Силов тунинг 184к.с. - спънки
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- stradikus
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 8.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M57D30 седан с емкова броня
- Мечтае да кара: E30 m3 червена и да върви с руса кака
Силов тунинг 184к.с. - спънки
Здравейте,
ще засилвам колата, но нямам опит с горивната система на 184к.с. Знам, че е по-зле от тази на 204к.с., но нямам възможността и двигател да сменям(да не говорим за кола).
Идеята ми е вакуумна гт2260в от е60 218кс с нова перка и настройка, кулер 550х230х65, турбопътища къстъм, генерация от двигателя на 76мм с къстъм резонатор,(чугунен колектор от 218кс?). В тази си конфигурация не ми стига гориво за повече коне от 240-250 с ремапа(РЕАЛНИ). Въпросът ми е колко е максимума, който може да се извлече от стоковото гориво(помпа, дюзи,разпръсквачи и т.н.) от стоковите? Ще стопя ли буталата? За момента всичко ще излезе около 3-4 000лв и не ми се дават допълнителни пари за горивна система, защото не се целя в 300+. 250к.с. са ми достатъчни, колата я карам всекидневно. Също съединителя до колко коня държи(не е керамика)?
2. За да не отвярям втора тема ще попитам, за да знам за по-нататък: дюзи от 272к.с. стават ли на моята? Разпръсквачи откъде? Помпа каква? Нещо което съм пропуснал? Мап сензор от 320д? Турбо от 231к.с. с актуатор може ли да се настрои за моята, ще има ли доработки?
Моля насочете по-голямата част от вниманието си на първата част от темата, защото тя е предстояща. Жалко, че не съм с 204к.с., защото там доста по-лесно щях да съм в 300+.
Благодаря предварително.
ще засилвам колата, но нямам опит с горивната система на 184к.с. Знам, че е по-зле от тази на 204к.с., но нямам възможността и двигател да сменям(да не говорим за кола).
Идеята ми е вакуумна гт2260в от е60 218кс с нова перка и настройка, кулер 550х230х65, турбопътища къстъм, генерация от двигателя на 76мм с къстъм резонатор,(чугунен колектор от 218кс?). В тази си конфигурация не ми стига гориво за повече коне от 240-250 с ремапа(РЕАЛНИ). Въпросът ми е колко е максимума, който може да се извлече от стоковото гориво(помпа, дюзи,разпръсквачи и т.н.) от стоковите? Ще стопя ли буталата? За момента всичко ще излезе около 3-4 000лв и не ми се дават допълнителни пари за горивна система, защото не се целя в 300+. 250к.с. са ми достатъчни, колата я карам всекидневно. Също съединителя до колко коня държи(не е керамика)?
2. За да не отвярям втора тема ще попитам, за да знам за по-нататък: дюзи от 272к.с. стават ли на моята? Разпръсквачи откъде? Помпа каква? Нещо което съм пропуснал? Мап сензор от 320д? Турбо от 231к.с. с актуатор може ли да се настрои за моята, ще има ли доработки?
Моля насочете по-голямата част от вниманието си на първата част от темата, защото тя е предстояща. Жалко, че не съм с 204к.с., защото там доста по-лесно щях да съм в 300+.
Благодаря предварително.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Силов тунинг 184к.с. - спънки
До 250-60 може с твойте дюзи,на мотор,кулер може и да не слагаш като размер ако не се лъжа е като на 204 коня,което е достатъчно . Дюзи от 272 не стават за твоя мотор. Общо взето с турбина и читав ремап би траябвало да ги изкараш тези коне.
Re: Силов тунинг 184к.с. - спънки
Аз пък съм чувал, че дюзи от 272 стават, а от 286кс не стават. Има и над 400кс направени 184 мотори.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Силов тунинг 184к.с. - спънки
Турбо, кулер и настройки- 4к лв???
Не го приемай, като заяждане но найстина поста ти е изключително несериозен и напосоки!
Ако искаш да получиш адекватно инфо, защо първо сам не прочетеш малко: несериозно ми звучи да пишеш че колектора на 218 е чугун. Да искаш турбо от 231, за което ще трябва да смениш колектора, който като смениш турбото застава на мястото на лапата и дефакто трябва да се прави друга лапа, но това са неща, които ако беше се замислил или прочел, нямаше да напишеш.
Дюзи от 272 влизат, но преди да стигнеш до дюзите, помпата ще изтавани, турбото и то, освен ако не е хибрид на 65мм.
Конете, които си написал, са реално съвсем нормални и без дюзи.
Не го приемай, като заяждане но найстина поста ти е изключително несериозен и напосоки!
Ако искаш да получиш адекватно инфо, защо първо сам не прочетеш малко: несериозно ми звучи да пишеш че колектора на 218 е чугун. Да искаш турбо от 231, за което ще трябва да смениш колектора, който като смениш турбото застава на мястото на лапата и дефакто трябва да се прави друга лапа, но това са неща, които ако беше се замислил или прочел, нямаше да напишеш.
Дюзи от 272 влизат, но преди да стигнеш до дюзите, помпата ще изтавани, турбото и то, освен ако не е хибрид на 65мм.
Конете, които си написал, са реално съвсем нормални и без дюзи.
- stradikus
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 8.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M57D30 седан с емкова броня
- Мечтае да кара: E30 m3 червена и да върви с руса кака
Re: Силов тунинг 184к.с. - спънки
racing_team_vidin написа:Турбо, кулер и настройки- 4к лв???
Не го приемай, като заяждане но найстина поста ти е изключително несериозен и напосоки!
Ако искаш да получиш адекватно инфо, защо първо сам не прочетеш малко: несериозно ми звучи да пишеш че колектора на 218 е чугун. Да искаш турбо от 231, за което ще трябва да смениш колектора, който като смениш турбото застава на мястото на лапата и дефакто трябва да се прави друга лапа, но това са неща, които ако беше се замислил или прочел, нямаше да напишеш.
Дюзи от 272 влизат, но преди да стигнеш до дюзите, помпата ще изтавани, турбото и то, освен ако не е хибрид на 65мм.
Конете, които си написал, са реално съвсем нормални и без дюзи.
Да, писах на посоки, защото все още не съм ориентиран с какво турбо ще започна и оттам - какво ще правя. Чугунения колектор го обърках, вакуумното турбо ми го предлагат в момента от алуминиевия блок без голям луфт за 300лв, перката ще се сменя. Цялостната ми идея е да сложа едно турбо и кулер за момента и по-натам като събера пари - да оправя и горивната система за по-големи резултати. Писах 3-4к, защото си слагам едни пари отгоре. Иначе генерацията ми е към 500лв, турбо с вакуума, перка(12 лопатки 100лв) и труд около 500лв, кулер с пътища около 300лв, настройка на турбото около 400лв, стенд на дюзи + труд около 200лв, мап сензор 320д около 100лв и настройка + дино около 400-500лв, общо 2500лв.
Ще си задам по-конкретно въпроса: възможно ли е да сложа вакуумно турбо хибрид от 218кс и кулер + настройка и след година да речем да сменям дюзи и т.н.? Също така: по-голям плюс ли е да започна проекта с електронното турбо от 231кс и да се настройва за моята? Наистина парите точно в този момент ме събарят, а кола без пари не се прави.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Силов тунинг 184к.с. - спънки
На този мотор, се слага вакуумно турбо от 218, като малко се пили лапата, много малко, изпускателния колектор си остава оем, кулер и генерация без катализатори, както сам каза, сменяш мап и евентуално датчик рейл, махаш егр и отиваш да настройваш.
Забравих преди това задължително, най малкото нов съединител.
П.п.
Турбо от 231 не влиза директно: написах го по-горе- какво означава дават ми го за 300 с малък луфт, като монтажа на тази турбина ще струва още поне 300-400лв.... направи си план и го следвай, а не просто да наливаш скрап, защото ти е изпаднало евтино.
Забравих преди това задължително, най малкото нов съединител.
П.п.
Турбо от 231 не влиза директно: написах го по-горе- какво означава дават ми го за 300 с малък луфт, като монтажа на тази турбина ще струва още поне 300-400лв.... направи си план и го следвай, а не просто да наливаш скрап, защото ти е изпаднало евтино.
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Силов тунинг 184к.с. - спънки
Преди време гледах как един пичага от Беларус си слага на Е39 193 к.с., cp3 ГНП, рейка и датчици на рейла от 204-ка, та на мен от доста време ми се върти да направя нещо такова и с моята 184-ка. Турбото е ясно, вакуумно от 218 коня Е60, кулера може да си е стоковия, генерация без катализатори. За дюзите може да потърсиш по - големи разпръсквачи, не знам точно каква марка бяха, Firad или някаква дтуга марка, но знам, че се предлагат по - големите разпръсквачи. Трудно е засилването над 250 коня на тоя мотор. Аз ако съм повече и не ми трябват от тези 250, ама аз съм с автомат и трябва да го пазя.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани