Въпроси за M54B30

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.12.2019
Пол: Мъж

Въпроси за M54B30

Мнение от T.Stoyanov12 » 10 Дек 2019, 21:08

Привет :wave:!

Имам няколко въпроса, свързани с упоменатия двигател. Понеже знам, че гори масло по дизайн /маслените сегменти карбонизират/. Смяната им и без друго е свързана с разцепване на двигателя и се замислих защо да не се сложат и ковани вътрешности, ако така и така се цепи. Бихте ли ми препоръчали сайт, който предлага комплект бутала, съответно биели,болтове,шпилки и семеринги?

Идеята ми като цяло е свързана с турбиниране на двигателя и 500 коня макс. Четох, че стоковите вътрешности са достатъчно здрави за толкова коне, но искам да съм подсигурен.

Благодаря предварително и се извинявам предварително, ако има съществуваща тема с актуални линкове :bchug: !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Въпроси за M54B30

Мнение от zvetiko » 11 Дек 2019, 10:57

Колега, а останалото, което трябва да издържи на тези 500 коня? До колко лева ти е бюджета?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Въпроси за M54B30

Мнение от pinko_23 » 11 Дек 2019, 11:48

Интересна тема. Следя
Няма начин да няма начин

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.12.2019
Пол: Мъж

Re: Въпроси за M54B30

Мнение от T.Stoyanov12 » 11 Дек 2019, 11:51

zvetiko написа:Колега, а останалото, което трябва да издържи на тези 500 коня? До колко лева ти е бюджета?



За всичко това съм помислил и вече съм почнал по въпроса. Спирачките, окачването, шпер, подсилен заден мост и горивна система са първите неща, а в последствие ще се пипа двигателя. Идеята ми е като цяло първо колата да се подсили и да имам някаква представа колко още средства ще са нужни :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Въпроси за M54B30

Мнение от zvetiko » 11 Дек 2019, 18:20

Изображение

£ 3,300.00

Това, като начало.


След това ще започнеш да живееш емоционално и финансово с колата.

https://www.bimmerforums.com/forum/show ... 4B30-Turbo

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.12.2019
Пол: Мъж

Re: Въпроси за M54B30

Мнение от T.Stoyanov12 » 17 Дек 2019, 3:01

А принципно няма ли някакъв по-надежден вариант? Малко не ми харесва идеята на чисто нов ребилднат двигател да се сложи нещо с неизвестна марка. Garrett, Precision Turbo и Honeywell не продават цели китове, а само турбините и тук-там piping и гумени свръзки..

Отделно за останалата част, стоковия колянов вал би ли издържал мечтаните 400 коня?

Мисля че 650сс инжектори ще са достатъчни, ако не даже и прекалено много.

Стоковата трансмисия няма да издържи на повече от 300 нм по думите на хора в bimmerforum и за това се чудя каква да бъде новата, отделно мислех за шпер от м3 и олекотен маховик, съединител Sachs и тук-там оптичен тунинг. Електроника, по възможност с флаш мапове, за да може когато трябва повече мощност да става лесно и без ремапове постоянно.


Бюджета ще има някои ограничения, като всичко се надявам да се постигне за 1 година или по възможност и по-кратко :)

Сумата, която грубо ми казаха в HEED е прогнозна 20к и съм готов да ги дам. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Въпроси за M54B30

Мнение от dr.peshev » 19 Дек 2019, 7:05

T.Stoyanov12 написа:Сумата, която грубо ми казаха в HEED е прогнозна 20к и съм готов да ги дам. :)

:mhihi:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook