бъджетен проект е46.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
бъджетен проект е46.
Колеги, поради нуждата от ежадневна кола, която да е икономична и да не я мисля в София пред блока, се спрях на е46 м47н, поради лични впечатления за икономичноста и здравината на този мотор, от тук насетне поради това че ще се возя само аз и искам да е максимално компактна колата, всички знаем колко места за паркиране има в София реших да е компакт.
И запозна търсенето, след един оглед в Пазарджик, на един компакт с Мпакет за 3500лв се оказа че, както се изрази мой приятел който беше на огледа, "Мога да си мушна главата в прага, да захапя стелката и да я извадя отдолу" отделно маховик и доста други неща, се наложи да се разходим до софия за един компакт и той на 3500, но там също имаше дупки в праговете и нищо общо от снимките и се държаха в автокъщата с нас все едно ще ни бият. След един бърз обяд на връщане в "Happy" решихме да отскочим до Сливен да видим най-евтината от набелязаните един сив компакт за 2300лв.
И се оказа че той е нашата кола, нито точко ръжда, няма дори повръностна корозия някъде и на вид сток без интервенции, пълна база да няма какво да се краде от него, го капарирахме на 2000лв.
От пъвоначалния оглед, установихме че има за смяна кората под чистачките, има някакъв лек проблем със спирачките, изгорели свещи и един тампон на мотора, натоварихме я и я прибрахме в сервиза:
Ето и няколко снимки от вътре:
Първо я закачих на ИНПА-та да я погледна:
За тази кола, тъй като е бъджетен билд си позволих само 3 глезотии така да се каже:
1- оем кора под чистачките.
2- оем гумени стелки.
3- боост метър.
Последва вече първият оглед в сервиза:
Приключили предни спирачни маркучи, задни темпони на носачите, биелетки, скъсан тампон на задно гърне, зверски теч от капака на клапаните, който беше разял и единия маркуч към радятора, теч от вакум помпата, рейка, тампон на мотора, 2 подгревни свещи.
to be continued...;
И запозна търсенето, след един оглед в Пазарджик, на един компакт с Мпакет за 3500лв се оказа че, както се изрази мой приятел който беше на огледа, "Мога да си мушна главата в прага, да захапя стелката и да я извадя отдолу" отделно маховик и доста други неща, се наложи да се разходим до софия за един компакт и той на 3500, но там също имаше дупки в праговете и нищо общо от снимките и се държаха в автокъщата с нас все едно ще ни бият. След един бърз обяд на връщане в "Happy" решихме да отскочим до Сливен да видим най-евтината от набелязаните един сив компакт за 2300лв.
И се оказа че той е нашата кола, нито точко ръжда, няма дори повръностна корозия някъде и на вид сток без интервенции, пълна база да няма какво да се краде от него, го капарирахме на 2000лв.
От пъвоначалния оглед, установихме че има за смяна кората под чистачките, има някакъв лек проблем със спирачките, изгорели свещи и един тампон на мотора, натоварихме я и я прибрахме в сервиза:
Ето и няколко снимки от вътре:
Първо я закачих на ИНПА-та да я погледна:
За тази кола, тъй като е бъджетен билд си позволих само 3 глезотии така да се каже:
1- оем кора под чистачките.
2- оем гумени стелки.
3- боост метър.
Последва вече първият оглед в сервиза:
Приключили предни спирачни маркучи, задни темпони на носачите, биелетки, скъсан тампон на задно гърне, зверски теч от капака на клапаните, който беше разял и единия маркуч към радятора, теч от вакум помпата, рейка, тампон на мотора, 2 подгревни свещи.
to be continued...;
Последна промяна Nukem на 11 Яну 2021, 17:58, променена общо 4 пъти
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: бъджетен проект е46.
Ти не се спираш..и накрая пак ще се чудим на кой платен паркинг да я държим в СофиО ако продължаваш така
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: бъджетен проект е46.
Колега, интересна стойка за boost уреда. Може ли да споделиш ти ли я прави или я купува, че си търся за моята е46.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: бъджетен проект е46.
Колега, от facebook едно момче по групите ги прави на 3д принтер, много добре пасва, доволен съм и то само за 20лв я купих, прави кръглата стоика с решетките, вече трябва да се разглоби сами въздуховод и да се сменят решетките с тези. Единствено по късно мога да мина на оригиналния боос метър на вдо, че на този осветлението се различава малко.
Иначе, за hammer да кажа стриктна дисциплина ще има за този проект, от към екстри, иначе ми обеща моя авер от англия М-ков волан с мулти подарък и Мпрагове вътрешни са осигурени. Единствено може един черен таван по натам.
Иначе, за hammer да кажа стриктна дисциплина ще има за този проект, от към екстри, иначе ми обеща моя авер от англия М-ков волан с мулти подарък и Мпрагове вътрешни са осигурени. Единствено може един черен таван по натам.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: бъджетен проект е46.
Извинявам се за малоумния въпрос, но има ли вариант духалката да работи без да прецака уреда ?
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: бъджетен проект е46.
is-та съм я спрял от движение и си е в гаража на село, днес даже я изкарах за малко че не беше палена 3 месеца:
За духалката, доколкото я разгледах при е46 обдухването на страничния прозорец става от отделна малка решетка отстрани, реално клапата отзад за затварян/отваряне на въздуха работи, губи се само функционалноста нагоре/надолу, единствения друг минус е че вечер се отразява в страничното огледало и на дълги пътувания дразни ще и сложа един прекъсвач по натам.
Иначе джамбазите я дадоха колата разбира се с свършил акумолатор, оборудвах я с един нов 92 ампера, събра се на косъм, за момент си мислех че няма да влезне:
Сложих и нова рейка и "греда" оказа се че волана продължава да не се връща и да запъва гадно, оказа се горното каре към волана беше запекло в едната посока, за пръв път след 7 бмв-та виждам такова нещо, димек рейката само де я сменях хах, оборудвах я и с едни чистачки:
Ето за това, каре става дума:
Следващия проблем беше, че тракаше пасажерската кора, оказа се че се държи на двата болта на дръжката, всчки основи на щипките бяха отлепени, свалих я и залепих всичко с полиуретаново лепило, взех и един компресор за гуми, все пак се кара на дълъг път постоянно:
Дойде реда и на свещите, реших да взема две и да сменим изгорелите, което се оказа грешка в последствие. Обаче от изгорелите едната свещ беше китаиска и не се отви, след малко заигравка, се откърти парче от електрода и падна в цилиндъра. След 3 дни игра на бъркане през отвора на дюзите и на свещите и мърдане на буталото нагоре надлу и малък но мощен магнит успяхме да я извадим без да се налага да отваряме мотора. И след като я запалихме записа като грешки и другите 2 свещи, сега пак трябва да свалям колектора.
За духалката, доколкото я разгледах при е46 обдухването на страничния прозорец става от отделна малка решетка отстрани, реално клапата отзад за затварян/отваряне на въздуха работи, губи се само функционалноста нагоре/надолу, единствения друг минус е че вечер се отразява в страничното огледало и на дълги пътувания дразни ще и сложа един прекъсвач по натам.
Иначе джамбазите я дадоха колата разбира се с свършил акумолатор, оборудвах я с един нов 92 ампера, събра се на косъм, за момент си мислех че няма да влезне:
Сложих и нова рейка и "греда" оказа се че волана продължава да не се връща и да запъва гадно, оказа се горното каре към волана беше запекло в едната посока, за пръв път след 7 бмв-та виждам такова нещо, димек рейката само де я сменях хах, оборудвах я и с едни чистачки:
Ето за това, каре става дума:
Следващия проблем беше, че тракаше пасажерската кора, оказа се че се държи на двата болта на дръжката, всчки основи на щипките бяха отлепени, свалих я и залепих всичко с полиуретаново лепило, взех и един компресор за гуми, все пак се кара на дълъг път постоянно:
Дойде реда и на свещите, реших да взема две и да сменим изгорелите, което се оказа грешка в последствие. Обаче от изгорелите едната свещ беше китаиска и не се отви, след малко заигравка, се откърти парче от електрода и падна в цилиндъра. След 3 дни игра на бъркане през отвора на дюзите и на свещите и мърдане на буталото нагоре надлу и малък но мощен магнит успяхме да я извадим без да се налага да отваряме мотора. И след като я запалихме записа като грешки и другите 2 свещи, сега пак трябва да свалям колектора.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: бъджетен проект е46.
Nukem написа:Колега, от facebook едно момче по групите ги прави на 3д принтер, много добре пасва, доволен съм и то само за 20лв я купих, прави кръглата стоика с решетките, вече трябва да се разглоби сами въздуховод и да се сменят решетките с тези. Единствено по късно мога да мина на оригиналния боос метър на вдо, че на този осветлението се различава малко.
Иначе, за hammer да кажа стриктна дисциплина ще има за този проект, от към екстри, иначе ми обеща моя авер от англия М-ков волан с мулти подарък и Мпрагове вътрешни са осигурени. Единствено може един черен таван по натам.
Може ли да дадеш кординати на момчето на ЛС.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: бъджетен проект е46.
тук може да видите какъв "анален армагеден" беше отдолу, като свалихме корите, както и състоянието на спирачните маркучи, това ми е първото от всички бмв-та на което не минавам директно на маркучи с метална оплетка а си слагам нови оем:
И малко творчество което открихме по картера, явно е имало премеждия в миналото
Нов гореивен флтър, ето го и въздушния на какво приличаше:
Първата бележка с която ме закарфичиха, това са клиентски цени за мен са 30% по надлоу и труда разбирасе си е от мен, но все пак за такъв кош не е малко пара:
Малко творчество по колектора, и егра изолирах с такава тапа, както и софтерно после, бутнахме я и малко нагоре с конете, вече е към 185 коня, можеше и повече, но реших все пак е икономичен, кош за евтини междуградски пътувания:
Сега отдолу изглежда доста по-добре, провериха се всички маншони, гресираха се картата, новите тампони на носачите, стенд, тампона на мотора и открих защо се гънеше лоста на скоростния лост, джамбазите го напълнили със силикон, купих един китаец за е90 за 20лв и колата е готова за път.
И малко творчество което открихме по картера, явно е имало премеждия в миналото
Нов гореивен флтър, ето го и въздушния на какво приличаше:
Първата бележка с която ме закарфичиха, това са клиентски цени за мен са 30% по надлоу и труда разбирасе си е от мен, но все пак за такъв кош не е малко пара:
Малко творчество по колектора, и егра изолирах с такава тапа, както и софтерно после, бутнахме я и малко нагоре с конете, вече е към 185 коня, можеше и повече, но реших все пак е икономичен, кош за евтини междуградски пътувания:
Сега отдолу изглежда доста по-добре, провериха се всички маншони, гресираха се картата, новите тампони на носачите, стенд, тампона на мотора и открих защо се гънеше лоста на скоростния лост, джамбазите го напълнили със силикон, купих един китаец за е90 за 20лв и колата е готова за път.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: бъджетен проект е46.
Колега, този възд филтър за да е толкова черен провери да нямаш пропуск на изгорели газове от колектор, гарнитури, тръба на ЕГР.
Обикновени така черен става когато има спукан колектор, но и скъсана тръба на ЕГР съм случвал.
Обикновени така черен става когато има спукан колектор, но и скъсана тръба на ЕГР съм случвал.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: бъджетен проект е46.
Прав си колега, сваляхме и сменяхме колектора също, от там е било сигурно.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: бъджетен проект е46.
Nukem написа:Прав си колега, сваляхме и сменяхме колектора също, от там е било сигурно.
Спукан ли беше?Тоя трябва да е чугунен май.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: бъджетен проект е46.
Той е чугунен, обаче беше свалян и 3 от шпилките липсваха и не знам какъв зор е видял нещо наваряван ли беше незнам, какво бяха творили, направо в коша.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: бъджетен проект е46.
Егати погрома,тая кола живее втори или трети живот при теб Дано тоя и живот е по-добър.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: бъджетен проект е46.
Ще си я поддържаме количката, цд-то не работи, глътна един диск и само върти, трябва да се смени, иначе като свалях дюзите сложих нови дифтунги, новата гарнитура на капака, на едната снимка съм снимал новите биелетки и спирачни маркучи, вървим към прилично състояние. Остана да ми пратят съм поръчал този клапан помпичка на парното с двете цилиндърчета и датчика за маслто в картера, него не съм намерил още.
От разхода съм доволен 4.3 ми даде като ходих последния път до Пловдив, това е даже преди чипосването, сега трябва да падне още малко.
От разхода съм доволен 4.3 ми даде като ходих последния път до Пловдив, това е даже преди чипосването, сега трябва да падне още малко.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани