Бавно ускорение на E46 320d 150hp
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Бавно ускорение на E46 320d 150hp
Ясно,аз нямам такъв проблем. Просто още ми е останало впечатлението от 1.9 тди 131 к.с с ремап и ми се струва малко мудно бмв-то
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Бавно ускорение на E46 320d 150hp
Bmw30d написа:Ясно,аз нямам такъв проблем. Просто още ми е останало впечатлението от 1.9 тди 131 к.с с ремап и ми се струва малко мудно бмв-то
Ако имаш 3.0д и 1.9 тди е по-бързо от него значи колата ти има сериозни проблеми.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Бавно ускорение на E46 320d 150hp
VladiE написа:То няма ускорение, а върви като чист дизел и не вдига обороти. В даден момент като направи достатъчно вакум, турбото те рита и започва да върви. Паркирана след няколко часа педала на спирачката става на камък. Като напредне проблема, започва и в движение да се втвърдява и като подадеш газ се оправя временно.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Може би защото караш 2.0д(не знам дали има ремап) и така се усеща.Аз чак така не го усещам просто при мен педала на спирачката е твърд и не ускорява както трябва.
Но явно при мен не си личи толкова понеже съм (3.0д 204кс с ремап)
Re: Бавно ускорение на E46 320d 150hp
Колега, преди карах 3.0д сега съм с 2.0д 150 к.с. с ремап. Върви реално повече от 1.9 тди, но е малко по-мудна, предполагам заради задното..
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бавно ускорение на E46 320d 150hp
Не е до ремап. Колата ми също е ремапната, но същината на проблема си е ясно изразен. Махнах ремапа защото и в него имах съмнения но накрая се оказва че е от сервото, а колата съвсем умря без ремап.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: Бавно ускорение на E46 320d 150hp
А не допускате ли проблем с възвратния клапан на вакуум маркуча към сервото ? Принципно ако втвърдява спирачния педал при престой се обвинява първо него .
Re: Бавно ускорение на E46 320d 150hp
vladobate написа:А не допускате ли проблем с възвратния клапан на вакуум маркуча към сервото ? Принципно ако втвърдява спирачния педал при престой се обвинява първо него .
Моя педал се втвърдява буквално за 30-мин Е39 530D свалял съм клапана на смучка с уста държи, вече след няколко мин дали е ок-не знам Но явно държи понеже съм вадил вакуми на турбото след часове и си има вакум в маркучите
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бавно ускорение на E46 320d 150hp
При теб може да има вода вътре. Има го често срещано при 39-ките.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- antoniovladi
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 7.09.2019
- Пол: Мъж
Re: Бавно ускорение на E46 320d 150hp
Сега забелязах и нещо друго,вакуум резервоарчето ,което се намира в ляво не е свързано по никакъв начин,възможно ли е от това да е или просто е изолирано по някакъв начин,според мен има логика като се има в предвид ,че трябва да я настъпя няколко пъти преди да започне да върви.
Re: Бавно ускорение на E46 320d 150hp
Обикновено вакум резервоара се изолира за по-бърза рекация на турбото. Има тема, в която е много подробно разискан въпроса. Според мен не е от това и моята е с изолиран резервоар.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бавно ускорение на E46 320d 150hp
Проблема ти е в соленоида който управлява актуатора на турбото. И почти със сигурност губиш от някъде вакуум. При мен скобата беше изпуснала и маркуча беше хлабав. Смучеше много яко въздух от там.antoniovladi написа:Сега забелязах и нещо друго,вакуум резервоарчето ,което се намира в ляво не е свързано по никакъв начин,възможно ли е от това да е или просто е изолирано по някакъв начин,според мен има логика като се има в предвид ,че трябва да я настъпя няколко пъти преди да започне да върви.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- antoniovladi
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 7.09.2019
- Пол: Мъж
Re: Бавно ускорение на E46 320d 150hp
VladiE написа:Проблема ти е в соленоида който управлява актуатора на турбото. И почти със сигурност губиш от някъде вакуум. При мен скобата беше изпуснала и маркуча беше хлабав. Смучеше много яко въздух от там.antoniovladi написа:Сега забелязах и нещо друго,вакуум резервоарчето ,което се намира в ляво не е свързано по никакъв начин,възможно ли е от това да е или просто е изолирано по някакъв начин,според мен има логика като се има в предвид ,че трябва да я настъпя няколко пъти преди да започне да върви.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Благодаря за помощта,ще го погледна и него
Re: Бавно ускорение на E46 320d 150hp
Здравейте, при мен проблемът се оправи, или в по-голямата си част поне, след смяна на интеркулера. Видимо доста омаслен, но без да фучи от него или на живи данни, да губи осезаемо налягане, просто доста бавно достигаше исканото такова. След смяна, коренна разлика в динамиката на колата. Включително и по-лесно потегляне на 1-ва предавка. Може мощността да не е на 100%, нямам друга подобна кола под ръка за сравнение, но определено сега моята кола е като нова.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бавно ускорение на E46 320d 150hp
При мен за капак на всичко се оказа и че губя вакуум от маркуча след помпата. Скобата не държи, а маркуча се е одървил като пластмаса и не може да се събере. Не ми остава време да го сваля все още. Някой случайно да му знае размера?
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]