бъджетен проект е46.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: бъджетен проект е46.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: бъджетен проект е46.
Дойде и черният таван, взех го от приятел почти без пари, но се оказа с шибидах, а моята няма. Мислех че поне ще има някаква заготовка на тавана, но греда, няма как да закрепя капака а той си тежи, не мога да оставя или залепя за самия таван:
Занесох моя таван с едната страница за мостра на тапицер и реших да комбинирам черните колонки средни предни и задни с моя таван тапициран и дръжките който са с новия таван оригинално черни и черния преден плафон, интересно че задния плафон на черния таван е бял а на моя бял таван е черен хах. Тавана с шибидаха ще отиде за продан.
Свалих всички уплътнения останах много доволен, че няма помен от корозия, но след като свалих задните кори, че нямаше как да сваля страничните колонки без това, първо установих, че нямат и една здрава щипка, те затова и тракаха:
Оказа се че шумоизолацията е поизядена от мишки и е пълно с техните изпражнения, мишки не намерих и няма пригризани кабели доколкото видях. От там се почна едно чистене и лепене на кори, другата седмица взимам тавана от тапицера и продължаваме с монтажа.
Занесох моя таван с едната страница за мостра на тапицер и реших да комбинирам черните колонки средни предни и задни с моя таван тапициран и дръжките който са с новия таван оригинално черни и черния преден плафон, интересно че задния плафон на черния таван е бял а на моя бял таван е черен хах. Тавана с шибидаха ще отиде за продан.
Свалих всички уплътнения останах много доволен, че няма помен от корозия, но след като свалих задните кори, че нямаше как да сваля страничните колонки без това, първо установих, че нямат и една здрава щипка, те затова и тракаха:
Оказа се че шумоизолацията е поизядена от мишки и е пълно с техните изпражнения, мишки не намерих и няма пригризани кабели доколкото видях. От там се почна едно чистене и лепене на кори, другата седмица взимам тавана от тапицера и продължаваме с монтажа.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: бъджетен проект е46.
Nukem написа:Дойде и черният таван, взех го от приятел почти без пари, но се оказа с шибидах, а моята няма. Мислех че поне ще има някаква заготовка на тавана, но греда, няма как да закрепя капака а той си тежи, не мога да оставя или залепя за самия таван:
колега, браво за начинанието с подмяната на тавана - черното много ще отвори проекта ти.
понеже и аз минах по този път мога да ти дам няколко жокери:
със силикон може да обшиеш джобовете на предните кори - ако тръгнат да се разлепят скърцат много неприятно
имай едно на ум, че сега момента е идеален и за полагане на кабели ( дали за ел. хроматично огледало, дали за камера за задно виждане)
и на последно място, ако след време ще сменяш седалките с кожени, може още сега да претапицираш текстилните елементи на вратите с кожа
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: бъджетен проект е46.
Кире, кире нищо не става да го еба по бмв-то от първи път.
Много добра идея за корите, ти къде ги прави твоите, станали са повече от страхотни?
Днес, приключих с тавана. Имаше перипети разбира се, забравх да свържа задния плафон и се наложи да го свалям пак, на предните колонки се оказа че са супени средните щипки и посредата стоят малко отворени, и един болт има горе под надписа AirBag това докато го нацеля да го навия, си потроших нервите.
Иначе за да сложа корите вече залепени и с нови щипки, свалих задната седалка и отдолу пълен ужас, събрах 3 евро и нещо и един сребърен пръстен, от там до близката автомивка една прахосмукачка и събрах обратно всичко отзад.
Това е и финалният вид, не е като при е36-та, но горе долу става:
Вчера поръчах и поставка за чаши, изпадна за 30лв, продадох един аукс бутон от старото е36, да съм 0 на 0, нали правим бюджетен проект, остана да сложа нея и да ми донесат волана новия от англия и сме готови с интериора.
Ако някой иска черен оем таван с шибидах на символични пари за компакт, да ми пише.
панагонов написа:Nukem написа:Дойде и черният таван, взех го от приятел почти без пари, но се оказа с шибидах, а моята няма. Мислех че поне ще има някаква заготовка на тавана, но греда, няма как да закрепя капака а той си тежи, не мога да оставя или залепя за самия таван:
колега, браво ...
Много добра идея за корите, ти къде ги прави твоите, станали са повече от страхотни?
Днес, приключих с тавана. Имаше перипети разбира се, забравх да свържа задния плафон и се наложи да го свалям пак, на предните колонки се оказа че са супени средните щипки и посредата стоят малко отворени, и един болт има горе под надписа AirBag това докато го нацеля да го навия, си потроших нервите.
Иначе за да сложа корите вече залепени и с нови щипки, свалих задната седалка и отдолу пълен ужас, събрах 3 евро и нещо и един сребърен пръстен, от там до близката автомивка една прахосмукачка и събрах обратно всичко отзад.
Това е и финалният вид, не е като при е36-та, но горе долу става:
Вчера поръчах и поставка за чаши, изпадна за 30лв, продадох един аукс бутон от старото е36, да съм 0 на 0, нали правим бюджетен проект, остана да сложа нея и да ми донесат волана новия от англия и сме готови с интериора.
Ако някой иска черен оем таван с шибидах на символични пари за компакт, да ми пише.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- stormrider
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: бъджетен проект е46.
Чакам го да пристигне от Англия, Мвия волан с мулти за 20 паунда го взехме, но чакам приятел да го донесе да си спестя доставката, малко теезер:
Ще мине на едно тапициране при бат ни Златан, още обмислям как да е, иначе взех и нови гуми, че ще я разхождам до морето.
Взех малко глезотии пак за е36-та и се забавих малко с този проект.
Ще мине на едно тапициране при бат ни Златан, още обмислям как да е, иначе взех и нови гуми, че ще я разхождам до морето.
Взех малко глезотии пак за е36-та и се забавих малко с този проект.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: бъджетен проект е46.
Nukem написа:Взех малко глезотии пак за е36-та и се забавих малко с този проект.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: бъджетен проект е46.
Колеги, малко движение по проекта. Вкарах колата в сервиза и сменихме маховик и съединител, че тресеше здраво, сменихме помпата на парното не знам каква дейност извършва, но записваше грешка. Другото нещо което правеше проблем е че при паленето на колата светваше лампата на маслото и изгасваше след 5 сек, реших че е датчик за маслото втора ръка но нищо не се промени, майстора ми казва че проблема може да е в таблото, но се чудя дали да не купя нов датчик.
Другият проблем който имах беше че скоростния лост стоеше срещу 5-та скорост, не между 3-та и 4-та. Купих тази пластмасовата втулка и цялата периферия около нея от Дару, лоста стана по стегнат по отново стои по на дясно, това ме навежда на мисълта че пружината дясната в кутията която държи вилката е счупена, май ще търся кутия с 6 скорости.
Следващия проблем беше че ако я натисна в червеното между 1-ва и 2-ра влиза в авариен режим и забива, като изгасиш колата и запалиш се оправя, записваше ниско налягане в рейла, смених помпата за високо налягане с такава от 330д феис и спря да записва грешката за ниско налягане, но продължи да забива.
Другото нещо е че спря да работи цд-то, свалих го и се оказа че е счупена буксата към него, купих втора ръка и пренаредих пиновете:
Свързах, но цд-то не работеше отново следващото нещо което проверих и се оказа изгоряло беше бушона, беше 3 ампера смених го с 5ампера и сега работи без проблемно, ако някой знае да пише колко е оригинално бушона на цд-то.
Смених и щипките на лаистните, бяха счупени всичките:
image storage
Следващото нещо което се заех е мултиволана и свързването му, изпадна ми на полвин цена комплекта за монтаж, разпечатах си инструкцийте и започна свързването, оказа се че има няколко грешки в тях, 1-та кабелите трябва да се режат не на 40мм а поне на 70мм, другото е че пише черна букса към комп-а а такава с над 37пина има само бяла поне при мен. Свързах го и работи, взех и лайстната на волана от бояджията боядисана приблизително в цвета на лайстните:
Бега обаче не спира да свети и не мога да изтрия грешката, възможно ли е самия бег на новия волан да е дефектен, ето и другите грешки, ако някой колега има идея за какво са да помогне:
Другият проблем който имах беше че скоростния лост стоеше срещу 5-та скорост, не между 3-та и 4-та. Купих тази пластмасовата втулка и цялата периферия около нея от Дару, лоста стана по стегнат по отново стои по на дясно, това ме навежда на мисълта че пружината дясната в кутията която държи вилката е счупена, май ще търся кутия с 6 скорости.
Следващия проблем беше че ако я натисна в червеното между 1-ва и 2-ра влиза в авариен режим и забива, като изгасиш колата и запалиш се оправя, записваше ниско налягане в рейла, смених помпата за високо налягане с такава от 330д феис и спря да записва грешката за ниско налягане, но продължи да забива.
Другото нещо е че спря да работи цд-то, свалих го и се оказа че е счупена буксата към него, купих втора ръка и пренаредих пиновете:
Свързах, но цд-то не работеше отново следващото нещо което проверих и се оказа изгоряло беше бушона, беше 3 ампера смених го с 5ампера и сега работи без проблемно, ако някой знае да пише колко е оригинално бушона на цд-то.
Смених и щипките на лаистните, бяха счупени всичките:
image storage
Следващото нещо което се заех е мултиволана и свързването му, изпадна ми на полвин цена комплекта за монтаж, разпечатах си инструкцийте и започна свързването, оказа се че има няколко грешки в тях, 1-та кабелите трябва да се режат не на 40мм а поне на 70мм, другото е че пише черна букса към комп-а а такава с над 37пина има само бяла поне при мен. Свързах го и работи, взех и лайстната на волана от бояджията боядисана приблизително в цвета на лайстните:
Бега обаче не спира да свети и не мога да изтрия грешката, възможно ли е самия бег на новия волан да е дефектен, ето и другите грешки, ако някой колега има идея за какво са да помогне:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: бъджетен проект е46.
Тази ти тема, съм я бил пропуснал явно. Поредният ти, уж бюджетен проект
only rear wheel drive
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: бъджетен проект е46.
abracadabra написа:Супер тема. Поздравления!
мерси колега.
За колегата michev, радвам се че си открил и тази тема, в е36-та тема и там има развитие сложихме джантите, най-после се мирясах с джантите няма да сменям повече.
По текущата тема, оправихме бега, имах на разположение резервен лентов кабел и кабели за мултифункция и ги смених комплект и се изтри вече грешката. Сега остава да разбера ако имате идея, ако сменя лайт модула трябва ли да се кодира колата, че ми записва една грешка в него и не знам, примерно моята няма ксенон и други разни екстри ако взема друг лайт модул дали няма да има проблем.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: бъджетен проект е46.
За лайт модула - няма проблем, кодира се само той. Вземи такъв който визуално /като функции, копчета и плъзгачи/ съвпада с твоя и ако се окаже че всичко работи както преди, може и да не се занимаваш. Тъй като в Е46 освен таблото и лайт модула съдържа цялостната информация за конкретната кола /вкл. VIN/, на дисплея при километрите ще цъфне една точка, с която таблото съобщава че е "засечен чужд субект" . Което е голям праз, всичко ще си работи както трябва. За пълен феншуй обаче с БМВ Скенер можеш да промениш VIN-а с твоя и точката изчезва.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: бъджетен проект е46.
Много полезно инфо колега, ще направя както казваш. Благодаря много.
Следващото нещо е търсенето на рекаро.
Интересува ме също ако има запознати с компактите, струва ми се че мернах за продаване преди фарове с лупи но без ксенон, има ли такова животно защото в момента търся и всичко което намирам е само с ксенон когато има лупа?
Следващото нещо е търсенето на рекаро.
Интересува ме също ако има запознати с компактите, струва ми се че мернах за продаване преди фарове с лупи но без ксенон, има ли такова животно защото в момента търся и всичко което намирам е само с ксенон когато има лупа?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- denises26
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: Алпина
Re: бъджетен проект е46.
Съдейки по realoem май има фар с лупа без ксенон - https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=63_0721 . Малко объркващо е представено, но щом на схемата има възможност нужния брой крушки H7 да бъдат 4, а не само 2 би трябвало да значи, че този фар е без ксенон. Също така на тази схема няма даден баласт, за разлика от тази тук - https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=63_0722 . А защо търсиш фарове без ксенон по принцип?
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани