Преминаване от халоген към ксенон
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Преминаване от халоген към ксенон
Здравейте,
Изчетох темите относно смяната на фарове към ксенон, ако колата е оригинално с халоген, но имам още въпрпси, които така и не ми се изясниха и ще се радвам ако някой може да ми помогне.
Искам само да вметна - идвам от Мерцедес, та не съм свикнал все още с терминологията и модулите на БМВ, но се надявам да съм достатъчно ясен с въпросите си.
Дали може някой да ми потвърди дали правилно съм разбрал какви проблеми може да крие една такава подмяна?
Намерих си читави фарове, оборудвани, за 300 лв, което смятам, че е доста добра находка, но.. Ако ще трябва да подменям и LZS, мисля, че ще ми дойде в повече.
Благодаря, предварително!
Изчетох темите относно смяната на фарове към ксенон, ако колата е оригинално с халоген, но имам още въпрпси, които така и не ми се изясниха и ще се радвам ако някой може да ми помогне.
Искам само да вметна - идвам от Мерцедес, та не съм свикнал все още с терминологията и модулите на БМВ, но се надявам да съм достатъчно ясен с въпросите си.
- Лупата на фейсовите фарове има "шлюз" и позволява да бъде използвана като би-ксенон лупа
- Горното се получава, като се върже плюса (+) от дългите в средния пин на три-пиновата букса
- Моят light модул (LZS) има опция за активиране на xenon, но не зная дали ще сработи
- Ако кодирането не сработи, ще трябва да си търся нов light модул
- Ако кодирам моят LZS да работи с xenon, то ще трябва да работи и ръчната настройка за нивото
Дали може някой да ми потвърди дали правилно съм разбрал какви проблеми може да крие една такава подмяна?
Намерих си читави фарове, оборудвани, за 300 лв, което смятам, че е доста добра находка, но.. Ако ще трябва да подменям и LZS, мисля, че ще ми дойде в повече.
Благодаря, предварително!
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Трявна/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: 540i
Re: Преминаване от халоген към ксенон
vmvelev написа:Здравейте,
Изчетох темите относно смяната на фарове към ксенон, ако колата е оригинално с халоген, но имам още въпрпси, които така и не ми се изясниха и ще се радвам ако някой може да ми помогне.
Искам само да вметна - идвам от Мерцедес, та не съм свикнал все още с терминологията и модулите на БМВ, но се надявам да съм достатъчно ясен с въпросите си.
- Лупата на фейсовите фарове има "шлюз" и позволява да бъде използвана като би-ксенон лупа
- Горното се получава, като се върже плюса (+) от дългите в средния пин на три-пиновата букса
- Моят light модул (LZS) има опция за активиране на xenon, но не зная дали ще сработи
- Ако кодирането не сработи, ще трябва да си търся нов light модул
- Ако кодирам моят LZS да работи с xenon, то ще трябва да работи и ръчната настройка за нивото
Дали може някой да ми потвърди дали правилно съм разбрал какви проблеми може да крие една такава подмяна?
Намерих си читави фарове, оборудвани, за 300 лв, което смятам, че е доста добра находка, но.. Ако ще трябва да подменям и LZS, мисля, че ще ми дойде в повече.
Благодаря, предварително!
Лупата е би ксенон само при фейса
Би ксенота е правилно да се свърже към лайт модула, но не мога сега да ти кажа към кой пин.
Лайт модула може да се кодира за ксенон
Няма да ти трябва нов
Ръчната настройка може да се направи да работи.
Re: Преминаване от халоген към ксенон
Супер! Мерси, колега!
Като направя схемата, ще гледам да пусна някакъв хау ту гайд откъм връзване и после кодиране.
Като направя схемата, ще гледам да пусна някакъв хау ту гайд откъм връзване и после кодиране.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Преминаване от халоген към ксенон
А можеш и да си вградиш лупи с клапа в тези фарове ако са здрави. За мен е по добрия вариант, особено пред стари фарове на който евентуално рефлекторите зад лупата са опечени. И с крушките после е по лесно, а като цена е на половина.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Трявна/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: 540i
Re: Преминаване от халоген към ксенон
VladiE написа:А можеш и да си вградиш лупи с клапа в тези фарове ако са здрави. За мен е по добрия вариант, особено пред стари фарове на който евентуално рефлекторите зад лупата са опечени. И с крушките после е по лесно, а като цена е на половина.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Зависи, но по скоро съм съгласен с теб. Оригинален ксенон, ако е в добро състояние свети повече, но на тези години добро състояние без рециклиране трудно. Иначе преди като имах Е46 му направих фаровете за около 400 лв, като то включва лупи, ксенон (хубав), ангелски очи (smd led), нови стъкла и led на дългите. Бих казал че също светят добре, но малко отстъпват на оригиналния ксенон.
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Преминаване от халоген към ксенон
1. Знам, че звучи клиширано, но по-добро от оригиналното няма! Всякакви китайски лупи светят на пръв поглед добре, но реално не фокусират светлината около среза, а я правят сравнително хомогенна. Резултата е силна осветеност близо до колата, но слаба в далечина! Освен това е практически невъзможно вградената лупа да се подравни със снопа на дългите. Резултата е много грозен в реални условия.
2. Задължително търси фарове с марка AL (Automotive Lightning) със жълт етикет! Те са с метални рефлектори и дори да са изгорели, могат да се рециклират и да имаш практически нови фарове. Бягай далеч от ZKW фаровете, защото са пластмасови рефлектори и 90% от предлаганите на пазара за много зле и няма оправия.
3. Връзването на блендата на биксенона директно към дългите е нежелателно. Соленоида има две намотки - стартова и работна. Стартовата се пуска за около секунда, след което остава само работната. Това го прави оригиналната схема. При конверсията е нужна една малка схемичка, която прави този фокус. Бях купувал за моята кола, ама така и не дойде време да я направя и така ми останаха. Ако се интересуваш мога да ги потърся.
Всичко написано го казвам от опит.
2. Задължително търси фарове с марка AL (Automotive Lightning) със жълт етикет! Те са с метални рефлектори и дори да са изгорели, могат да се рециклират и да имаш практически нови фарове. Бягай далеч от ZKW фаровете, защото са пластмасови рефлектори и 90% от предлаганите на пазара за много зле и няма оправия.
3. Връзването на блендата на биксенона директно към дългите е нежелателно. Соленоида има две намотки - стартова и работна. Стартовата се пуска за около секунда, след което остава само работната. Това го прави оригиналната схема. При конверсията е нужна една малка схемичка, която прави този фокус. Бях купувал за моята кола, ама така и не дойде време да я направя и така ми останаха. Ако се интересуваш мога да ги потърся.
Всичко написано го казвам от опит.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Преминаване от халоген към ксенон
Аз си добавих лупите във фара и всичко съм настроил перфектно. Спор няма, няма по добро от оригиналното, но пак е според ситуацията.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- The Edge
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Преминаване от халоген към ксенон
Предлагат се много добри "моримото" лупи за поставяне в рефлектора ; С добра настройка и читав ксенон ( предлагат се и 50W ) осветеността със сигурност е по-добра от нерециклиран оригинален фар. Но пък машинката за ръчна настройка е наложително да работи, иначе се превръщате в поредния престъпник
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Преминаване от халоген към ксенон
Точно Миромото съм сложил, 35 ватови. Доволен съм.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: Преминаване от халоген към ксенон
аз съм със 3 инчове лупи китайски разбира се, до сега бях с лед крушки на тях 3 години и половина светят доволно, сега малко реших да променя концепцията и минавам на ксенон пак със същите лупи, но рециклирах рефлеторите, защото китайското покритие не кара много време, може би го запазих със лед крушката толкова време или бях уцелил истинско .
Сега ще сменя рефлекторите и ще кача снимки как светят, като за да си запазя рефлектора повече време читав, днес си вързах и дневните светлини, които пак са лед и светят доста прилично, за дневни смених стандартните ccf ангеслки очи с лед, които са с две светлини в тят, като бялата минава през реле и щом дам на контакт се включват , а като включа на габарит стават жълти и светят заедно с us style, на мен лично ми хареса как се получи
Сега ще сменя рефлекторите и ще кача снимки как светят, като за да си запазя рефлектора повече време читав, днес си вързах и дневните светлини, които пак са лед и светят доста прилично, за дневни смених стандартните ccf ангеслки очи с лед, които са с две светлини в тят, като бялата минава през реле и щом дам на контакт се включват , а като включа на габарит стават жълти и светят заедно с us style, на мен лично ми хареса как се получи
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани