Помощ за грешка с номер 42е2 !
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- guBaHeTo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: колкото може
- Мечтае да кара: BMW M5 или M3
- Детайли за колата: 320d, 6 speed, 2003, 150 P.S.
525d LCI
Помощ за грешка с номер 42е2 !
Здравейте, става въпрос за БМВ е46 320д 150 коня
След като я загасихме не пожела да запали, въртеше до припадане на акумулатора
След много гледания с какви ли не диагностики, единствено с Carly, ми показа тази грешка с код: 42Е2
Switching rail pressure control PCV
Ако някой има идея кой клапан или датчик e?
След като я загасихме не пожела да запали, въртеше до припадане на акумулатора
След много гледания с какви ли не диагностики, единствено с Carly, ми показа тази грешка с код: 42Е2
Switching rail pressure control PCV
Ако някой има идея кой клапан или датчик e?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Помощ за грешка с номер 42е2 !
Имаш проблем с налягането на горивото при рейката ,този PCV клапан го регулира .
- MCPO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
Re: Помощ за грешка с номер 42е2 !
guBaHeTo написа:Здравейте, става въпрос за БМВ е46 320д 150 коня
След като я загасихме не пожела да запали, въртеше до припадане на акумулатора
След много гледания с какви ли не диагностики, единствено с Carly, ми показа тази грешка с код: 42Е2
Switching rail pressure control PCV
Ако някой има идея кой клапан или датчик e?
Отвори живите дани с ИНПА, за да проследиш качва ли рейл когато въртиш и до какви стойности стига. Ако стои на 0 и не помръдва сменяш датчика на рейла (намира се в предната част на рейла). Количествения(този на ГНП-то) дори да е развален колата ще пали и върви, друг е въпроса, че няма да върви коректно и ще ти светва ДДЕ. Затова ако датчик рейл работи и отчита стойности се насочваш към ДРВ-то (клапан регулатора в задната част на рейла). Лично аз съм на 90% сигурен, без да гледам колата, че ДРВ-то е причината. Съвет ако вадиш датчика на рейла или дрв-то за смяна вземи си един старт спрей и подкачи хубаво нафта, защото ще запали трудно след като рейла е празен вече.
Успех !
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
- guBaHeTo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: колкото може
- Мечтае да кара: BMW M5 или M3
- Детайли за колата: 320d, 6 speed, 2003, 150 P.S.
525d LCI
Re: Помощ за грешка с номер 42е2 !
Благодаря ви, колеги,
Явно ще да е клапанът на рейла отзад, защото налягането се вдига до 900 и не иска да запали, а на е61-цата е 300-330. Не знам от какво идва толкова голямо налягането обаче.
Както и да е поръчал съм го, утре ще се разбере дали е от него и ще пиша развитие
Явно ще да е клапанът на рейла отзад, защото налягането се вдига до 900 и не иска да запали, а на е61-цата е 300-330. Не знам от какво идва толкова голямо налягането обаче.
Както и да е поръчал съм го, утре ще се разбере дали е от него и ще пиша развитие
- guBaHeTo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: колкото може
- Мечтае да кара: BMW M5 или M3
- Детайли за колата: 320d, 6 speed, 2003, 150 P.S.
525d LCI
Re: Помощ за грешка с номер 42е2 !
Вдигам темата от прахта да кажа развитието на проблема.
Сменихме и клапана на рейла, и датчика на рейла, и пак не палеше, накрая отворихме капака на клапаните и центровката беше мръднала.
За учудване и на мен и на всички които бяхме там, нито кобилиците бяха надрани, нито беше ударила клапаните, майстора я презацепи и колата в момента работи както преди
Сменихме и клапана на рейла, и датчика на рейла, и пак не палеше, накрая отворихме капака на клапаните и центровката беше мръднала.
За учудване и на мен и на всички които бяхме там, нито кобилиците бяха надрани, нито беше ударила клапаните, майстора я презацепи и колата в момента работи както преди
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: icko13