогава я продадох защото се стреснах че има проблеми в кутията и след време срещнах момчето което я купи и каза че просто е сменил висящия лагер и е станала като нова... Та сега съм с 320 е36 бензин и го имам отново същото тупкане и ще пробвам с лагера и ще пиша до какъв резултат е довела смяната
Зулуми със задните гуми !
- Dulgatabaza
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 4.06.2015
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318Ci M43B19TU
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Здравейте колеги,
И аз да споделя проблема с тупкането. Карам Е46 купе -318Ci M43B19 от година и половина и още като го купих си го имаше това тупкане. Предишния собственик ми каза, че има за смяна само тампона на дифа, а тупкането било нормално за всички е46-ци.
Тупкането при мен обаче не е когато вкарвам на скорост а точно когато отпускам съединителя за да потегля.
По време на движение (примерно на 2 и дори на 5-та) ако отпусна рязко педала на газта се усеща леко придърпване и пак се чува тупкане отзад. Най-силно се чува когато съм на задна и дойде момента на отделяне.
Ходил съм в няколко сервиза и ако мога да обобщя информацията, става въпрос за луфт по оста на цялото задвижване, с други думи:
- Съединителя ми е износен и от там идва малък луфт.
- По кардана и гуменото каре не отриха нищо, но е възможно и там някъде да има малък луфт.
- Тампона на дифа ми е много леко тръгнал, но не само от него.
- Луфт в дифа.
- Луфт на каретата на полуоските.
Луфта го хващат като се качи автомобила на подемник и въртят кардана на ръка в двете посоки.
Когато целия този луфт по задвижващата част на автомобила се събере отзад, тупкането става доста силно.
След някой друг месец ще дойде време за смяна на съединителя и ще използвам момента да започна да подменям въпросните елементи по задвижването на оста един след друг.
Всичко това ми звучи логично, но ще мога да потвърдя едва след като започна да сменям нещата по задвижването.
И аз да споделя проблема с тупкането. Карам Е46 купе -318Ci M43B19 от година и половина и още като го купих си го имаше това тупкане. Предишния собственик ми каза, че има за смяна само тампона на дифа, а тупкането било нормално за всички е46-ци.
Тупкането при мен обаче не е когато вкарвам на скорост а точно когато отпускам съединителя за да потегля.
По време на движение (примерно на 2 и дори на 5-та) ако отпусна рязко педала на газта се усеща леко придърпване и пак се чува тупкане отзад. Най-силно се чува когато съм на задна и дойде момента на отделяне.
Ходил съм в няколко сервиза и ако мога да обобщя информацията, става въпрос за луфт по оста на цялото задвижване, с други думи:
- Съединителя ми е износен и от там идва малък луфт.
- По кардана и гуменото каре не отриха нищо, но е възможно и там някъде да има малък луфт.
- Тампона на дифа ми е много леко тръгнал, но не само от него.
- Луфт в дифа.
- Луфт на каретата на полуоските.
Луфта го хващат като се качи автомобила на подемник и въртят кардана на ръка в двете посоки.
Когато целия този луфт по задвижващата част на автомобила се събере отзад, тупкането става доста силно.
След някой друг месец ще дойде време за смяна на съединителя и ще използвам момента да започна да подменям въпросните елементи по задвижването на оста един след друг.
Всичко това ми звучи логично, но ще мога да потвърдя едва след като започна да сменям нещата по задвижването.
- valkov1989
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 15.11.2012
- Пол: Мъж
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Колеги при мен тупкането го има най вече на задна при отпускане на съединителя и понякога от 1 на 2ра.Диференциала ми вие отдавна.Дали е тампон или от диференциала?
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
При мен има тупкане при тръгване на 1ва, на задна и като правя рязък завой на улица даже... Въпроса е колко е опасно всичко това? Преди 2 години ми казаха че тампона на диференциала е за смяна но не било опасно, но от тогава значително се повиши тупкането....Всички тука споделят и питат от какво може да е, но никой не казва какво може да се случи реално от това? Колата е Е46 320д седан 2004-та
- vbnmkl
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 10.10.2013
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530xd 2009
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
И аз съм на същото положение като колегата dULGATABAZA 1 към 1 с нетърпение чакам да сподели до къде е стигнал колегата
- IKN
- младши ентусиаст
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
valkov1989 написа:Колеги при мен тупкането го има най вече на задна при отпускане на съединителя и понякога от 1 на 2ра.Диференциала ми вие отдавна.Дали е тампон или от диференциала?
Sent from my iPad using Tapatalk
И при мен е същото на задна - луп,луп при работа с педала на съединителя при паркиране.
Интересно ми е защо ако съм карал вече колата 10 километра примерно то това лупкане е
много по слабо, отколкото ако първоначално тръгвам сутрин примерно.
На първа при аналогична ситуация го няма лупането. Големия тампон съм го сменял , но
никаква разлика нямаше .Луфтове в диф и полуоски са нормални , подозирам че са тръгнали
тампоните на магарето .
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
IKN написа:valkov1989 написа:Колеги при мен тупкането го има най вече на задна при отпускане на съединителя и понякога от 1 на 2ра.Диференциала ми вие отдавна.Дали е тампон или от диференциала?
Sent from my iPad using Tapatalk
И при мен е същото на задна - луп,луп при работа с педала на съединителя при паркиране.
Интересно ми е защо ако съм карал вече колата 10 километра примерно то това лупкане е
много по слабо, отколкото ако първоначално тръгвам сутрин примерно.
На първа при аналогична ситуация го няма лупането. Големия тампон съм го сменял , но
никаква разлика нямаше .Луфтове в диф и полуоски са нормални , подозирам че са тръгнали
тампоните на магарето .
То и при мен имаше мноого малък луфт в дифа и много малък в лявата полуоска, но всеки път като пусна съединителя думка отзад като чук. Смених почти всичко - голям тампон, метално каре, висящ лагер, гуменото каре беше като ново. Понеже съм 4х4 и ми казаха, че е от раздатката тупането. Хубаво, ама защо отчетливо се чува дум откъм задния диференциал не мога да разбера.
Иначе за опасност - едва ли има, освен ако проблемът е в полуоската.
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Здравейте колеги, и при мен го имаше същия проблем с удрянето при натискане на съединителя и реших да споделя какво смених и какво се получи след това. Смених диференциал, дясна задна полуска с карето, тампон, който е при диференциала и каре на скоростите при кардана. След цялата галимация като натиснах съединителя спря да тропа, а също така спря и да ми преплъзва като пускам съединителя ( защото си мислех, че и той е заминал). След смяната на всичките тези работи спря да издава тези звуци. Когато свалихме диференциала и го завъртяхме на ръка се усещаше как прескача, а каретата приличаха на мекици. Надявам се да съм ви бил полезен с информацията.
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Аз също имах това неприятно тупкане. След смяна на горните тампони на шенкела се оправиха нещата.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BM11-EUR-11-1999-E46-BMW-320Ci&diagId=33_0840
Номер 2 от схемата.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BM11-EUR-11-1999-E46-BMW-320Ci&diagId=33_0840
Номер 2 от схемата.
- bmw_320d_150
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 12.06.2013
- Местоположение: София
- Кара: E46 320CD
- Мечтае да кара: Някакво много дърто бмв
- Детайли за колата: Много бърза, ама не чак толкова.
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Колеги,тупкането е от тампона на диференциала.Не е опасно но сменете го.За да не ви дразни.
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Здравейте , значи тупкането си го имам откакто съм купил автомобила, но последните месеци започна друг проблем при тръгване по нагорнище думка отзад , същото и при опит да завъртя гуми в смисъл пускам по рязко съединителя и почва да думка като ненормално, да гледам за тампони или проблема ми е по сериозен?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани