Премахване на катализатор на е46 318i
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Премахване на катализатор на е46 318i
Здравейте , кажете вашите препоръки относно премахването на катализатора. Какво се слага на негово място , имали проблеми след това с ламбда сондата след катализатора, може ли само да се изтърбуши.
Търсих във форума но само 2.0д намерих
Търсих във форума но само 2.0д намерих
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 639
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Премахване на катализатор на е46 318i
Потърси темата за мотора n42b20 там в последните страници дискутираме точно това.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
Re: Премахване на катализатор на е46 318i
Катализаторът се премахва и след това се изключва сондата след него софтуерно - за мен това си остава най-ефикасното. При мен заради задръстения катализатор ми спука изходящия колектор (заради постоянното нагряване) и започна да пърпори ужасно неприятно..
На лс мога да ти дам контакти за София, където извърших двете процедури.
На лс мога да ти дам контакти за София, където извърших двете процедури.
- PaLMaL
- младши ентусиаст
- Мнения: 267
- Регистриран на: 3.03.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 320d 04'
Re: Премахване на катализатор на е46 318i
snaydenov написа:Катализаторът се премахва и след това се изключва сондата след него софтуерно - за мен това си остава най-ефикасното. При мен заради задръстения катализатор ми спука изходящия колектор (заради постоянното нагряване) и започна да пърпори ужасно неприятно..
На лс мога да ти дам контакти за София, където извърших двете процедури.
Не стана ли по-шумна след като го премахна ?
Re: Премахване на катализатор на е46 318i
PaLMaL написа:snaydenov написа:Катализаторът се премахва и след това се изключва сондата след него софтуерно - за мен това си остава най-ефикасното. При мен заради задръстения катализатор ми спука изходящия колектор (заради постоянното нагряване) и започна да пърпори ужасно неприятно..
На лс мога да ти дам контакти за София, където извърших двете процедури.
Не стана ли по-шумна след като го премахна ?
Може би стана една идея по-шумна, но нищо фрапиращо. На коли 15+ години с оригинални катализатори могат да създават единствено проблеми - трябва или да се сменят с нови или да се премахнат, което е въпрос на средства и желание (извод от разговори с по-опитни майстори и четене из интернет).
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани