BMW E46 320D - M47TU - Ъпгрейд на софтуера.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
BMW E46 320D - M47TU - Ъпгрейд на софтуера.
Здрвейте, прочетох няколко теми за ъпгрейда на софтуеар на DDE. Остана дилемата с коя програма да го направя с DIS или WinKFP. И мен интересува след ъпдейта, задължително ли е да акатуализирам дебитомера и как да го направя?
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: BMW E46 320D - M47TU - Ъпгрейд на софтуера.
С WinKFP е най-лесно. След края на ъпдейта триеш грешките /ако има записани по време на преинсталацията/. После ресетваш всички адаптации - с Инпа примерно. Това е.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: BMW E46 320D - M47TU - Ъпгрейд на софтуера.
Kurtov написа:Какъв ефект може да се очаква от подобна операция ?
По-адекватна работа на мотора, такива са мненията на колеги минали през тази процедура. Благодаря на колегата(горното мнение) ще го направя тези дни и ще пиша
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: BMW E46 320D - M47TU - Ъпгрейд на софтуера.
h0r4ex написа:Kurtov написа:Какъв ефект може да се очаква от подобна операция ?
По-адекватна работа на мотора, такива са мненията на колеги минали през тази процедура. Благодаря на колегата(горното мнение) ще го направя тези дни и ще пиша
Само напомням - ако на съответното еку му е за "първи път", времето на инсталация е дълго. Затова ако не си сигурен в акумулатора си, е добре да се подсигуриш с включено зарядно. Същото важи и за лаптопа - напълно заредена батерия или зарядно, никакви заспивания, икономични режими и т.н. Иначе може да стане голям фал. От опит го казвам .
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: BMW E46 320D - M47TU - Ъпгрейд на софтуера.
The Heartlistener написа:h0r4ex написа:Kurtov написа:Какъв ефект може да се очаква от подобна операция ?
По-адекватна работа на мотора, такива са мненията на колеги минали през тази процедура. Благодаря на колегата(горното мнение) ще го направя тези дни и ще пиша
Само напомням - ако на съответното еку му е за "първи път", времето на инсталация е дълго. Затова ако не си сигурен в акумулатора си, е добре да се подсигуриш с включено зарядно. Същото важи и за лаптопа - напълно заредена батерия или зарядно, никакви заспивания, икономични режими и т.н. Иначе може да стане голям фал. От опит го казвам .
Задължително на зарядно на акумулатора и лаптопа. Благодаря за съветите. Предполагам, че ще му е за първи път При дизела четох, че интервенция траела около 70-90 минути.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- gromovich
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: BMW E46 320D - M47TU - Ъпгрейд на софтуера.
Само да имате в предвид, че с тези малките импулсните зарядни за акумулатор не става. Трябва да е хубаво голямо зарядно за акумулатор
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: BMW E46 320D - M47TU - Ъпгрейд на софтуера.
Да използвам темата за да попитам - имам проблеми с една 46-ца 2.0д 150 коня... и понеже всичко останало е сменено съм се насочил към софтуера, който е пипан, понеже колата върви ужасно много.
Въпросът ми е - в Winkfp-то не намирам моя номер на еку-то за да го ъпдейтна... в инпа пише 7792024, а като я прочета с Kess-a, пише Upg. SW 07792293, но никой от двата го нямам в базата данни. Kaчил съм версия 60.1 sp daten..
Някой може ли да ми каже с кои номера да пробвам, че са стотина сигурно ... дори не знам това DDE какво точно се води, а са много DDE 5.х ...
Инфо:
HW 0281010565
SW 1037361830
Upg. SW 07792293
Chassis WBAAP710X0PJ57014
Въпросът ми е - в Winkfp-то не намирам моя номер на еку-то за да го ъпдейтна... в инпа пише 7792024, а като я прочета с Kess-a, пише Upg. SW 07792293, но никой от двата го нямам в базата данни. Kaчил съм версия 60.1 sp daten..
Някой може ли да ми каже с кои номера да пробвам, че са стотина сигурно ... дори не знам това DDE какво точно се води, а са много DDE 5.х ...
Инфо:
HW 0281010565
SW 1037361830
Upg. SW 07792293
Chassis WBAAP710X0PJ57014
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани