Датчик температура входящ въздух
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Датчик температура входящ въздух
Колеги, как би се отразило ако сензора номер 10 от схемата подава грешни данни?
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3328
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3328
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- gromovich
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Датчик температура входящ въздух
Грешна информация за външната температура би се отразила върху образуването на горивната смес и оттам върху динамиката на колата и разхода на колата. Поне така съм чел по западните форуми.
Re: Датчик температура входящ въздух
Ще пали по-бавно, груба работа на двигателя на студен старт, ще гасне двигателя. Само, че това се застъпва и с други евентуални не работещи части...На диагностика мисля че излиза.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Датчик температура входящ въздух
Карал съм с откачен датчик 2,3 дни освен свиренето на турбината и повече черен пушек други проблеми съм нямал!
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Датчик температура входящ въздух
Работата е там, че когато навън е студено, колата има съвсем нормално поведение. На студен и после в работна температера двигател, разгъва мощността плавно и очаквано добре. Затопли ли се времето навън и се появява един дразнещ турбо лаг. Тъй като съм сменил много части, започнах да търся малко логичните. От въздушния филтър до колектора, само тоя датчик въпросния не съм сменял.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: Датчик температура входящ въздух
Да е разкачен датчика, и да е развален и да дава грешни стойности са 2 различни неща. Не мисля, че това което описваш е проявено от него. В крайна сметка можеш да пробваш с друг, само че сега не е топло и няма да разбереш.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Датчик температура входящ въздух
аз се боря с подобен проблем но на М57 в Е65
като закача дебитомера колата прави старт както си трябва. след това зацикля в някакъв режими няма динамика
махам буксата на дебитомер и вече всичко е ок . ускорение добро и тн обаче изписва този сензор като грешка само на свален дебитомер
някой да сподели опит?
като закача дебитомера колата прави старт както си трябва. след това зацикля в някакъв режими няма динамика
махам буксата на дебитомер и вече всичко е ок . ускорение добро и тн обаче изписва този сензор като грешка само на свален дебитомер
някой да сподели опит?
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Датчик температура входящ въздух
Интересно според теб щом не може да е от него, на какво може да се дължи? Нарочно не пиша всичко което съм сменил и проверил, за да не подведа мислене в грешна посока. А и търся нещо не особено логично или за което не се досещам.inspite написа:Да е разкачен датчика, и да е развален и да дава грешни стойности са 2 различни неща. Не мисля, че това което описваш е проявено от него. В крайна сметка можеш да пробваш с друг, само че сега не е топло и няма да разбереш.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: Датчик температура входящ въздух
Извинявам, се за off-topic-a, но да попитам 330d 184 к.с има ли такъв датчик и къде се намира ?
Поздрави!
Re: Датчик температура входящ въздух
VladiE написа:Интересно според теб щом не може да е от него, на какво може да се дължи? Нарочно не пиша всичко което съм сменил и проверил, за да не подведа мислене в грешна посока. А и търся нещо не особено логично или за което не се досещам.inspite написа:Да е разкачен датчика, и да е развален и да дава грешни стойности са 2 различни неща. Не мисля, че това което описваш е проявено от него. В крайна сметка можеш да пробваш с друг, само че сега не е топло и няма да разбереш.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Не знам колега. Просто отговорих на въпроса какви са евентуалните симптоми. Топло време, дизел и проблеми с вървене го свързвам с кулера (това пак е във сферата на абсолютното гадаене). В крайна сметка не е толкова скъп датчика, смени го поне да не го мислиш.
Re: Датчик температура входящ въздух
Kurtov написа::OT:
Извинявам, се за off-topic-a, но да попитам 330d 184 к.с има ли такъв датчик и къде се намира ?
Поздрави!
Имаш.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Датчик температура входящ въздух
ares2 написа:аз се боря с подобен проблем но на М57 в Е65
като закача дебитомера колата прави старт както си трябва. след това зацикля в някакъв режими няма динамика
махам буксата на дебитомер и вече всичко е ок . ускорение добро и тн обаче изписва този сензор като грешка само на свален дебитомер
някой да сподели опит?
Дебитомерът и датчикът за температурата на постъпващия въздух са две различни неща. Едното мери количество въздух, а другото температурата му.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Датчик температура входящ въздух
VladiE написа:Колеги, как би се отразило ако сензора номер 10 от схемата подава грешни данни?
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3328
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Ще гори повече, ще имаш усещането, че понавървява повече, но на пректика не е така, компютъра ще използва предварително зададена карта за управление на двигателя в авариен режим.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Датчик температура входящ въздух
VladiE написа:Работата е там, че когато навън е студено, колата има съвсем нормално поведение. На студен и после в работна температера двигател, разгъва мощността плавно и очаквано добре. Затопли ли се времето навън и се появява един дразнещ турбо лаг. Тъй като съм сменил много части, започнах да търся малко логичните. От въздушния филтър до колектора, само тоя датчик въпросния не съм сменял.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Тези симптоми от кога ги има?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: Датчик температура входящ въздух
Колега, аз имам почти еднакъв проблем с твоя. Аз съм М47 150 коня Евро 4.Ти пробвал ли са махнеш буската на дебитомера или маркуча на Агр клапана, при мен така се оправя колата. И аз имам същият проблем след като стане на 10 градуса температура на въздуха навън и колата почва да пуши, турбо лаг и при каране на ниски обороти с малко газ прекъсва колата.
Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани