BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.
Здрвейте, вече няколко дена съм собственик на фейсово комби е46 с мотор 2.0д с 150 коня. Не знам как трябва да върви колата, но след 3,500 оборота се усеща как колата спира да ускорява, колата си пълни оборотомера, но тягата свършва след 3,500. Едно приятелче кара 2.0д 136 и се усеща тягата до 5к оборота.Грешки няма на диагностика. Някакви съвети къде да гледам и тн.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.
Здрасти. Откачи буксата на дебитомера и виж как ще се държи колата.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.
Bmw30d написа:Загледай се в разходомера дали след 3500 об. пада
Разходомера си работи дори и след 3,5к. Давам газ вдига се, дръпа си крака пада. Утре ще пробвам без дебитомер и ще кажа какво е станало
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.
Пробвах, без дебитомер без никаква промяна, но останових, че без дебитомер като изключа от скорост не клати обороти. Днес смених, въздушен и горивен филтър и това за маслените пари. Изкарах колата на магистралата повече от 190 не вдигна и оборотомера заковава на 3.800 оборота и не иска повече. Разходомера от 20, падна на 10 и не мърда(това със 190). Което ме навежда на мисълта, че колата има някакъв ограничител това възможно ли е ?
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.
Bmw30d написа:Смятам, че катализаторът е запушен!
Кагато сменях нафтовия филтър, погледнах и беше одрязан по края и заварен. Едва ли има нещо вътре
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.
Според мен турбината не ти дава налягане ...
Или вакуум управлението или механиката на турбината. Може и дупка в турбо трабите да е.
Или вакуум управлението или механиката на турбината. Може и дупка в турбо трабите да е.
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.
virtualchild написа:Според мен турбината не ти дава налягане ...
Или вакуум управлението или механиката на турбината. Може и дупка в турбо трабите да е.
Нещо ме кара да мисля, че и за мен е турбина. Когато си сменях консумативите огледах, че е доста мазна самата турбина. За сега ще карам така докато не стане топло и да я сваля.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.
Изобщо не пипай турбината. Щом ти мърда стрелката за моментен разход, значи нещо по вакуумите имаш проблем и там трябва да го търсиш. Надуй с пушек маркучите и сменяй със здрави. Най-лесно е ако надуеш входящия на вакуум резервоара, защото така ще напълниш цялата магистрала с пушек и лесно ще видиш къде изпуска. Аз смених всичките маркучи с нови и проверих соленоидите.
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.
VladiE написа:Изобщо не пипай турбината. Щом ти мърда стрелката за моментен разход, значи нещо по вакуумите имаш проблем и там трябва да го търсиш. Надуй с пушек маркучите и сменяй със здрави. Най-лесно е ако надуеш входящия на вакуум резервоара, защото така ще напълниш цялата магистрала с пушек и лесно ще видиш къде изпуска. Аз смених всичките маркучи с нови и проверих соленоидите.
Колега, това ми е първия дизелов автомобил, до преди това само единствено бензинови без турбо. Малко ми е тъмна индия с тия соленоидите(предполагам е за управлението на турбото) и къде се намират и тн.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- The Edge
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.
h0r4ex написа:Пробвах, без дебитомер без никаква промяна, но останових, че без дебитомер като изключа от скорост не клати обороти. Днес смених, въздушен и горивен филтър и това за маслените пари. Изкарах колата на магистралата повече от 190 не вдигна и оборотомера заковава на 3.800 оборота и не иска повече. Разходомера от 20, падна на 10 и не мърда(това със 190). Което ме навежда на мисълта, че колата има някакъв ограничител това възможно ли е ?
А как точно и при какви условия ти клати оборотите ?
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.
The Edge написа:h0r4ex написа:Пробвах, без дебитомер без никаква промяна, но останових, че без дебитомер като изключа от скорост не клати обороти. Днес смених, въздушен и горивен филтър и това за маслените пари. Изкарах колата на магистралата повече от 190 не вдигна и оборотомера заковава на 3.800 оборота и не иска повече. Разходомера от 20, падна на 10 и не мърда(това със 190). Което ме навежда на мисълта, че колата има някакъв ограничител това възможно ли е ?
А как точно и при какви условия ти клати оборотите ?
За сега съм го забелязал когато колата е студена(не е достигнала работната температура на мотора) Примерно карам на 4-та и оборотите са около 1200 и като изключа от скорост се залоляват до към 600-700 и пак си отива пам под 1к както трябва да си е.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Re: BMW e46 2.0d 150 - Тяга до 3,5к оборота.
Колеги, аз имам същия проблем при студен мотор- оборотите падат при първо изключване от скорост и пак се вдигат.
Относно проблема с невървенето, мисля че няма да е от вакумите, защото вакуума има основно значение при ниски обороти за управление на лопатките на турбото. След 2500 об. Турбото е почти изцяло разтоварено и вакуума е отпуснат, според мен.
Относно проблема с невървенето, мисля че няма да е от вакумите, защото вакуума има основно значение при ниски обороти за управление на лопатките на турбото. След 2500 об. Турбото е почти изцяло разтоварено и вакуума е отпуснат, според мен.
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани