Утечка от заден десен стъклоповдигач
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- banan4i
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.11.2016
- Кара: e61 530d LCI
- Мечтае да кара: X6 M50d
Утечка от заден десен стъклоповдигач
Здравейте колеги,
Днес открих, че имам утечка от заден десен стъклоповдигач чрез INPA. При четене на стойности, всички стъклоповдигачи седят на 0 и при натискане на копче за вдигане или сваляне на стъкло, променят стойността си, но заден-десен стъклоповдигач показва променлива стойност от 0.23-0.24 A (според INPA са ампери), като при натискане на копчето променя стойността си. Според мен и четирите би трябвало да показват 0.
Факт е, че откакто колата е при мен забелязвам, че пали една идея по-мудно, дори с чисто нов акумулатор, мерил съм го за утечки, но бише някаква мн ниска цифра, която уж била приемлива. При ежедневно каране, никога не е имало проблем - лете, зиме, пали без проблем (може би по-мудно отколкото трябва, но никога не ме е оставяла. Лошото е, че в момента с цялото “кризисно положение” колата не се кара и днес - 7 дни след последното палене се позачуди доооста, запали доста по-бавно, но все пак запали. Предните стъклоповдигачи са сменяни, задните са фабричните. Акумулатора е Varta Silverline, вече на 3 години, при замерване в покой, на контакт и при запален двигател е в норми,подгревни свещи и реле са сменяни преди две години, на диагностика не излизат в момента. Вариантите според мен са стартер или утечка.
Та да не се отплесвам - по какъв начин мога да отстраня тази утечка, къде да я търся
Днес открих, че имам утечка от заден десен стъклоповдигач чрез INPA. При четене на стойности, всички стъклоповдигачи седят на 0 и при натискане на копче за вдигане или сваляне на стъкло, променят стойността си, но заден-десен стъклоповдигач показва променлива стойност от 0.23-0.24 A (според INPA са ампери), като при натискане на копчето променя стойността си. Според мен и четирите би трябвало да показват 0.
Факт е, че откакто колата е при мен забелязвам, че пали една идея по-мудно, дори с чисто нов акумулатор, мерил съм го за утечки, но бише някаква мн ниска цифра, която уж била приемлива. При ежедневно каране, никога не е имало проблем - лете, зиме, пали без проблем (може би по-мудно отколкото трябва, но никога не ме е оставяла. Лошото е, че в момента с цялото “кризисно положение” колата не се кара и днес - 7 дни след последното палене се позачуди доооста, запали доста по-бавно, но все пак запали. Предните стъклоповдигачи са сменяни, задните са фабричните. Акумулатора е Varta Silverline, вече на 3 години, при замерване в покой, на контакт и при запален двигател е в норми,подгревни свещи и реле са сменяни преди две години, на диагностика не излизат в момента. Вариантите според мен са стартер или утечка.
Та да не се отплесвам - по какъв начин мога да отстраня тази утечка, къде да я търся
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Утечка от заден десен стъклоповдигач
Колега, след като казваш, че си измерил тока при покой и след като е в рамките на нормалното, може повече да разчиташ на тази информация, отколкото на показаният на INPA. Не виждам смисъл да търсиш утечка и може да се насочиш към нещо друго- както си писал стартер, лош контакт на електрически връзки... Може да провериш и акумулатора с тестер за състоянието му- какъв е сегашният стартов ток, спрямо фабрично зададеният.
- banan4i
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.11.2016
- Кара: e61 530d LCI
- Мечтае да кара: X6 M50d
Re: Утечка от заден десен стъклоповдигач
Това ще направя, благодаря за отговора. Притеснението ми, освен тока беше, че ИНПА дава изглед веригата да е постоянно активирана, и по-конкретно евентуални последствия, като това да изгори машинката, например, или пък да се побърка и да свали прозореца до долу някоя нощ (не знам дали е възможно, но няма да се учудя)
Все пак, преди половин година имах проблем, че двигателя гаснеше 2 секунди след завъртане на ключа и загасване на таблото и уредите... оказа се, лоша маса на малките стопове на багажника (които вече бях оправял) та... електрониката на е46 вече не може да ме учуди..
Все пак, преди половин година имах проблем, че двигателя гаснеше 2 секунди след завъртане на ключа и загасване на таблото и уредите... оказа се, лоша маса на малките стопове на багажника (които вече бях оправял) та... електрониката на е46 вече не може да ме учуди..
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани