Проблем с ламбда сонди?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 13.08.2019
Пол: Мъж

Проблем с ламбда сонди?

Мнение от sente99 » 22 Юни 2020, 21:24

Здравейте.
Малко пред история за автомобила. М52B20TU: Като я купих, не вървеше, както си представях, че трябва да върви една "двайска". Започнах да се запознавам с автомобила, накупих си диагностични кабели и се започна. Първо разглобих диса клапата, че имаше следи от разглабяне, е някой беше сложил пружината под мембраната и клапата беше постоянно затворена. След това си ревизирах ваносите с пълен комплект (продължава да ми бие грешка по обд 2 p01520 или 204 според инпа, при много хора се случва без разлика във вървежа). Имах съмнения в датчици разпр. вал, смених ги, там само нямаше никаква разлика след процедурата. Дебитомер. Прегледах цялата схема на системата за картерни газове (изолирана е) и изолирах допълнително където не ми харесваше. (след всяка интервенция имаше известно подобрение)
Свещи с бобини смених също.
Преглеждах тримовете на ламбда сондите и нещо ми се виждат мудни, разхода е може би леко завишен. Има и един лек лаг на около 4400об. с включена диса клапа, с излючена го няма. Изключих ламбда сондите (горните) и с включена диса клапа няма лаг. Интересното за мен е и, че автомобила тръгна да върви осезаемо повече. За разход не мога да кажа още нищо. Колата има газ. (грешките от време на време са и p00170/p00173, по инпа не помня)
Въпроса е, дали ламбда сондите са за смяна? Консултирах се с човека, от който си взимам части, каза Денсо. (Имам лош опит с бош)

Изпратено от моят MI 8 Lite с помощта на Tapatalk

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook