Смяна на съединител с маховик - M54B22

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 28.05.2010
Пол: Мъж

Смяна на съединител с маховик - M54B22

Мнение от emo9002 » 09 Мар 2020, 13:45

Здравейте колеги,

Предстои ми смяма на съединител с маховик на е46-цата с M54B22. Предлагат ми два вариант - Luk или Valeo. Разликата в цената е близо 300 лв.
Питането ми е кой от двата варианта да избера? Дали си заслужават допълнителните 300 лв. за Luk или мога спокойно да избера Valeo-то?

Благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Смяна на съединител с маховик - M54B22

Мнение от dr.peshev » 10 Мар 2020, 7:20

На бензинов мотор рядко има нужда от смяна на маховика???!
Ако трябва да се смени и маховика , той трябва да е демпферен , дори на бензинова кола.
Валеото имат китове с обикновен(недемпферен , еднослоен ) маховик и оттам цената е драстично по-ниска.
Ако и двата кита са с демпферни маховици , няма разлика дали ще е Лук или Валео.
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 28.05.2010
Пол: Мъж

Re: Смяна на съединител с маховик - M54B22

Мнение от emo9002 » 10 Мар 2020, 10:28

dr.peshev написа:На бензинов мотор рядко има нужда от смяна на маховика???!
Ако трябва да се смени и маховика , той трябва да е демпферен , дори на бензинова кола.
Валеото имат китове с обикновен(недемпферен , еднослоен ) маховик и оттам цената е драстично по-ниска.
Ако и двата кита са с демпферни маховици , няма разлика дали ще е Лук или Валео.


Ами за съжаление аз съм един от малкото, на който ще му се наложи да смени махових на бензинов двигател, но това ми бил късмета :) При загрял двигател започва да тресе цялата кола при тръгване. И аз не исках да повярвам, ама двама майстори гледаха и казаха, че е за маховик.
Ще питам тогава дали и двата варианта са с демфер, че и на мен ми се струва голяма разликата.

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1532
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Смяна на съединител с маховик - M54B22

Мнение от ildivvy » 11 Мар 2020, 15:06

А какво поражда тресенето при загрял двигател? Т.е. защо това е признак за маховик?
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 17.11.2019
Пол: Мъж
Кара: E60 530i
Детайли за колата: M54B30 Ръчка

Re: Смяна на съединител с маховик - M54B22

Мнение от Radrick » 13 Мар 2020, 15:40

Разбития маховик ,тресе и тропа и на студен мотор и на място ,не е само при тръгване.Казвам го от опит ,защото сменях на моята ,но карам Е60 което е доста по-тежко и като го взех от германия имаше и теглич ,което означава ,че са теглили нещо с нея предполагам каравана така ,че си направи извода какъв зор иска ,за да се счупи при бензинка.На 215 00 хил. Реални км го смених.Според мен не бързай ,а вникни по-дълбоко в проблема тъй като не е евтин ремонт.Това тресене при тръгване може и да от друго както каза колегата по-горе.
Последна промяна Radrick на 13 Мар 2020, 22:26, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: Смяна на съединител с маховик - M54B22

Мнение от The Heartlistener » 13 Мар 2020, 18:30

+1.
Към колегата - не бързай, първо отворете и вижте. При мен беше същото само допреди два месеца. Като загрееше и от място при първа имах чувството че ще се разпада колата. Е, нищо му нямаше на маховика. Смених притискателя, феродов диск и аксиалния лагер. Феродовият диск и лагерът бяха доста зле. Проблемът приключи.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 28.05.2010
Пол: Мъж

Re: Смяна на съединител с маховик - M54B22

Мнение от emo9002 » 16 Мар 2020, 15:41

The Heartlistener написа:+1.
Към колегата - не бързай, първо отворете и вижте. При мен беше същото само допреди два месеца. Като загрееше и от място при първа имах чувството че ще се разпада колата. Е, нищо му нямаше на маховика. Смених притискателя, феродов диск и аксиалния лагер. Феродовият диск и лагерът бяха доста зле. Проблемът приключи.


Благодаря много за съветите, но уви при мен не стоят така нещата. Преди малко се чух с майстора, разглобили са я и видимо маховика е блокирал и е за смяна. Така че няма да се размина с тежкия и скъп ремонт :confused:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook