E46 DIY или направи си сам...

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 18.06.2008
Кара: 540 ///M-paket 2003

Мнение от lubenti » 15 Авг 2008, 13:01

didony написа:Още една полезна страница.Съжалявам че е на испански,това намерих.Надявам се да е от полза
http://personales.ya.com/katraska/info_bmw.htm


Ето превод на страницата.Наистина може да е полезен :D
http://translate.google.com/translate?u ... l=es&tl=bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1957
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: ВТ
Пол: Мъж
Кара: E30 Е38
Детайли за колата: Не бие много на очи

Мнение от Transportera » 02 Ное 2008, 17:00

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 25.12.2005
Пол: Мъж
Кара: Е30, Е36, Е46

PDC DIY

Мнение от wot » 02 Ное 2008, 22:35

Инсталация на Park Distance Control, Парктроник за Е46

Необходими части:

4 сензора ( стават от купе, комби и седан без значение годината)
Изображение
Модула със стойката + кабелите
Изображение
Гонг – намира се под кората на волана
Изображение
Лайсна
Изображение

Инсталация:
1. Махате минуса на батерията
2. Сваляте задната броня
3. Поставяне сензорите:
Ако лайсната е отдолу ( седан 9/2001 купе до 2003 и комби ) закачате първо сензорите и после лайсната за бронята.
При face lift моделите, сензорите се поставят на бронята и след това се поставя лайсната.
4. Прекарвате кабелите за сензорите, както е на снимката и поставяте бронята
Изображение
5. Поставяте Модула зад дясната кора в багажника
6. Прекарвате кабела от модула до бушоните ( жапката :mhihi: )
Кабела минава през гумения тампон зад облегалката, през декоративните лайсни на прага до бушоните
Кабелите са 6 – зелено-бял, син-зелен, кафяв, бял-червен-жълт, син-сив и червен-жълт
7. Свързване на кабелите – захранващия кабел е зелено-бял, той трябва да се постави заедно със клемата във втория ред от бушоните, мясно номер 24 и се поставя бушон от 5 ампера. За целта се издърпва щеката номер 1 ( виж снимката )
Изображение
Останалите кабели се свързват към кутията от тази снимка
Изображение
За коли със гонг - свързвате кабелите син-жъл със синьо-жълтия от кутията, бял-червен-жълт със същия от кутията и накрая кафяв с кафяв.
Останалите два не се използват и трябва да се изолират.
За коли без гонг - трябва ви гонг и тройната букса към него. Кабелите са: червения е за захранзането на гонга, кафевия е масата и последния е за сигнала, може да бъде различен цвят. Прекарвате 3 кабела от гонга към бушоните. Плюса трябва да има само, когато колата е на контак, може да ползвате някой от кабелите към радиото, проверете със мултицет. Кафевия свързвате към другия кафяв от кутия на снимката. Сигнала за гонга е синьо-сивия от снопа кабели, който идват от багажника.Останалите 4 кабела ( зелено-бял, син-зелен, бял-червен-жълт, и червен-жълт) се свързват по цветове във кутията, като залено-белия пак към пин номер 24.

Използването на тази информацията е на ваша отговорност!
ПП: Извинявам се за правописните грешки по-горе. Снимките не са мой - намерил съм ги из интернет. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: купета

Re: Антифриз

Мнение от vassil_bk » 10 Дек 2008, 21:18

Бих искал леко да си разширя поста по случай проблемите, които имах наскоро покрай смяната на радиатора. Оказа се, че има доста разминавания в номерата в различните каталози и доставчици за нефабричните радиатори за Е46. Като цяло радиаторите са абсолютно еднакви. Единствената разлика е в пробките за източването под отвора за разширителния съд. За ръчни скорости е малко по-дълга и запушва отвора по-нагоре. Има разлика в размера на отвора, резба или щифтове при различните радиатори и пробките от един радиатор на друг най-вероятно няма да станат, ако са от различни производители.

Ето и съответствието на някои производители спрямо БМВ:

RealOEM:
17119071518 - ръчни скорости
17119071519 - автоматични скорости

Behr:
8MK 376 716-241 - ръчни скорости
8MK 376 716-261 - ръчни скорости
8MK 376 716-251 - автоматични скорости
8MK 376 716-271 - автоматични скорости
към каталога

Nissens:
60782A - ръчни скорости
60784A - автоматични скорости
каталог

Смяна на радиатор:
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=543989

Смяна на почти цялата охладителна система:
http://www.bmw330ci.net/maintenance/completecoolant.php

Малко инфо за източване и промивката на радиатора. Надявам се да съм бил полезен. За съжаление от втория линк снимките са преместени и само обясненията са налични...
http://www.impee.co.uk/radiator_flush.htm
http://www.bmw325i.net/maint_coolant_change.shtml

Ако някой колега има опит и може да сподели инфо или да внесе корекции по тази тема, нека да ми пише и да обединим всичко на едно място.
:bchug:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 20 Мар 2009, 22:09

ludia написа:На мен това ми помогна за избора на джанти.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Ръководство за ремонт на Е46

Мнение от ukelichko » 25 Мар 2009, 21:34

Ето едно ръководство за ремонт на Е46 на руски. Знам, че има вече много такива, но новото в това е, че са прибавени доста неща за дизеловите двигатели, прекопирани от испанското ръководство за ремонт на дизеловите Е46. Разгледайте го, доста е обширно за разлика от предишните руски ръководства, където дизелите се споменаваха доста бегло.
http://automn.ru/bmw-3-e46/autocategory-158-10.html. Те руснаците през 2005-та са издали и книга за ремонт на Е46, но не мога да се добера до нея.
_________________
Кърти всичко.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2020
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Сигнализация със светлините при заключване

Мнение от slitter » 11 Апр 2009, 14:26

Дори да нямате вградена фабрична аларма можете да активирате тази функция посредством кодировка с GT1 DIS. Става по следния начин:

1. Влизате в менюто за кодиране
2. Избирате Е46
3. Избирате RETROFIT
4. Избирате ALARM..... (пъва функция в списъка е)
5. Довършвате процедурата до края, натискайки няколко пъти (така приемате указанията, които ви се дават от програмата) бутон зелена стрелка долу вдясно на екрана.

С това прекодирането приключва, таблото се рестартира и вие получавате екстрата със светлинната индикация на мигачите при заклчване. Ако някой опита да проникне в колата, щесе задействат аварийните светлини, естествено без звъковата сигнализация. За тези, които искат да имат алармата могат да интегрират гонг външен и датчици в купето. След препрограмирването ще работят предполагам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2020
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 11 Апр 2009, 14:57

Akтивация на дневните светлини с ГТ1 ДИС
Here's how to Activate/De-activate the Daytime Driving Light (DRL):

1) Main DIS screen ------> 2) Select: Coding/Programming


3) Select: Car Memory --> 4) Confirm connected to OBDII & key position #2


5) Pre data read --------> 6) Actual data read


7) Select: Lighting ------> 8) Select: External Lights


9) Select: Daytime Driving Light -> 10) Select: Active or Not Active


11) Selection confirmation -> 12) Returns to Car Memory Menu automatically after confirmation


13) Scroll down, Select: Set Vehicle -> 14) Displays what will be set


15) Ignition on/off & confirm setting -> 16) Select: Yes


17) Setting (encoding) --> 18) Setting completed!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2020
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 12 Апр 2009, 23:32

Eто още едимн линк за car i key memory за настройване и пускане на функции:

http://209.85.129.132/search?q=cache:G7 ... clnk&gl=bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.04.2008
Местоположение: Троян
Пол: Мъж
Кара: e46
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: 318 i

Мнение от krasy1982 » 21 Апр 2009, 13:33

Здравейте на всички. Тук ще ви разясня как да си направите "Залъгалки за ксенон" или просто казано да накарате индикацията на таблото за изгоряла крушка да изгасне след като сте сменили оригиналните си светлини с ксенонови. Устройството работи и в случеите, когато сте сменили обикновенната крушка на габарита с диод. Пиша това упътване, за да разясня на всички които не можаха да се справят само със снимковия материял който показах във следните линкове:
1. http://bmwtips.com/tipsntricks/CheckLow ... eamfix.htm
1.1 http://bmwtips.com/tipsntricks/CheckLowBeam/greg-nj.htm

Да започваме.
Необходими части и материали за устройството:
1. Обикновенно реле което работи на 12 V. Продава се във всеки магазин за авточасти!
2. Бушон и кутийка за него
3. Резистор 1 ом
4. Изолирбланд
5. Лепило Поксипол
6. Кабел

След като сме набавили необходимите части взимаме релето и резистора и ги запояваме по показания на картинката начин. След това запояваме и кабелчета като 1 край сме свързали със бушона. След като сме готови заливаме всичко с лепилото (тази част може да я пропуснем и да изолираме само с изолирбланд). След като направим всичко до тук устройсвото е готово за монторане.
Устройството се монтира между захранването на автомобила и баласта на ксенона.


ПРЕДУПРЕЖДАВАМ ЧЕ НЕ НОСЯ ОТГОВОРНОСТ АКО НЕЩО СЕ СЛУЧИ С АВТОМОБИЛА ВИ! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 11 Юни 2009, 14:51

Доста търсих как да си регулирам правилно пръскачките след една отпушваща интервенция и за това ще го пусна и тук:

Изображение

А1 = 265 мм
А2 = 445 мм
В1 = 400 мм
В2 = 270 мм
С1 = 500 мм
С2 = 350 мм
D1 = 260 мм
D2 = 550 мм

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: на голямата вода
Кара: кот кара

Мнение от zlati79 » 07 Авг 2009, 14:30

подмяна на ремъци за климатика + този за алтернатора и помпата! доста е добър DIY-a с разлика на това че не сменя ролките и към края на постовете дават по-лесния начин за освобождаване и натягане на ремъците от ролките, както и особенността за перките /една, две, пред и зад радиатора/!
http://forum.e46fanatics.com/showthread ... diy&page=4
аз смятам скоро да го ползвам, дано да е от полза и на други колеги!
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.04.2008
Местоположение: Троян
Пол: Мъж
Кара: e46
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: 318 i

Re: E46 DIY или направи си сам...

Мнение от krasy1982 » 09 Окт 2009, 18:34

Ето един много полезен руски сайт (нещо като етка за всички видове автомобили)

http://partmaster.com.ua/?action=catalog

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: E46 DIY или направи си сам...

Мнение от BMDrago » 11 Окт 2009, 17:16

система за миене на фарове

viewtopic.php?f=34&t=141181
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: E46 DIY или направи си сам...

Мнение от pazokolarov » 02 Ное 2009, 17:20

Ъпгрейд на предни плафони -> кристални плафони с лампи за четене

viewtopic.php?f=34&t=165429&start=15
Изображение
ИзображениеИзображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook