330D 184 не иска да запали/върти но не пали (SOLVED)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- stradikus
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 8.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M57D30 седан с емкова броня
- Мечтае да кара: E30 m3 червена и да върви с руса кака
330D 184 не иска да запали/върти но не пали (SOLVED)
Здравейте, проблема съществува от месец-два. На 20 пъти, веднъж не иска да запали. За първи път се случи след автомивка. Ходих на диагностика, но нямаше никакви грешки. Месец по-късно отворих капака и видях, че компютъра се е намокрил в дъжда, поради недобре сложено уплътнение. Не съм го подсушавал, но държах отворен капака 20 минути на слънце и оправих уплътнението. Проблема си остана и предположих, че е от горивната система, тъй като имаше теч от едно маркуче за излишната нафта. Смених го и помислих, че проблема го няма, но уви - вчера пак не запали. Относно паленето - има акумулатор, има стартер, върти си 2-3 секунди и понякога захапва до към 400-500 оборота и пак пада. На третия-четвъртия път пали. Знам, че има много възможни варианти по горивната система от помпи до дюзи, но идеята е, ако на някого му се е случвало такова нещо или си имат такъв фабричен проблем - да ми сподели. Мислех си, че дори и да хвана на диагностика, ще изпише ниско налягане на горивото, което значи едно - може да е отвсякъде проблема. Но пък се връщам на факта, че за пръв път това ми се случи след автомивка? Благодаря предварително.
Последна промяна stradikus на 25 Авг 2020, 11:08, променена общо 1 път
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: 330D 184 не иска да запали
Тоя мотор не е ли с VP44?
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- stradikus
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 8.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M57D30 седан с емкова броня
- Мечтае да кара: E30 m3 червена и да върви с руса кака
Re: 330D 184 не иска да запали
KostovG написа:На студен двг. имал ли си проблеми?
И на студен и на топъл го прави.
VladiE написа:Тоя мотор не е ли с VP44?
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Vp44 не е ли на 204 коня?
Утре ще проверя за теч от помпата за високо налягане.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: 330D 184 не иска да запали
204 е комънрейл. Ти мисля че си с гнп, първо търси там проблема.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: 330D 184 не иска да запали
VP44 e на 320д 136кс, всички по нови са с комонрейл система. Относно проблема на колегата, не знам колко често ти го прави и дали лесно ще се хване, но се започва от палене със закачена диагностика - гледа се налягането в рейла. Ако там всичко е ок но не пали, проблема може да ти е в компютъра ако е мокрен наистина. Ако налягането е ниско се търси защо е ниско\помпи, датчик, пропуск\. Не вдигне ли докъм 250бара компютъра изобщо не инициира впръскване. Нещо което се прави елементарно на полеви условия - тест с колби на обратната нафта. Не е сигурно че ако има проблем ще го хванеш така, но има ли отклонения там, то със сигурност имаш проблем.
Re: 330D 184 не иска да запали
Може би горивна помпа? Имах подобен проблем, само че при мен изцяло отказа да пали в един момент и се оказа, че горивната помпа е заминала
- stradikus
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 8.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M57D30 седан с емкова броня
- Мечтае да кара: E30 m3 червена и да върви с руса кака
Re: 330D 184 не иска да запали
stefan_suny написа:VP44 e на 320д 136кс, всички по нови са с комонрейл система. Относно проблема на колегата, не знам колко често ти го прави и дали лесно ще се хване, но се започва от палене със закачена диагностика - гледа се налягането в рейла. Ако там всичко е ок но не пали, проблема може да ти е в компютъра ако е мокрен наистина. Ако налягането е ниско се търси защо е ниско\помпи, датчик, пропуск\. Не вдигне ли докъм 250бара компютъра изобщо не инициира впръскване. Нещо което се прави елементарно на полеви условия - тест с колби на обратната нафта. Не е сигурно че ако има проблем ще го хванеш така, но има ли отклонения там, то със сигурност имаш проблем.
Правихме диагностика, но в момент, в който пали. Последният път, когато не поиска да запали бях на път и нямаше кой да дойде с диагностика. Налягането в рейла беше ок. Нямаше никакви грешки за ниско налягане и се чудя дали ще излязат в момент на непалене. Това с колбите ще се пробва. Общо взето видях, че може и някой маркуч към горивния филтър да е запушен и затова да прави така. Другия вариант си мислех датчик на помпата за високото налягане. Ще се издирва проблема, но първо да оправя казанчето и виското, че вчера в жегата перката не е въртяла и то се спука..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: 330D 184 не иска да запали
Ако няма налягане в реила задължително ще запише грешка. Ако няма такава е малко вероятно да е от това проблема. При проблем с датчик колянов вал пали трудно на топъл мотор. Чува ли се необичайно тракане като от верига?
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- stradikus
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 8.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M57D30 седан с емкова броня
- Мечтае да кара: E30 m3 червена и да върви с руса кака
Re: 330D 184 не иска да запали
ЪПДЕЙТ:
Та след много нерви потрошени и никакви грешки на диагностиката, колата започна да не пали доста често(на топъл мотор) особено след по-дълго каране(над 30мин.). Проверих рейла, проверих всички помпи, проверих дюзите на живи данни, но всичко беше в нормите, дюзите бяха от 0 до 2, помпите си държат наляганията, смених релето на еку-то, защото и това казаха, че може да е проблем, изсуших много добре компютъра, заради навлязлата вода и накрая воаля - оказа се тъпия датчик на разпределителния вал. Преди това колата палеше само като изстине до 59 градуса, след това си направих експеримент да я загрея, смених го с чисто нов и всичко се оправи. Край на 7 месечните ми мъки и позор по центъра, когато въртях като малоумен, а всички гледаха, че бмв-то не пали. Не го пожелавам на никого. Момчето, което ми спомена, че може да е от датчик разпределителен вал се е сблъсквал със същия проблем при 184ката на е39.
Надявам се съм полезен за някой, който го изпита.
Та след много нерви потрошени и никакви грешки на диагностиката, колата започна да не пали доста често(на топъл мотор) особено след по-дълго каране(над 30мин.). Проверих рейла, проверих всички помпи, проверих дюзите на живи данни, но всичко беше в нормите, дюзите бяха от 0 до 2, помпите си държат наляганията, смених релето на еку-то, защото и това казаха, че може да е проблем, изсуших много добре компютъра, заради навлязлата вода и накрая воаля - оказа се тъпия датчик на разпределителния вал. Преди това колата палеше само като изстине до 59 градуса, след това си направих експеримент да я загрея, смених го с чисто нов и всичко се оправи. Край на 7 месечните ми мъки и позор по центъра, когато въртях като малоумен, а всички гледаха, че бмв-то не пали. Не го пожелавам на никого. Момчето, което ми спомена, че може да е от датчик разпределителен вал се е сблъсквал със същия проблем при 184ката на е39.
Надявам се съм полезен за някой, който го изпита.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 330D 184 не иска да запали/върти но не пали (SOLVED)
А защо не пробва с чаша студена вода... още в началото
- stradikus
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 8.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M57D30 седан с емкова броня
- Мечтае да кара: E30 m3 червена и да върви с руса кака
Re: 330D 184 не иска да запали/върти но не пали (SOLVED)
racing_team_vidin написа:А защо не пробва с чаша студена вода... още в началото
Не ми се отговаря на остроумни коментари. Посоката в която вървяхме беше грешна.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 330D 184 не иска да запали/върти но не пали (SOLVED)
stradikus написа:racing_team_vidin написа:А защо не пробва с чаша студена вода... още в началото
Не ми се отговаря на остроумни коментари. Посоката в която вървяхме беше грешна.
Не ми е остроумен коментара, при проблемен датчик, точно чаша студена вода върху него и колата пали, и при колянов и на разпределителен.
- stradikus
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 8.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M57D30 седан с емкова броня
- Мечтае да кара: E30 m3 червена и да върви с руса кака
Re: 330D 184 не иска да запали/върти но не пали (SOLVED)
racing_team_vidin написа:stradikus написа:racing_team_vidin написа:А защо не пробва с чаша студена вода... още в началото
Не ми се отговаря на остроумни коментари. Посоката в която вървяхме беше грешна.
Не ми е остроумен коментара, при проблемен датчик, точно чаша студена вода върху него и колата пали, и при колянов и на разпределителен.
Въпроса е, че се сетих за датчик много късно, след като предположенията клоняха в друга посока. Датчика беше наличен и ми го дадоха за тест, затова си спестих студената вода. Поне има един плюс на цялата тази работа - всички компоненти са в изправност.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани