Проблем при всеки м52, м54, дали?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем при всеки м52, м54, дали?
Здравейте! На две места в чуждоезичните форуми срещам следната препоръка. На около 200 хил. км. да се сменя разширителното съдче на водния радиатор. В противен случай било опасно, защото се пукало, двигателят прегрявал и кривил главата... Та въпросът ми е така ли е наистина, редно ли е да се сменя този детайл на такъв пробег?
AcoTo®
- empar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 325i
- Детайли за колата: сива
Re: Проблем при всеки м52, м54, дали?
По принцип е слабо място.
Дали на точно определен пробег да се сменя вече е друга тема.
Следиш дали се е надуло и сменяш превантивно САМО И ЕДНИСТВЕНО С ОРИГИНАЛНО ТАКОВА.
Водният радиатор също се подува от долната страна и трябва да се следи.
При мен и двете неща бяха в начална фаза на подуване към 290к и ги смених, да ми е мирна главата.
Дали на точно определен пробег да се сменя вече е друга тема.
Следиш дали се е надуло и сменяш превантивно САМО И ЕДНИСТВЕНО С ОРИГИНАЛНО ТАКОВА.
Водният радиатор също се подува от долната страна и трябва да се следи.
При мен и двете неща бяха в начална фаза на подуване към 290к и ги смених, да ми е мирна главата.
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Проблем при всеки м52, м54, дали?
На предишната ми кола Е46 328ТУ, термостата и водната помпа изправни, никога над 97градуса не е вдигала всичко работи перфектно, но ми се случи казанчето просто от нищото да се пръсне, беше хела или бер ако не се лъжа, ако имаш проблем и губи вода или видиш нещо нередно по него смениго, с оригинално да ти е мирна главата.
Но пък ако нищо му няма видимо не губи вода, термостата и водната помпа са ти изправни няма логика да сменяш, защото може да изкара още 200к може и утре да се пръсне от нищото.
П.п Сменял съм 2пъти казанче, първия път беше адски тъпо случи се следното... Радиатора нали има 2 винта гумени които го държат отгоре, десния се беше скъсал посредата, и видимо отгоре всичко беше наред но при движение радиатора се наклонил към ролките и едната ролка беше изяла ръба на казанчето...
Но пък ако нищо му няма видимо не губи вода, термостата и водната помпа са ти изправни няма логика да сменяш, защото може да изкара още 200к може и утре да се пръсне от нищото.
П.п Сменял съм 2пъти казанче, първия път беше адски тъпо случи се следното... Радиатора нали има 2 винта гумени които го държат отгоре, десния се беше скъсал посредата, и видимо отгоре всичко беше наред но при движение радиатора се наклонил към ролките и едната ролка беше изяла ръба на казанчето...
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем при всеки м52, м54, дали?
Добре е да се смени капачката на разширителният съд с оригинална. Дали работи правилно клапана за високо налягане в нея може да се разбере, ако около капачката има оцветяване с цвета на антифриза. В противен случай клапана или отваря при по-високо налягане или изобщо не отваря и започват проблемите.
Re: Проблем при всеки м52, м54, дали?
Значи за тия коли на тия години е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да подмениш не само казанче а всички компоненти по охладителната система иначе все ще ти тече. Поне моят случай беше такъв.
Няма начин да няма начин
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем при всеки м52, м54, дали?
Всички е малко в повече. Обикновено когато започват да бъгват едно след друго няколко неща, проблема е в клапана на капачката.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблем при всеки м52, м54, дали?
Или в степените на перката за охлаждане.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Kroki