Дебитомер е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 16.04.2019

Дебитомер е46

Мнение от leygrey » 10 Сеп 2019, 22:10

Здравейте,
имам 320d с леки подобрения. Не я бях карал доста време тъй като имам и друга кола и преди два месеца или повече се качих да я покарам, но не вървеше както преди. По двигателя имаше доста течове масло, които доведоха до увреждането и на други маркучи, защото нямах време да я оправя. Та предположих, че може липсата на мощност да се дължи именно на тези течове. Преди около месец смених доста гарнитури, както и всички маркучи, които бяха в масло. Взех я от сервиза, разбира се направихме и тестово каране, за да видим как е. Разбира се ѝ дадох повече зор, като се качих да карам след това и на първия кикдаун, с изключено ДСЦ, дръпна изключително много, дори и не очаквах, че колата е способна на това. След което ДСЦ-то не искаше да се включи от копчето. Загасих и запалих колата, защото така би трябвало да се оправи, но не стана. Освен това колата спря да върви до 3000 оборота, а чак след това и то дори не дърпа както трябва. Единствено някой път след като запаля и дърпа, след което същия проблем. Отидох на диагностика където се установи, че някаква платка на ДСЦ-то дава грешка зад волана (тоест е за смяна). Също се установи, че дебитомерът също дава грешка. Изключихме го, но пак същата работа - след палене до след първия кикдаун върви, а след това не. Днес включих дебитомера и колата върви на всякакви обороти, но не дърпа кой знае колко.
Въпросът ми е дали след като съм сменил маркучите и налягането във всички тръби се е оправило и колата е започнала да върви както трябва и дебитомерът е заминал, както предполагам и ДСЦ платката. Колата е с по-голямо турбо, чип, дюзи и бутала от 272 коня, правен ѝ е и мап. Не разбирам кой знае колко, но както казах след смяната на маркучите като я натиснах дръпна адски много. Преди не е дърпала така и предполагам дебитомерът е нямал проблем с това.
Друг въпрос - ако проблемът си е от дебитомера и трябва да се сменява - дали е препоръчително да взема от 330 или 335, ако има значение?
Надявам се разбрахте за какво идва реч, въпреки недоброто описание на проблема.
Благодаря предварително!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook