Смяна на съединител с маховик - M54B22
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Смяна на съединител с маховик - M54B22
Здравейте колеги,
Предстои ми смяма на съединител с маховик на е46-цата с M54B22. Предлагат ми два вариант - Luk или Valeo. Разликата в цената е близо 300 лв.
Питането ми е кой от двата варианта да избера? Дали си заслужават допълнителните 300 лв. за Luk или мога спокойно да избера Valeo-то?
Благодаря предварително.
Предстои ми смяма на съединител с маховик на е46-цата с M54B22. Предлагат ми два вариант - Luk или Valeo. Разликата в цената е близо 300 лв.
Питането ми е кой от двата варианта да избера? Дали си заслужават допълнителните 300 лв. за Luk или мога спокойно да избера Valeo-то?
Благодаря предварително.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Смяна на съединител с маховик - M54B22
На бензинов мотор рядко има нужда от смяна на маховика???!
Ако трябва да се смени и маховика , той трябва да е демпферен , дори на бензинова кола.
Валеото имат китове с обикновен(недемпферен , еднослоен ) маховик и оттам цената е драстично по-ниска.
Ако и двата кита са с демпферни маховици , няма разлика дали ще е Лук или Валео.
Ако трябва да се смени и маховика , той трябва да е демпферен , дори на бензинова кола.
Валеото имат китове с обикновен(недемпферен , еднослоен ) маховик и оттам цената е драстично по-ниска.
Ако и двата кита са с демпферни маховици , няма разлика дали ще е Лук или Валео.
Re: Смяна на съединител с маховик - M54B22
dr.peshev написа:На бензинов мотор рядко има нужда от смяна на маховика???!
Ако трябва да се смени и маховика , той трябва да е демпферен , дори на бензинова кола.
Валеото имат китове с обикновен(недемпферен , еднослоен ) маховик и оттам цената е драстично по-ниска.
Ако и двата кита са с демпферни маховици , няма разлика дали ще е Лук или Валео.
Ами за съжаление аз съм един от малкото, на който ще му се наложи да смени махових на бензинов двигател, но това ми бил късмета При загрял двигател започва да тресе цялата кола при тръгване. И аз не исках да повярвам, ама двама майстори гледаха и казаха, че е за маховик.
Ще питам тогава дали и двата варианта са с демфер, че и на мен ми се струва голяма разликата.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1532
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Смяна на съединител с маховик - M54B22
А какво поражда тресенето при загрял двигател? Т.е. защо това е признак за маховик?
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Radrick
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 17.11.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
- Детайли за колата: M54B30 Ръчка
Re: Смяна на съединител с маховик - M54B22
Разбития маховик ,тресе и тропа и на студен мотор и на място ,не е само при тръгване.Казвам го от опит ,защото сменях на моята ,но карам Е60 което е доста по-тежко и като го взех от германия имаше и теглич ,което означава ,че са теглили нещо с нея предполагам каравана така ,че си направи извода какъв зор иска ,за да се счупи при бензинка.На 215 00 хил. Реални км го смених.Според мен не бързай ,а вникни по-дълбоко в проблема тъй като не е евтин ремонт.Това тресене при тръгване може и да от друго както каза колегата по-горе.
Последна промяна Radrick на 13 Мар 2020, 22:26, променена общо 1 път
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Смяна на съединител с маховик - M54B22
+1.
Към колегата - не бързай, първо отворете и вижте. При мен беше същото само допреди два месеца. Като загрееше и от място при първа имах чувството че ще се разпада колата. Е, нищо му нямаше на маховика. Смених притискателя, феродов диск и аксиалния лагер. Феродовият диск и лагерът бяха доста зле. Проблемът приключи.
Към колегата - не бързай, първо отворете и вижте. При мен беше същото само допреди два месеца. Като загрееше и от място при първа имах чувството че ще се разпада колата. Е, нищо му нямаше на маховика. Смених притискателя, феродов диск и аксиалния лагер. Феродовият диск и лагерът бяха доста зле. Проблемът приключи.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Смяна на съединител с маховик - M54B22
The Heartlistener написа:+1.
Към колегата - не бързай, първо отворете и вижте. При мен беше същото само допреди два месеца. Като загрееше и от място при първа имах чувството че ще се разпада колата. Е, нищо му нямаше на маховика. Смених притискателя, феродов диск и аксиалния лагер. Феродовият диск и лагерът бяха доста зле. Проблемът приключи.
Благодаря много за съветите, но уви при мен не стоят така нещата. Преди малко се чух с майстора, разглобили са я и видимо маховика е блокирал и е за смяна. Така че няма да се размина с тежкия и скъп ремонт
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани