Проблем при всеки м52, м54, дали?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 12.03.2004

Проблем при всеки м52, м54, дали?

Мнение от Acoto® » 22 Юни 2020, 10:54

Здравейте! На две места в чуждоезичните форуми срещам следната препоръка. На около 200 хил. км. да се сменя разширителното съдче на водния радиатор. В противен случай било опасно, защото се пукало, двигателят прегрявал и кривил главата... Та въпросът ми е така ли е наистина, редно ли е да се сменя този детайл на такъв пробег?
AcoTo®

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 30.10.2013
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: '02 E46 325i
Детайли за колата: сива

Re: Проблем при всеки м52, м54, дали?

Мнение от empar » 22 Юни 2020, 11:01

По принцип е слабо място.
Дали на точно определен пробег да се сменя вече е друга тема.
Следиш дали се е надуло и сменяш превантивно САМО И ЕДНИСТВЕНО С ОРИГИНАЛНО ТАКОВА.
Водният радиатор също се подува от долната страна и трябва да се следи.
При мен и двете неща бяха в начална фаза на подуване към 290к и ги смених, да ми е мирна главата. :bchug:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 851
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: Пловдив
Кара: E92 330D

Re: Проблем при всеки м52, м54, дали?

Мнение от HackeD » 22 Юни 2020, 12:04

На предишната ми кола Е46 328ТУ, термостата и водната помпа изправни, никога над 97градуса не е вдигала всичко работи перфектно, но ми се случи казанчето просто от нищото да се пръсне, беше хела или бер ако не се лъжа, ако имаш проблем и губи вода или видиш нещо нередно по него смениго, с оригинално да ти е мирна главата.

Но пък ако нищо му няма видимо не губи вода, термостата и водната помпа са ти изправни няма логика да сменяш, защото може да изкара още 200к може и утре да се пръсне от нищото.

П.п Сменял съм 2пъти казанче, първия път беше адски тъпо случи се следното... Радиатора нали има 2 винта гумени които го държат отгоре, десния се беше скъсал посредата, и видимо отгоре всичко беше наред но при движение радиатора се наклонил към ролките и едната ролка беше изяла ръба на казанчето... :ranting:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем при всеки м52, м54, дали?

Мнение от zvetiko » 22 Юни 2020, 15:45

Добре е да се смени капачката на разширителният съд с оригинална. Дали работи правилно клапана за високо налягане в нея може да се разбере, ако около капачката има оцветяване с цвета на антифриза. В противен случай клапана или отваря при по-високо налягане или изобщо не отваря и започват проблемите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Проблем при всеки м52, м54, дали?

Мнение от pinko_23 » 22 Юни 2020, 16:32

Значи за тия коли на тия години е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да подмениш не само казанче а всички компоненти по охладителната система иначе все ще ти тече. Поне моят случай беше такъв.
Няма начин да няма начин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем при всеки м52, м54, дали?

Мнение от zvetiko » 23 Юни 2020, 9:21

Всички е малко в повече. Обикновено когато започват да бъгват едно след друго няколко неща, проблема е в клапана на капачката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Проблем при всеки м52, м54, дали?

Мнение от dr.peshev » 24 Юни 2020, 17:17

Или в степените на перката за охлаждане.
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Kroki

Последни теми
Facebook